Gå til innhold
Hundesonen.no

Arwens siste Whippet kull


Kristinh

Recommended Posts

Hei nå sitter vi hær å venter på at valpene skal bli født... Arwen har hatt noen pressrier og håper snart å få se en valp komme til værden.... Spennende, hun er jo så flink jenta vår,, oppdaterer så snart det skjer noe mere

Klem

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 188
  • Created
  • Siste svar

Hei alle dere spente..

Jo da fødselen gikk kjempe bra og Arwen er jo bare så flink også denne gangen:)

Det ble 6 + 2 ,, ganske store valper, men det er jo bra at de er livskraftige og store,, men ikke bare det, de er kjempe vakre så gled dere på bilder.

Beklager sen oppdattering,, men fikk en skikkelig forkjølelse kastet over meg så hær har tiden gått til stell av valper og prøve å bli frisk... pluss at jeg har konfirmasjon til helga også :ahappy: på dattra mi. Mye som skal gjøres da også vet dere.

Så beklageligvis så blir det ikke bilder i denne oppdateringen.

Men om noen som har meg på f.b har lyst til å legge ut bildene mine ,så må dere bare gjøre det :ahappy:

God natt

Klem

En stolt Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle dere spente..

Jo da fødselen gikk kjempe bra og Arwen er jo bare så flink også denne gangen:)

Det ble 6 + 2 ,, ganske store valper, men det er jo bra at de er livskraftige og store,, men ikke bare det, de er kjempe vakre så gled dere på bilder.

Beklager sen oppdattering,, men fikk en skikkelig forkjølelse kastet over meg så hær har tiden gått til stell av valper og prøve å bli frisk... pluss at jeg har konfirmasjon til helga også :ahappy: på dattra mi. Mye som skal gjøres da også vet dere.

Så beklageligvis så blir det ikke bilder i denne oppdateringen.

Men om noen som har meg på f.b har lyst til å legge ut bildene mine ,så må dere bare gjøre det :wub:

God natt

Klem

En stolt Kristin

Gratulerer med et fin fint kull :ahappy: Gleder meg til bilder :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noooooh.... :ahappy: Jeg synes den fargen til de to med hvit flekk i nakken er veldig fin! Den grå på siste bilde hadde også fin farge! Men de forandrer seg kanskje en del...? Veldig fine babyer iallefall! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...