Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonen på facebook


Espen

Recommended Posts

Finnes det folk som ikke har facebook altså :D Godt gjort i disse tider. Virker som alt fra Bestemor til barneskoleelever er der...

Jepp! Det går faktisk ann å ha et fullverdig liv uten facebook, helt sant :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg veldig forvirret her... er det to grupper som heter Hundesonen på facebook? En med stor H og en med liten h??

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/group.php?gid=74066659716&ref=ts

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/hundesonen

Jeg er iallefall bare medlem av den første da... :D

Edit: flest medlemmer på den første da, 123 mot 81 på den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel "vært" på facebook en stund, men først nå i det siste blitt "aktiv" igjen. Jeg er ikke medlem eller fan av noe, bortsett fra Spanielklubben, men det er jo nesten obligatorisk siden jeg tross alt er leder der. Jeg liker ikke å skulle være "fan" av ting, og prøver å ikke være med i noen grupper eller være fan av noen ting. En annen ting er jo at endel her inne gjerne vil være litt anonym, og kanskje noen ikke vil at "hundesonen + navnet" skal kunne være fryktelig enkelt søkbart?

Grunnen til at jeg har blitt aktiv på FB igjen, er for å holde bedre kontakt med valpekjøpere; de oppdaterer profilen sin og bildene sine oftere enn de skriver mail, i alle fall vil de nok gjøre det i fremtiden. :blink: Så beklager, men jeg kommer nok ikke til å bli noen fan. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har man egen side på FB ? Hva forventer man av aktivitet der som ikke foregår her ? Jeg ser liksom ikke helt poenget, jeg...

Bare for morro skyld sikkert :blink: Og på facebook kan man jo også invitere venner til å bli medlem av en gruppe om man vil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner fortsatt ikke poenget ?

Når man blir medlem av en gruppe kommer det jo opp på facebook sånn "Kristin Bergan ble medlem av gruppa Hundesonen" for alle vennene. Da kan det jo hende folk tenker "hmm, hundesonen, hva er det fornoe?" Også klikker de seg inn og tenker at her skal de jammen bli medlem og så registrerer de seg på sonen :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...