Gå til innhold
Hundesonen.no

JA eller NEI


Poter

Recommended Posts

Ja, har alltid det! *rotløs og rastløs* Men ikke hvorsomhelst da.

Er 5cm isolasjon nok på veggen min sånn at jeg kan begynne å slå på panel?? Veldig viktig spørsmål akkurat nå! :banana:

Nei. Isoler skikkelig når du først er i gang!

Synes du alltid at det er gøy å trene hund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 420
  • Created
  • Siste svar

Ja, så lenge det er grønt. N spiser den uansett.

Er epler fra butikken bedre enn epler fra hagen?

Ja, ihvertfall med de hageeplene jeg har smakt :banana:

Kunne du tenke deg å klippe av deg alt håret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ihvertfall med de hageeplene jeg har smakt :banana:

Kunne du tenke deg å klippe av deg alt håret?

Jada. Gjort det før!

Misliker du sterkt noen i din nærmeste familie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Kunne du tenke deg å designet og bygget ditt eget hus?

AAh må svare. DEFINITIVT! Er ikke industridesignstudent for ingenting :banana:

Har du brutt andre lover enn båndtvang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAh må svare. DEFINITIVT! Er ikke industridesignstudent for ingenting :banana:

Har du brutt andre lover enn båndtvang?

Ja.

Edit: Damn, da får jeg svare på Toril sitt i stedet :wub: Ja, spiser frukt hver dag (med enkelte unntak selvfølgelig).

Skulle du ønske du klarte å bruke mindre tid på sonen? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :banana: (men jeg var liten)

Har du brukt altfor mye penger på hundeutstyr i det siste?

Nei, jeg har ikke brukt ett øre! Men naturlig når jeg ikke har hund...

Hopper du i søledammer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erm var altfor treig til å svare og altfor treig til å oppdage at jeg hadde svart feil :banana:

Ja

Plukker du opp hundebæsjen etter hunden(e) din(e)?

JA! Flink pike :wub:

Er hund din definitivt største interesse og hobby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Synes jo det med en ny hund var en god ide, hvertfall med at de kan også være med.  Min har ingen hemninger her heller, så jeg må sette begrensninger- det driter ho hardt i.. Vi driver med nosework, men er ikke det beste miljøet her nede.. Synes også det er rart å ha gammel hund, det er mange begrensninger- men mye herlig også..
    • Ja, og stresser. Det er jo så mye som ikke er klart....
    • Åå så søt 🥰 Teller du ned dagene nå?
    • Det høres ut som en veldig fin ordning  Min senior kan ikke gå så lange turer lengre pga. en dårlig skulder, men samtidig har hun bare ett gir, og det går i hundre hver eneste tur. Så jeg må begrense henne veldig for at den skuldra ikke skal bli enda verre. Hun er jo en liten hund så jeg hadde håpet på å kunnen gå turer med henne i sekk, men det var hun i hvert fall ikke interessert i 🙈 Hun har også blitt fullstendig hemningsløs på sine gamle dager (et snev av demens?), så hvis jeg ikke følger med på henne hele tiden driver hun med de mest utrolige akrobatiske påfunn (som å kaste seg ned trappa), så her er det selvmordsforebygging på daglig basis... Heldigvis har vi Nosework da, som hun elsker. Det er virkelig en fantastisk aktivitet for gamle hunder, og ettersom, det er uoffisielt kan vi konkurrere selv om hun går på medisiner. Til helga skal vi på kurs i Nosework, og i juli er vi påmelding Nord-Norges første Nosework-konkurranse  Så helt dødt er det ikke her, men savner det livet vi hadde før utrolig mye. Dette er første gang jeg har gammel hund, så jeg er nok litt i sjokk over hvor begrensende det faktisk er.  Ellers luftet jeg så smått tanken på å kjøpe ny hund som kan bo hos min mor inntil videre, og hun var ikke helt fremmed for det. Den eneste innvendingen var "men hva gjør vi når jeg skal reise bort?" 😅 Hun og samboeren har hatt hund i "alle år", men nå som pensjonister ønsker de et litt friere liv uten hund. Men en hund som kan bo der, samtidig som jeg har det meste an ansvaret ellers, er kanskje ikke en helt fjern idé? 🤔
    • Hilse på Izuba. Henter i juni.)  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...