Jump to content
Hundesonen.no

Butt Cover

Ludde

Recommended Posts

Prøvde å linke rett til et bilde av en variant som så ut som en wunderbaum, men det gikk visst ikke.

il_430xN.129193459.jpg

For ei som kommer fra rånete Romerike, så er jo den der helt genial *flir*

Uff ja! Tenker ofte på at jeg skulle hatt noe å dekke over de ekle hullene med altså! Særlig på Falco og kattene som ofte går med halen opp... Jeg mener, det er viktig at vi slipper å tenke på de ekle tingene i livet! Derfor ser jeg alltid vekk når hundene mine gjøre doodelidoo (liker ikke å tenke på at de gjør det heller, prøver å gi dem så lite mat som mulig sånn at de ikke gjør sånn. Kanskje begynne å fore på piller så de slutter helt!) og plukker aldri opp. Sånne ting kan andre gjøre, bønder eller noe... :ahappy:

Guest Jonna

il_430xN.129193459.jpg

For ei som kommer fra rånete Romerike, så er jo den der helt genial *flir*

Altså hadde jeg kommet over den der så skulle jeg søren meg ha kjøpt den. Så skulle jeg latt den henge i speile i bilen! Med hele innpakningen! :ahappy:

Og ja, jeg hadde kjøpt en bare for å ha hengene på tavlen eller i bilen :D

Her er det så mye pels både på krøllhalegutten og tollerdama at rumpehullet er bortevekk. Men Fibi har ganske store patter som syns når hun ligger på ryggen og spriker. Ja, da syns i og for seg rumpehullet også. Pene hunder burde kanskje ikke ligge på ryggen og sprike med pupper og rumpa bar :ahappy::D

Pene hunder burde kanskje ikke ligge på ryggen og sprike med pupper og rumpa bar :ahappy::D

Veldig godt poeng! Jeg skal begynne å teipe fast tennisballer på ryggen til hundene så de ikke får ligget på ryggen! Regner med jeg slipper unna en del ekkelheter med det! :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...