Marianne&Java Skrevet 11. Mars 2010 Rapporter Skrevet 11. Mars 2010 Så fine bilder av kjempesøte hunder
TonjeRA Skrevet 11. Mars 2010 Rapporter Skrevet 11. Mars 2010 Nydelige bilder... Har lyst på studiobilder av mine jeg også...
LeneG Skrevet 11. Mars 2010 Rapporter Skrevet 11. Mars 2010 He he. Det " Jeg er ikke så farlig som jeg ser ut" skjerfet var så kult Flotte bilder. Blondie er skikkelig pen
MegaMarie Skrevet 11. Mars 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mars 2010 Takk alle sammen Vi tok på skolen (Laksevåg VGS) til et prosjekt. Jeg har bare ikke giddet å redigere alle og legge de ut før nå
Djervekvinnen Skrevet 11. Mars 2010 Rapporter Skrevet 11. Mars 2010 Kjempefine! Har sååå lyst på slike av mine også. Likte spesiellt godt der labbisen lå på rygg
Evelzz Skrevet 12. Mars 2010 Rapporter Skrevet 12. Mars 2010 Åååå, lyst til å ta sånne av min også? Var utrolig flotte bilder!
Poter Skrevet 12. Mars 2010 Rapporter Skrevet 12. Mars 2010 Så fine! Både mannen og jeg måtte le av labradoren som rullet på eplet
MegaMarie Skrevet 12. Mars 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mars 2010 Åååå, lyst til å ta sånne av min også? Var utrolig flotte bilder! Hehe, må nesten ha noe med prosjektet å gjøre Den gangen var tema rødt, så jeg brukte røde skjærf og det røde eplet Denne gangen har jeg vinter, så jeg tar bare masse bilder ute. Mulig jeg har en uke på skolen hvor jeg ikke gjør noe serlig da, men må være på dagtid da.
MegaMarie Skrevet 12. Mars 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mars 2010 Åååå, lyst til å ta sånne av min også? Var utrolig flotte bilder! Hehe, må nesten ha noe med prosjektet å gjøre Den gangen var tema rødt, så jeg brukte røde skjærf og det røde eplet Denne gangen har jeg vinter, så jeg tar bare masse bilder ute. Mulig jeg har en uke på skolen hvor jeg ikke gjør noe serlig da, men må være på dagtid da.
Evelzz Skrevet 12. Mars 2010 Rapporter Skrevet 12. Mars 2010 Min er jo hvit!! .... nesten da hvertfall... Var utrolig pene bilder, du får gi en lyd hvis du kan bruke han til noe! Haha!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar