Gå til innhold
Hundesonen.no

Arwens siste Whippet kull

Kristinh

Recommended Posts

• Svar 188
  • Created
  • Siste svar

Her kommer femukersbilder av valpene. De er så fine :)

apollon1.jpg

Courtborne Apollon

apollon2.jpg

Courtborne Apollon

ares1.jpg

Courtborne Ares

ares2.jpg

Courtborne Ares

athene1.jpg

Courtborne Athene

athene2.jpg

Courtborne Athene

hera1j.jpg

Courtborne Hera

hera2.jpg

Courtborne Hera

herakles1.jpg

Courtborne Herakles

herakles2.jpg

Courtborne Herakles

hermes1h.jpg

Courtborne Hermes

hermes2.jpg

Courtborne Hermes

poseidon1.jpg

Courtborne Poseidon

poseidon2.jpg

Courtborne Poseidon

zus1.jpg

Courtborne Zus (Zeus?)

zus2.jpg

Courtborne Zus (Zeus?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige! Men fant meg en favoritt jeg også, Zeus :icon_redface:

Nei så koselig dere er .. Ja ikke sant er de fine vakre bebbisene våre :banana: er så kjempe stolte av de alle sammen :banana:

Lene nå ble Zeus glad, for ingen har hatt han som favoritt:) men han er kjempe vaker og har absolutt humøret på topp en morsom skrue og klovnen i gjengen.. han gir meg mang en latterkule denne gutten. Han er så fantastisk hærlig og et arbeidshjærn uten like kommer han til å bli. Kjempe kvikk og utrolig sjarmerende.

Jeg bare elsker pågangsmotet i denne hunden.

Hilse Doffen gutten :banana:

Klæm fra Bror Duncan og "Bestemor"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vet ikke enda, men enten Athene eller Hera :banana: Under to uker igjen til henting nå, gleder meg! :icon_redface:

Takk for hjelpen med bildene:) Du er super du :banana:

Og må bare skrive det også, at pappa "Kenzo" har blitt Svensk Champion og er virkelig i vinden om dagen. Han ligger akkurat nå helt øverst på resultat listen i Sverige over de mestvinnende Whippeten.. Gjett om vi synd dette er veldig morrro :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles veldig søte altså! :wub:

Noen som vet hvordan whippeter reagerer på bcer som synes at andre ikke skal løpe for fort? :blink: Buffy synes nemlig at om andre hunder begynner å ta av litt så skal hun stoppe dem, så hun bjeffer og prøver å avskjære dem. Har en kelpie i hundeklubben som er veldig veldig rask og når denne er på agilitybanen så skal Buffy helst etter, drar i båndet og pistrer og småbjeffer. Alle andre hunder er ok, hun bryr seg ikke. Om hun er løs sammen med andre hunder passer hun på at det ikke blir bråk (om noen leker for voldsomt så går hun mellom) og da om noen løper for fort så får de "kjeft". Vil jo tro at en rask whippet kanskje vil få henne til å reagere (må legge til at hun gjør ikke noe annen enn å løpe ved siden av og bjeffe da, hun angriper ikke eller noe), men hvordan vil en whippet reagere på henne? Spør fordi jeg vurdere flere forskjellige raser som hund nr 2 en eller annen gang, og da bla whippet. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...