Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater fra Stange


SoppenCamilla

Recommended Posts

Gratulerer så masse, så etter dere, men det var voldsomt mye hunder, mennesker og bur der så det var jammen ikke enkelt å finne noen der;)

Så deg såvidt det var, tenkte jeg skulle se etter deg etterpå, men da var du borte...:whistle:

Hvordan gikk det med dere?

Elvis ble BIS 3 Valp :whistle::icon_redface::innocent:

Kjempe flott gjort av den lille sjarmøren!! Virkelig velfortjent!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Elvis ble BIS 3 Valp :whistle::icon_redface::innocent:

Han la jeg merke til i BIS ringen. Veldig fin valp du har!

Yoshi klarte CERT og BIR i dag så veldig fornøyd :whistle: Vi får prøve på reprise i morgen, men det er flere Border Terriere med i morgen så vi får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :) Ikke verst av lille favorittvalpisen min fra det kullet. :lol: :lol:

Gratulerer til alle andre også! :blink:

Tusen takk, tror ikke det har gått opp for meg ennå, og han har jo en sjanse til i dag til å gjøre det bra :D fine basselusken min :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blink::lol: :lol:

1 kval, 1 konk CK! Knall kritikk! :):D:D:D

Jeg fikk en veldig dårlig opplevelse i ringen i går, alt for stresset og nervøs, men i dag gav jeg nesten (men bare nesten) litt f, og slappet mye bedre av. Fikk styrt Casper i svingene, og synes han sto ganske bra og. Og jeg skrev jo at jeg ikke skulle stille ham selv isåfall i dag, men det gjorde jeg :D Legger iallefall ikke utstilling på hylla etter dette, er veldig glad for at helgen endte så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blink::):D

1 kval, 1 konk CK! Knall kritikk! :D:D:D:D

Jeg fikk en veldig dårlig opplevelse i ringen i går, alt for stresset og nervøs, men i dag gav jeg nesten (men bare nesten) litt f, og slappet mye bedre av. Fikk styrt Casper i svingene, og synes han sto ganske bra og. Og jeg skrev jo at jeg ikke skulle stille ham selv isåfall i dag, men det gjorde jeg :lol: Legger iallefall ikke utstilling på hylla etter dette, er veldig glad for at helgen endte så bra.

Knallmorro :lol: Stort grattis fra oss! Slikt lever man leeeenge på=D Da er det bare å fortsette med utstilling av "guttungen" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol::lol::)

1 kval, 1 konk CK! Knall kritikk! :D:D:D:D

Jeg fikk en veldig dårlig opplevelse i ringen i går, alt for stresset og nervøs, men i dag gav jeg nesten (men bare nesten) litt f, og slappet mye bedre av. Fikk styrt Casper i svingene, og synes han sto ganske bra og. Og jeg skrev jo at jeg ikke skulle stille ham selv isåfall i dag, men det gjorde jeg :D Legger iallefall ikke utstilling på hylla etter dette, er veldig glad for at helgen endte så bra.

Yes :D Superbra jobba Lola.. han er jo egentlig fantastisk fin, så det blir sikkert bare mer sånn i fremtiden :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Mer Stange fra i dag!

CK, CERT, Norsk Utstillingschampion, BIR, BIG4 og 2 år i dag:

Boheme Balpoa

Grattis grattis Emte med soppetittel og full pakke på teddybjørn Boris!!

25524_1400134891674_1481362319_1018710_7014865_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til Elvis sine resultater!

Vi var flere på sidelinjen som heijet på han! :D

GRATULERER :)

Gratulerer med flotte resultater... Spesielt Elvis med BIS3 da :D:):D

Takk folkens :P

:lol::D :D

1 kval, 1 konk CK! Knall kritikk! :):D:D:D

Grattis Lola, kjempe koselig å få møte deg og Casper :)

Elvis ble BIR og BIG2 i dag :blink: er kjempe stolt av min lille basselusk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fliiiiinkeste Elvis! Tenk bir to dager på rad, vanskelig å toppe i går, men big2 er jo helt fantastisk det og! Herregud han er søt altså, noe så nusselig... pass deg så jeg ikke kidnapper ham neste gang :blink: morsomt å se Casper fjase seg til for ham og... søte sammen de :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birko vant åpen klasse i dag :blink: ingen CK medn veldig fornøyd med bra kritikk.

Må bare gratulere pappa Boris som ble Champion i dag og gratulerer med 2 års dagen.

Var veldig hyggerlig og møte alle sekningene til Dixi :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...