Gå til innhold
Hundesonen.no

NJV-11 Leading Angel's Piccadilly Circus


Caroline
 Share

Recommended Posts

  • Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I dag har Avalon vært på MH på Hauerseter i regi av hovawartklubben. Jeg er strålende fornøyd og veldig stolt! Jeg fikk en liten overraskelse, men det var ikke akkurat noen krise at han hadde mindre j

Avalon er snart 18 mnd. gammel, og begynner å se voksen ut. Han har nettopp vært en periode hos oppdretteren sin, og da fikk han vært med på en utstilling i Danmark, der han fikk cert, og en i Tysklan

Verdens beste Avalon er snart 20 mnd., og fluene i hodet begynner endelig å roe seg, noe som betyr store framskritt i treningen Vi holder nå på i gruppe 2 i hundeklubben, som trener mot bronsemerkeøv

Posted Images

avalonlogo.jpg

Jeg kom på at det er en butikk i Oslo som heter Avalon. Det vil si, det er en underavdeling til butikken Dragens Hule, "Dragens Hule er butikken for oss som liker vakre og grimme Fantasy- og Goth-inspirerte ting, klær, smykker, lesestoff og pyntegjenstander!"

Avalon er Dragens Hules avdeling for spill og lesestoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avalonlogo.jpg

Jeg kom på at det er en butikk i Oslo som heter Avalon. Det vil si, det er en underavdeling til butikken Dragens Hule, "Dragens Hule er butikken for oss som liker vakre og grimme Fantasy- og Goth-inspirerte ting, klær, smykker, lesestoff og pyntegjenstander!"

Avalon er Dragens Hules avdeling for spill og lesestoff.

Outland som selger fantasy/sci fi bøker samt annet stesj het Avalon i mange år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avalonlogo.jpg

Jeg kom på at det er en butikk i Oslo som heter Avalon. Det vil si, det er en underavdeling til butikken Dragens Hule, "Dragens Hule er butikken for oss som liker vakre og grimme Fantasy- og Goth-inspirerte ting, klær, smykker, lesestoff og pyntegjenstander!"

Avalon er Dragens Hules avdeling for spill og lesestoff.

I know, har vært der mange ganger, og ettersom det stort sett er fantasy jeg leser passer det også helt perfekt :hyper:

Takk for alle grattiser! Første natt gikk helt utmerket, ingen uhell inne og vi var ute og tisset en gang i natt og en gang litt senere siden jeg sovnet igjen :ahappy: Litt søvnmangel den siste uka, så jeg hadde litt å ta igjen. Da er man heldig med en valp som også sovner igjen :ahappy:

Han skal helt klart stilles ut, men som med Tíbrá kommer jeg til å trene spor og lydighet med mål om å konkurrere i NBF-spor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆÆÆRSJ! Send det fæle dyret tilbake dit det kom fra - vi trenger absolutt ikke å se det i ringene her i alle fall. Usj!

Trenger absolutt IKKE noen flere pene gruppe 1 hunder, da.. Hvorfor skjønner ikke folk såpass, liksom'atte??

Neida - utrolig søt liten fyr. Blir kjempe, kjempespennende å se han live - og er vi heldige sees vi i BIS'et på valpeshows fremover høsten!

(Er nå glad min nye valp IKKE er gruppe 1, jeg.... :) )

Lykke, lykke til!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...