Gå til innhold
Hundesonen.no

Crufts 2010


Lola Pagola

Recommended Posts

Guest Belgerpia

Malteseren er bare supersøt

1. Vizla

2. Maltezer

3. Rottweiler (men bare fordi jeg digger rottisen)

Jeg tror imidlertid på Faraohunden, den shower og vet den er god liksom.

Rottisen er dritlekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 315
  • Created
  • Siste svar
Guest Jonna

Corgien var pen, men den var ikke helt tilstedet syns jeg. Synd...

Da sitter jeg med delt mellom Farao og Vizla, husker vizlen falt igjennom i fjor da den brått mislikte seg i ringen.

Tredje (de plasserer jo bare to, men som alternativ) Malteser.

Edit: jeg har sett faraoen vise seg mye bedre enn den gjor nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Stort grattis til Vizlaen - den er bare så lekker at jeg får helt frysninger... fine fine fine Vizlaen. Jeg likte ikke den skotske terrieren - men men.... da var det over for i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fines vizla som vant, velfortjent.. Men jeg hadde vel håpet på skotten jeg da- den var bare show.

Men siden det var så utrolig kjedelig oppvisning(jakthunder) så fikk jeg sett mesteparten av Lars Monsen og det var greit.

De hadde noe som het Stake finale, men hva var det??

Og den ene finalen med bare jakthunder, hva var det?? Er det jakthunder som er premiert i tillegg som her i Norge??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom akkurat hjem fra Crufts nå, og det har vært supergøy :) Fikk dessverre ikke sett Caroline og Tíbrá, men masse gratulerer! Nå får snart hele verden øynene opp for den supervakre hunden tenk. Men jeg fikk sett Tux, og da var egentlig hele reisen verdt det :ahappy::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor finner du resultata da Emma?

Jeg er innom å leser for tiden men jeg kommer ikke gjennom alt. Helt umulig å følge med så mye skriving det er.

men jeg har begynt å interessere meg masse for utstilling nå. så nå leter jeg etter en fin tispe. men enn så lenge har jeg ikke funnet noe.

Crufts' hjemmeside

Det står bare navn på hver enkelt hund og hvem som er eier, så for mer informasjon må du gjøre som jeg gjør - google.

Vi møtte to norske bernere på ferga på vei tilbake, men jeg er ikke heeelt sikker på hva de het altså. Fant to i katalogen som kunne være norske ihvertfall.

Åh, senile meg, selvfølgelig, Cinnia var jo der, herregud, jeg har jo hjulpet eier masse med reiserute og slikt, snakk om brainfart. Men to hunder? Hun var ikke kvalifisert med hannhunden sin, så han kan ikke ha stått i katalogen.

Dumt spørsmål? Hva står vhc for, det er vel ikke reserve siden de har res.?

Very Highly Commended, eller noe sånt - en æresbenevnelse. Jeg TROR det er slik at en plasserer fire i hver klasse, men om dommer ønsker å framheve flere i klassen kan de gis femteplass/VHC, sjetteplass/HC og syvendeplass/C.

Neste år skal jeg få sett mer, i år ble det litt mye oppussing og flytteplanlegging...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...