Gå til innhold
Hundesonen.no

Crufts 2010


Lola Pagola

Recommended Posts

  • Svar 315
  • Created
  • Siste svar
Guest Belgerpia

Den Vizlaen var en av mine favoritter i fjor, forann Faraoen. Spørs om ikke den gjør det samme i år. Men jeg digger Corgier og gleder meg til å se den "on the move".

Jeg gleder meg til Corgien jeg også - jeg bare digger corgier.... Jeg håper både corgien og rottisen plasserer seg i finalen - men man vet jo aldri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var den også Norsk?

Faren er norskoppdrettet (og var vel deleiet med norske oppdretteren frem til i sommer?), farmor er halvsøster til min (samme mor)

EDIT; Fin norsk/svensk dag på flat. Klasseseier i mid-limit (enda en sandefjord hund) og flere plasseringer i andre klasser :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Synes oppvisningen var søt jeg, spessielt slutten :ahappy:

Joda søtt og alt det der :D

Men syns ikke helt det er det samme nivået som de viste i den Internasjonale HeelWork finalen i går. Alikavel så er det en person som får oppvisning år etter år rett før BIS. Det har vel blitt en tradisjon, og jeg tror hun hadde noe med å få Heel Work inn som sport.

Men jeg er fortsatt ikke imponert over oppvisningen, sammenlignet med det internasjonale nivået som ble vist i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda søtt og alt det der :ahappy:

Men syns ikke helt det er det samme nivået som de viste i den Internasjonale HeelWork finalen i går. Alikavel så er det en person som får oppvisning år etter år rett før BIS. Det har vel blitt en tradisjon, og jeg tror hun hadde noe med å få Heel Work inn som sport.

Men jeg er fortsatt ikke imponert over oppvisningen, sammenlignet med det internasjonale nivået som ble vist i går.

Slutten var jo kjempesøt da :D Men jeg er helt enig, hun ligger jo under nivået på de som deltok i finalen, så jeg synes det er litt rart at hun fikk ha demonstrasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott rottis!

Og ikke for å snakke om faraohunden. Dommeren kan fint safe på den.

Ohhh nice vizla! Fikk ikke sett den gruppefinalen. Mine favoritter er vizlaen, rottweileren og faraohunden.

edit; ja nydelig rottweiler, deilig å se en som ikke er tønnete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...