KjerstiG Skrevet 26. Juli 2010 Rapporter Skrevet 26. Juli 2010 Lurer på om vi ikke skal delta i konkuranse "Synkronsoving" :rolleyes2: Stadig vekk jeg finner de i tilnærmet like stillinger... Fant ettpar gamle bilder også... WM i Synkronsoving neste ??? Burde jo ha en ganske god sjanse.. Kan vel trygt si at slappe av er de ganske gode på. selvom plassen i sofan blir meget begrenset for oss tobeinte.. Godt å ha no å hvile nesa på ???
KjerstiG Skrevet 26. Juli 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juli 2010 Tusen takk... De er helskjønne sammen. og total avhengie av hverandre.. De fleste tvilte på at 2 hannhunder kunne gå så godt sammen når jeg overtok "tjukken" som 3 åring. Og mange som frarådet meg å ta sjansen. De ligger stort sett alltid sammen, tett omslynget, inntil, kos og varme.
MonicaT Skrevet 26. Juli 2010 Rapporter Skrevet 26. Juli 2010 Herlige bilder. Alltid koselig å se hunder som trives sammen. Og du burde ha god sjans i VM for synkron soving
Rottisembla Skrevet 26. Juli 2010 Rapporter Skrevet 26. Juli 2010 Ja se der, var de farlige amstaffene ja! Blodtørstige de der
SusanneL Skrevet 26. Juli 2010 Rapporter Skrevet 26. Juli 2010 Skikkelig kule bilder! Samle sammen en gjeng slike, ja - så er gullmedaljen i boks! (lo godt her...) Susanne
SoppenCamilla Skrevet 26. Juli 2010 Rapporter Skrevet 26. Juli 2010 Ååh. Skikkelig fininger! Vi har en amstaff inne på pensjonatet nå, og han er også bare såååå god!
Marianne&Java Skrevet 27. Juli 2010 Rapporter Skrevet 27. Juli 2010 Så søte de er sammen Morsomme bilder
LØJ Skrevet 27. Juli 2010 Rapporter Skrevet 27. Juli 2010 Herrrligste bildeserien på lenge Dere er selvskrevne vinnere av synkronsove-WM!
Martemor Skrevet 27. Juli 2010 Rapporter Skrevet 27. Juli 2010 Så skjønne de er! Morsomt når to hunder blir så avhengige av hverandre.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar