Gå til innhold
Hundesonen.no

Arwens siste Whippet kull

Kristinh

Recommended Posts

• Svar 188
  • Created
  • Siste svar

Her kommer femukersbilder av valpene. De er så fine :)

apollon1.jpg

Courtborne Apollon

apollon2.jpg

Courtborne Apollon

ares1.jpg

Courtborne Ares

ares2.jpg

Courtborne Ares

athene1.jpg

Courtborne Athene

athene2.jpg

Courtborne Athene

hera1j.jpg

Courtborne Hera

hera2.jpg

Courtborne Hera

herakles1.jpg

Courtborne Herakles

herakles2.jpg

Courtborne Herakles

hermes1h.jpg

Courtborne Hermes

hermes2.jpg

Courtborne Hermes

poseidon1.jpg

Courtborne Poseidon

poseidon2.jpg

Courtborne Poseidon

zus1.jpg

Courtborne Zus (Zeus?)

zus2.jpg

Courtborne Zus (Zeus?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige! Men fant meg en favoritt jeg også, Zeus :icon_redface:

Nei så koselig dere er .. Ja ikke sant er de fine vakre bebbisene våre :banana: er så kjempe stolte av de alle sammen :banana:

Lene nå ble Zeus glad, for ingen har hatt han som favoritt:) men han er kjempe vaker og har absolutt humøret på topp en morsom skrue og klovnen i gjengen.. han gir meg mang en latterkule denne gutten. Han er så fantastisk hærlig og et arbeidshjærn uten like kommer han til å bli. Kjempe kvikk og utrolig sjarmerende.

Jeg bare elsker pågangsmotet i denne hunden.

Hilse Doffen gutten :banana:

Klæm fra Bror Duncan og "Bestemor"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vet ikke enda, men enten Athene eller Hera :banana: Under to uker igjen til henting nå, gleder meg! :icon_redface:

Takk for hjelpen med bildene:) Du er super du :banana:

Og må bare skrive det også, at pappa "Kenzo" har blitt Svensk Champion og er virkelig i vinden om dagen. Han ligger akkurat nå helt øverst på resultat listen i Sverige over de mestvinnende Whippeten.. Gjett om vi synd dette er veldig morrro :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles veldig søte altså! :wub:

Noen som vet hvordan whippeter reagerer på bcer som synes at andre ikke skal løpe for fort? :blink: Buffy synes nemlig at om andre hunder begynner å ta av litt så skal hun stoppe dem, så hun bjeffer og prøver å avskjære dem. Har en kelpie i hundeklubben som er veldig veldig rask og når denne er på agilitybanen så skal Buffy helst etter, drar i båndet og pistrer og småbjeffer. Alle andre hunder er ok, hun bryr seg ikke. Om hun er løs sammen med andre hunder passer hun på at det ikke blir bråk (om noen leker for voldsomt så går hun mellom) og da om noen løper for fort så får de "kjeft". Vil jo tro at en rask whippet kanskje vil få henne til å reagere (må legge til at hun gjør ikke noe annen enn å løpe ved siden av og bjeffe da, hun angriper ikke eller noe), men hvordan vil en whippet reagere på henne? Spør fordi jeg vurdere flere forskjellige raser som hund nr 2 en eller annen gang, og da bla whippet. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...