Gå til innhold
Hundesonen.no

Salukivalper

Tøfflus

Recommended Posts

...kommet hjem fra mange timer med nesa i valpekassen og de er sååååååå søte :lol: Spiser og vokser og grynter og snøffer. Og nesten går gitt, et par av dem var oppå alle fire bein, kravlet et skritt eller to, sto ca 1 sec, før de trillet ned i pølseformasjon igjen :lol:

Nå skal jeg "fri" til LinKr om hun har lyst legge ut noen random ukes-bilder :lol:

:P Gleder meg til bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 255
  • Created
  • Siste svar

Æsj, de har jo blitt enda eklere! :P Denne tråden blir bare farligere og farligere!

*skremme Wildah med flere ekle bilder etterhvert som de vokser til*

Nydelige :P

Det er jammen godt jeg skal ha gr 1 hund, foreløpig... :lol::P

Godt du skrev det, hihi.

:P :P synes valper er herlige fra aller første minutt jeg,også blir de bare bedre og bedre :P

Ja, og mine i særdeleshet :lol:

:lol: Soo in loooove

:P

Sukk :P

Kan ikke si annet enn at jeg er heeeelt enig jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde faktisk "mareritt" om små valper i natt :lol: Små svarte med silkemyke ører, som lå og gryntet fornøyd ved siden av sin langbeinte mamma. Grusomt! :lol: (og man vet man har vært for mye på sonen når...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du skrev det, hihi.

Jaaa, god idè å pakke lukisvalp på Wildah, da kan jeg koooose men lite stankelbein :lol:

"Foreløpig" betyr at jeg har endel jobbing med mannen i huset, vil ha whippet-attåt hund jeg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde faktisk "mareritt" om små valper i natt :D Små svarte med silkemyke ører, som lå og gryntet fornøyd ved siden av sin langbeinte mamma. Grusomt! :D (og man vet man har vært for mye på sonen når...)

Det er da ikke et mareritt, det er en fantastisk drøm det, hihi. Og faktisk ikke en drøm engang for det er enmlig akkurat slik det er :)

Nydelige valper, og nydelig foreldre :P

Tusen takk :lol:

Gruer meg til de blir større jeg - kommer til å bli fryktelig vanskelig å holde seg unna de der. :P

Jammen du skal da ikke holde deg unna dem? Hva er dette for noe tull&tøys?

Helt enig :blink: hjelper ikke akkurat at saluki er en av drømmerasene *sukk*

La meg gjøre drømmen din til virkelighet :)

ALT for vakre lukisvalper :) Synnøve, du bør slå til med drømmen nå!

Den dama der altså, hun bare drømmer hun *fnis*

Syns de ligner veldig på avlange og slanke aussievalper jeg :) SØØØTE med andre ord :)

Avlange valper faktisk :)

Jaaa, god idè å pakke lukisvalp på Wildah, da kan jeg koooose men lite stankelbein :)

"Foreløpig" betyr at jeg har endel jobbing med mannen i huset, vil ha whippet-attåt hund jeg :)

Wildah er et fint prosjekt ja, hihi. Så kan vi etterpå gå sammen om å jobbe med mannen din for en whips :lol:

Jaaa :lol: *nynne på* Dream dream dream, and always dreaaam

Duuuuuu...passe seg nå ellers var det brått en liten lukis på døren din :)

Drømmen er en sjokolukis! Herre.. Jeg er bare LITT misunnelig!

Mange drømmer jeg skal oppfylle her skjønner jeg, hihi. Får vel sette igang og lage flere sjokolader jeg da, sånn etterhvert :D

Tøfflus: grisen tuppes av gårde til deg nå, han har ekkelt mye energi!

Men atte, han er jo så :P Kan ta han til jul jeg, min egen ekte marsipangris med rød sløyfe rundt magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen du skal da ikke holde deg unna dem? Hva er dette for noe tull&tøys?

Joo, må det - for de svartingene der kommer til å bli vanvittig nydelige - og her er det fult. Fult, sier jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange drømmer jeg skal oppfylle her skjønner jeg, hihi. Får vel sette igang og lage flere sjokolader jeg da, sånn etterhvert :icon_cry:

Sånn om ca 10 år eller noe, for først skal jag ha et par grander til, kull også om det passer seg sånn, og SÅ kan jeg få sjokkolukis også. Men helt ærlig, går de som regel greitt overens med husets katt(er) eller ikke, innendørs spesielt tenker jeg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...