Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater fra Stange


SoppenCamilla

Recommended Posts

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar
Elvis ble BIR og BIG2 i dag :lol: er kjempe stolt av min lille basselusk :lol:

Grattis så mye igjen - han er bare rålekker :blink:.

I dag tok guttungen sitt 15. cert og ble 2. BHK bak pappa Boss som ble BIR og 1. BIG !! Fiiineste pappa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må man bare kjøre ut gedigen gratulererer til alle! Blir jo for mange for å trekke frem hver enkelt (tips: lag egen tråd for hver hund!! Fyller opp hele sonen da tenker jeg - er så mange bra bisker her!)

Men lille Elvis the Pelvis (kanskje ikke nå, men bare vent til de ballene får litt innhold..) merker man seg jo (han er basselusk.. ) tenk å gjøre det så stort! Blir veldig spennende å se om den tendensen fortsetter (akkurat som lille Willy som, såvidt jeg husker, har gjort det bra fra første gang han entret utstillingsringen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som er fornøyd med helga!

Lola, jeg glemte å quote, men det med en hånd i ringen på kritikken - kan det være at han trenger en stødigere hånd i ringen? Altså at dommer mente noen må fortelle guttungen hvor han skal løpe og hvordan en oppfører seg? Uansett flott at det gikk bedre i dag - nerver har MYE å si, speaking of experience...

Jeg løp venstresvinger i går - X'en subbet venstresvinger i går. Hun er ille-ille-ille drektig i omtrent hele kroppen - bortsett fra livmora (banne og steike)... Hun tok meg skikkelig på senga, da jeg ikke har sett henne slik før - men i ringen subbet hun rundt, hang med hodet når hun skulle stå, la seg for å sove mens vi ventet, og var ikke seg selv. I så måte er jo andreplass i klassen og CK kjempebra - dommer skrev han ønsket mer sprut i bevegelsene. No kidding... Heldigvis er det "termin" snart, så kanskje hun kan "føde" og komme seg videre før neste utstilling. Også får jeg tenke ut en lur strategi, det inkluderer sikkert veldig god mat :blink:

I dag har jeg vært ringsekretær, og hatt noen sonenhunder i ringen, lært litt om for meg ukjente raser, og hatt en trivelig dag med koselig dommer og hyggelige utstillere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men lille Elvis the Pelvis (kanskje ikke nå, men bare vent til de ballene får litt innhold..) merker man seg jo (han er basselusk.. ) tenk å gjøre det så stort! Blir veldig spennende å se om den tendensen fortsetter (akkurat som lille Willy som, såvidt jeg husker, har gjort det bra fra første gang han entret utstillingsringen)

Takk :lol: er bare så utrolig fornøyd med han :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner om Elvis. Han var en FRYD å handle, Maren har trent han SUPERT!

I går var det 4 basenjivalper med. To Kingwanas hunder var med: Elvis BIR,BIG-1, BIS-3 Tara (Lunas datter) BIM.

I dag var det 5 basenjivalper, inkl. 3 Kingwana valper. Elvis BIR, BIG-2 (Samojeden som kom foran han i gruppa ble BIS), Fogo 2 BHK. Tara BIM UTROLIG GØY!

Elvis sin kritikk fra i dag:

Vakkert, velbygd, utrykksfullt hode. Velstilte ører, utemerket hale. Velkroppet. Vel vinklet. Står og går utmerket på sine ben. Velpresentert. MÅ HA EN LOVENDE FRAMTID!" (Ja, skrevet med store bokstaver)

Dommeren var totalt forelsket, vi måtte bli igjen tilslutt så han fikk egne bilder, og han sa at han aldri før hadde skrevet den avsluttningen på en kritikk, men han bare måtte...

Han sa også at han kunne sett på han i en evighet! Flinkingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer Stange fra i dag!

CK, CERT, Norsk Utstillingschampion, BIR, BIG4 og 2 år i dag:

Boheme Balpoa

Grattis grattis Emte med soppetittel og full pakke på teddybjørn Boris!

Gratulerer, Emte!

Gratulerer til alle andre som er fornøyd også :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deg såvidt det var, tenkte jeg skulle se etter deg etterpå, men da var du borte...:blink:

Hvordan gikk det med dere?

Gikk ikke så bra. Ble 3. beste tispe. Var ikke heelt fornøyd med dommeren og mente vi fortjente 2 plassen, men men. Kritikken var veldig god. i dag ble milo BIR og BIG i drammen med sråååålende kritikk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer Stange fra i dag!

CK, CERT, Norsk Utstillingschampion, BIR, BIG4 og 2 år i dag:

Boheme Balpoa

Grattis grattis Emte med soppetittel og full pakke på teddybjørn Boris!

Tusen takk Merete ! Ja, det var kjempegøy å stille han i dag, helt annen hund med tanke på bevegelsene ! Og sto som en prest når han ble bedt om det, så han var sååååå flink :-) Tydelig at Vestfold-oppholdet har gitt resultater :-)

Birko vant åpen klasse i dag :lol: ingen CK medn veldig fornøyd med bra kritikk.

Må bare gratulere pappa Boris som ble Champion i dag og gratulerer med 2 års dagen.

Var veldig hyggerlig og møte alle sekningene til Dixi :blink:

**Ja, tenk at vi klart å samle HELE familien :-) Mamma, pappa og alle 6 valpisene som var blitt så store og fine alle sammen :-) Bilder kommer på FB etterhvert :-) Så gøy å se hele gjengen !!

Gratulerer, Emte!

**Takk Marthe !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer Stange fra i dag!

CK, CERT, Norsk Utstillingschampion, BIR, BIG4 og 2 år i dag:

Boheme Balpoa

Grattis grattis Emte med soppetittel og full pakke på teddybjørn Boris!

25524_1400134891674_1481362319_1018710_7014865_n.jpg

Han der er bare helt utrolig lekker..

I dag tok guttungen sitt 15. cert og ble 2. BHK bak pappa Boss som ble BIR og 1. BIG ! Fiiineste pappa :blink:

Gratulerer til både pappa og Willy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...