Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater fra Stange


SoppenCamilla

Recommended Posts

Skrevet

Gratulerer så masse, så etter dere, men det var voldsomt mye hunder, mennesker og bur der så det var jammen ikke enkelt å finne noen der;)

Så deg såvidt det var, tenkte jeg skulle se etter deg etterpå, men da var du borte...:whistle:

Hvordan gikk det med dere?

Elvis ble BIS 3 Valp :whistle::icon_redface::innocent:

Kjempe flott gjort av den lille sjarmøren!! Virkelig velfortjent!! :lol:

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Elvis ble BIS 3 Valp :whistle::icon_redface::innocent:

Han la jeg merke til i BIS ringen. Veldig fin valp du har!

Yoshi klarte CERT og BIR i dag så veldig fornøyd :whistle: Vi får prøve på reprise i morgen, men det er flere Border Terriere med i morgen så vi får se!

Skrevet

helt herlig å se han trave over gulvet :icon_redface: Stort grattis :whistle:

Kjempe flott gjort av den lille sjarmøren! Virkelig velfortjent! :whistle:

Han la jeg merke til i BIS ringen. Veldig fin valp du har!

Takk :innocent:

Skrevet

Gratulerer! :) Ikke verst av lille favorittvalpisen min fra det kullet. :lol: :lol:

Gratulerer til alle andre også! :blink:

Tusen takk, tror ikke det har gått opp for meg ennå, og han har jo en sjanse til i dag til å gjøre det bra :D fine basselusken min :D

Skrevet

Grattis til Elvis sine resultater!

Vi var flere på sidelinjen som heijet på han! :blink:

Skrevet

:blink::lol: :lol:

1 kval, 1 konk CK! Knall kritikk! :):D:D:D

Jeg fikk en veldig dårlig opplevelse i ringen i går, alt for stresset og nervøs, men i dag gav jeg nesten (men bare nesten) litt f, og slappet mye bedre av. Fikk styrt Casper i svingene, og synes han sto ganske bra og. Og jeg skrev jo at jeg ikke skulle stille ham selv isåfall i dag, men det gjorde jeg :D Legger iallefall ikke utstilling på hylla etter dette, er veldig glad for at helgen endte så bra.

Skrevet

:blink::):D

1 kval, 1 konk CK! Knall kritikk! :D:D:D:D

Jeg fikk en veldig dårlig opplevelse i ringen i går, alt for stresset og nervøs, men i dag gav jeg nesten (men bare nesten) litt f, og slappet mye bedre av. Fikk styrt Casper i svingene, og synes han sto ganske bra og. Og jeg skrev jo at jeg ikke skulle stille ham selv isåfall i dag, men det gjorde jeg :lol: Legger iallefall ikke utstilling på hylla etter dette, er veldig glad for at helgen endte så bra.

Knallmorro :lol: Stort grattis fra oss! Slikt lever man leeeenge på=D Da er det bare å fortsette med utstilling av "guttungen" :D

Skrevet

Gratulerer masse Lola :lol:

Fikk forresten tlf fra en lykkelig frøken, men en meeeget vakker liten valp som hadde braksusksess i går :lol: de ble BIR og venter på gruppen :)

Så gøy! :blink:

Skrevet

:lol::lol::)

1 kval, 1 konk CK! Knall kritikk! :D:D:D:D

Jeg fikk en veldig dårlig opplevelse i ringen i går, alt for stresset og nervøs, men i dag gav jeg nesten (men bare nesten) litt f, og slappet mye bedre av. Fikk styrt Casper i svingene, og synes han sto ganske bra og. Og jeg skrev jo at jeg ikke skulle stille ham selv isåfall i dag, men det gjorde jeg :D Legger iallefall ikke utstilling på hylla etter dette, er veldig glad for at helgen endte så bra.

Yes :D Superbra jobba Lola.. han er jo egentlig fantastisk fin, så det blir sikkert bare mer sånn i fremtiden :blink:

Guest Belgerpia
Skrevet

Mer Stange fra i dag!

CK, CERT, Norsk Utstillingschampion, BIR, BIG4 og 2 år i dag:

Boheme Balpoa

Grattis grattis Emte med soppetittel og full pakke på teddybjørn Boris!!

25524_1400134891674_1481362319_1018710_7014865_n.jpg

Skrevet

Grattis til Elvis sine resultater!

Vi var flere på sidelinjen som heijet på han! :D

GRATULERER :)

Gratulerer med flotte resultater... Spesielt Elvis med BIS3 da :D:):D

Takk folkens :P

:lol::D :D

1 kval, 1 konk CK! Knall kritikk! :):D:D:D

Grattis Lola, kjempe koselig å få møte deg og Casper :)

Elvis ble BIR og BIG2 i dag :blink: er kjempe stolt av min lille basselusk :lol:

Skrevet

Fliiiiinkeste Elvis! Tenk bir to dager på rad, vanskelig å toppe i går, men big2 er jo helt fantastisk det og! Herregud han er søt altså, noe så nusselig... pass deg så jeg ikke kidnapper ham neste gang :blink: morsomt å se Casper fjase seg til for ham og... søte sammen de :lol:

Skrevet

Birko vant åpen klasse i dag :blink: ingen CK medn veldig fornøyd med bra kritikk.

Må bare gratulere pappa Boris som ble Champion i dag og gratulerer med 2 års dagen.

Var veldig hyggerlig og møte alle sekningene til Dixi :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...