Guest Jonna Skrevet 18. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2010 Denne tråden finnes egentlig ikke... kan jeg få ett jinxet kull igjen? Eller ett kull overhode *ler* Anyhow... here we go again: Talli-terrorist har nå fått løpetid og første steget i det hele er blodprøve til analyse og herpesvaksine torsdag 27.mai. Forhåpentligvis viser den at hun er klar til mandagen. Om hun står alt til helgen så er da hannhunden i Ôland. *gulp* Talli heter da Nuch DeepEyes Talia al Ghul, og er mer eller mindre født og oppvokst her på sonen Av meritter så har hun: 2.beste junior på WDS 2008.Nuch, 2x CacibCertpoeng i A-sporGodkjent B-runderingOpprykk til kl.3 lydighetMH, skuddfast Sånn, da har jeg egentlig ikke laget en tråd og egentlig ikke jinxet kullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 18. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2010 Så spennende! Gruer meg til stygge valpebilder når den tid kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 18. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2010 Spennende ikketråd! Jammen meg en flott fyr, han Tux! Og Talli er jo nydelig hun og, lover bra dette *krysser fingre og tær* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 18. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2010 Håper du får så mange valper at du SLITER med å få Talli tynn igjen! HAH! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 18. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2010 Utrolig spennende Dette må bare gå bra Jeg er forresten veeeldig glad for at du ikke setter flere på valpeliste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carma Skrevet 18. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2010 Tux i aksjon. Hmm fikk ikke medialinken til å funke, så det får bli Så flinke! Blir reint rørt jeg av sånt samspill! (jaja, så er jeg en softis.. ) Og kul musikk også! Det blir helt sikkert stygge og udugelige ikke-valper ut av disse to! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 18. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2010 Egentlig ikke lykke til med kullet Vi holder tummerna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 18. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2010 Tror dette blir et knallkull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 18. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2010 Kul video (var det jethro tull?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 18. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2010 Burde kanskje ikke si noe i en slik ikke-tråd... men vi krysser nå litt fingre og tær og slikt, vi da . Kul video !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 18. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2010 Spennende med Tux! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 18. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2010 Oooo! Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 18. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2010 Egentlig ikke lykke til med kullet Vi holder tummerna! Signerer denne, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkan Skrevet 18. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2010 Dere får kjøre Tux til han ikke orker å stå lengre, og noen runder til så tror jeg det fikser seg i denne ikke tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 19. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2010 Så spennende! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 19. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2010 Jeg er forresten veeeldig glad for at du ikke setter flere på valpeliste Enig Nå må Talli høre etter på hva mor sier å være klar på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 19. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2010 Veldig spennende Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 20. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2010 Krysser det som krysses kan! *bank i bordet* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 22. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2010 Tror dette blir et knallkull. Der hoppet bokstaver fram og tilbake for meg Men uansett bokstavrekkefølge - vi krysser fingre for en fulltreffer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 23. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2010 Nå kan vi snakke jinxing her.. jeg er svææææært ambivalent her. Jeg ønsker meg valp etter Talli så jeg er helt dårlig, drømmer en masse om det men dette tidspunktet for valp er helt forferdelig for meg - jeg vet nesten ikke min arme råd (feks må jeg ha tatt 4 av mine ferie-uker innen 1. august, gubben har noe av det samme problemet - vi har ikke mange feriedager å gå på - det hadde vært så mye enklere med en vårvalp - da hadde vi tatt 4 ukers ferie etter hverandre og valpen hadde hatt 8 uker med folk hjemme hele tiden), legg til at min arbeidsgiver synes det er ukult nok at jeg jobber hjemmeifra 2 dager i uka - og vil neppe synes det er greit med en dag til (men det er dithen mine tanker går - gubben kan jobbe hjemme 2 dager, jeg kan jobbe hjemme 2 dager men så var det den siste dagen da..). Valpen må også ut å treffe verden og jeg bor dypt inni skogen, så vi må ut og farte - men veiene er ikke noe gøy høst&vinter.. basenjien får løpetid i slutten av oktober/starten av november med det ekstra sirkuset det innebærer osv etc Så tidspunktet passer så dårlig at jeg er helt sikker på at nå blir det sikkert et knall-kull... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 24. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2010 Noen som sa jinxing? Broren til Atlas døde av DCM (Hjertesykdom) her om dagen. Og etter en prat med avlsrådet i Sverige så viser det seg at en nær slektning av Talli og Blaze akkurat har fått samme diagnosen. Egentlig var det ikke så mye å tenke på, men jeg måtte fordøye det i noen dager ettersom jeg ville SÅ gjerne ha dette kullet Men jeg har jo lært at jeg iallefall trenger en plan B. Så to mailer er sendt ut og jeg håper på svar iløpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 24. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2010 Håper du får et positivt svar fra en av innbytterne da! Tvi, tvi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shilamon Skrevet 24. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2010 Seriøst, jeg tror du Jeanette er verdens mest uheldige oppdretter! Alltid må det være noe liksom Men en ting er sikkert, når det omsider går blir det bare superhunder av det (jeg har trua iallefall!) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 24. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2010 Stakkars, fy søren du har det hardt som oppdretter. Krysser fingeren for deg, og håper alt ordner seg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 24. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2010 Noen som sa jinxing? Broren til Atlas døde av DCM (Hjertesykdom) her om dagen. Og etter en prat med avlsrådet i Sverige så viser det seg at en nær slektning av Talli og Blaze akkurat har fått samme diagnosen. Egentlig var det ikke så mye å tenke på, men jeg måtte fordøye det i noen dager ettersom jeg ville SÅ gjerne ha dette kullet Men jeg har jo lært at jeg iallefall trenger en plan B. Så to mailer er sendt ut og jeg håper på svar iløpet av dagen. Synd det ble sånn, men på den annen side er det bra det skjedde nå og ikke senere. Men Atlas`en er steike fin da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar