Gå til innhold
Hundesonen.no

Butt Cover

Recommended Posts

Skrevet

Prøvde å linke rett til et bilde av en variant som så ut som en wunderbaum, men det gikk visst ikke.

il_430xN.129193459.jpg

For ei som kommer fra rånete Romerike, så er jo den der helt genial *flir*

Skrevet

Uff ja! Tenker ofte på at jeg skulle hatt noe å dekke over de ekle hullene med altså! Særlig på Falco og kattene som ofte går med halen opp... Jeg mener, det er viktig at vi slipper å tenke på de ekle tingene i livet! Derfor ser jeg alltid vekk når hundene mine gjøre doodelidoo (liker ikke å tenke på at de gjør det heller, prøver å gi dem så lite mat som mulig sånn at de ikke gjør sånn. Kanskje begynne å fore på piller så de slutter helt!) og plukker aldri opp. Sånne ting kan andre gjøre, bønder eller noe... :ahappy:

Guest Jonna
Skrevet

il_430xN.129193459.jpg

For ei som kommer fra rånete Romerike, så er jo den der helt genial *flir*

Altså hadde jeg kommet over den der så skulle jeg søren meg ha kjøpt den. Så skulle jeg latt den henge i speile i bilen! Med hele innpakningen! :ahappy:

Og ja, jeg hadde kjøpt en bare for å ha hengene på tavlen eller i bilen :D

Skrevet

Jeg synes det var eklere MED den dingsen der jeg. Den skriker jo virkelig "heey, kom og sjekk ut hva jeg har bak den fargerike lappen med godlukt i a!"... :ahappy:

Nei takk..

Skrevet

Noen flere soniser som skal ha!? Vi kan jo bestille mange sammen :ahappy:

Nei huffameg, selvom bikkja mi har krøllhale (eller hjulhale heter det vel) så ser jeg heller på det hullet enn en papplapp!

Skrevet

Her er det så mye pels både på krøllhalegutten og tollerdama at rumpehullet er bortevekk. Men Fibi har ganske store patter som syns når hun ligger på ryggen og spriker. Ja, da syns i og for seg rumpehullet også. Pene hunder burde kanskje ikke ligge på ryggen og sprike med pupper og rumpa bar :ahappy::D

Skrevet

Pene hunder burde kanskje ikke ligge på ryggen og sprike med pupper og rumpa bar :ahappy::D

Veldig godt poeng! Jeg skal begynne å teipe fast tennisballer på ryggen til hundene så de ikke får ligget på ryggen! Regner med jeg slipper unna en del ekkelheter med det! :)

Skrevet

Veldig godt poeng! Jeg skal begynne å teipe fast tennisballer på ryggen til hundene så de ikke får ligget på ryggen! Regner med jeg slipper unna en del ekkelheter med det! :ahappy:

Evt kjøpe wunderbaum til hver patte :D

Skrevet

Evt kjøpe wunderbaum til hver patte :ahappy:

Døh, man må jo selvsagt lage BH til tisper og utstyrsbeholder til hanner :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• En viktig del av å drive med utstilling er jo å lære hundene å slappe av i buret når de ikke er i ringen. Det er ikke bare oppbevaring.  Og har du flere hunder så ville jeg enten hatt med hjelpere eller bare én hund på utstilling om gangen, ihvertfall til de er vante til omgivelsene og slapper av i buret.
    • Tenkte jeg skulle prøve det også men er så redd hunden rømmer ut av gitteret. Opplevde det med hunder før mens jeg gikk i ringen så kom de løpende inn i ringen. Veldig festlig. Ikke i det hele tatt.    Men nå har jeg nye hunder så har ikke turt å prøve på dem men hadde vært så enklere å bære inn enn de tunge gitterbura.
    • Hva som er best kommer jo an på deg, og din hunds behov. Jeg brukte et sammenleggbart tøybur. 
    • Hva slags bur bruker dere på utstilling? Eller tralle? Passer Stroller best? Eller tøybur? Eller metallbur? Har du link? Bilder av alt utstyr? Har prøvd litt forskjellig men usikker på hva som er best?
    • Det er veldig stor forskjell på dem. (På norsk skrives forøvrig rasenavn med liten forbokstav) Collie deles i korthår og langhåret, men det er ikke veldig stor forskjell på dem. Begge er myke raser som er avlet et godt stykke bort fra opprinnelsen som gjeterhunder. De er ganske førerorienterte, men krever mindre enn de mest aktive gjeterhundene. De er likevel smarte og aktive, og krever litt mental aktivisering for å trives. Eurasier er en veldig selvstendig rase, kan ha mye jakt, og er krevende å trene og ha løs.  Begge rasene har mye pels, røyter i perioder når de skifter pels, og må børstes regelmessig. Begge rasene har også hatt en del dårlig avl med mye usikkerhet og dårlig mentalitet, men det er lenge siden jeg var aktiv nå så forhåpentligvis har dette bedret seg. Jeg ville uansett vært veldig nøye med oppdretter, foreldrehunder osv.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...