Gå til innhold
Hundesonen.no

Arwens siste Whippet kull


Kristinh

Recommended Posts

  • Svar 188
  • Created
  • Siste svar

Tusen takk for koselige hilsner :)

Nå sitter jeg hær med ei skikkelig hostekule,, som jeg venter på at skal gå over og da kan mann vell oppdatere så godt mann kan i mellom. Var til legen i dag og han kunne fortelle at jeg hadde fått noe virus greier,,, prøvde å få kjøpt meg litt klær til konfirmajonen, men det måtte jeg bare gi opp. Måtte bare komme meg hjem til senga mi som er rett ved valpekassen og hær har jeg ligget nesten i hele dag og sett på små troll som åler seg frem i valpkassa.. Men helt utrolig hvor rolige de er,, bort til matbaren også er det å sove etterpå.. Hærlig gjeng.

Tusen takk Caroline for at du la ut bilder for meg;) så de slipper å vente. Jeg er desverre ikke så god til dette med bilder.. men får det til med litt knoting..haha,,

Ja dette blir spennende Blida, om hvem det blir av nurnkene..

Noen som lurer på om alle er solgte.. det vet jeg ikke ennå, før jeg har gitt beskjed til de som har tenkt på en av valpene om de som var usikker på kjønn om de vill ha hannhund eller ikke.

Mulig d er igjenn en eller to hannhunder,, spørs i og med at det var flest tispe bestillinger.

Sissi: Ja det begynner å bli en stund siden du så Sara da ja... hun er nå høyere enn meg kan jeg si, vi gleder oss veldig til dagen til Sara Har allerde ordnet med valpevakt til de små også.

Ha en fin,fin natt jeg skal igjenn prøve å sove noe som ser helt mørkt ut ettersom jeg hoster så fælt.... hater dette.

Men ha en god natt

Klæm

Kristin og gjengen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. for en herlig gjeng..!

Nydelig den rødbrindle, og de lysebrune...!

*sukk* gleder meg til jeg blir stor og rik og kan gå hjemme hele dagen med masse voffer og et hus med megastor hage..! (det er lov å drømme hvertfall :))

De er nydelige Kristin, gleder meg til flere bilder :)

Og så må du ha god bedring da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei hær har det vært dårlig med oppdateringer fra min side :P men tusen takk "Blida" for at du oppdaterer med bilder. Valpene vokser og trives og ser veldig fine ut. Snart kan de få gå ute og i dag er de allerde 4 uker. Pappan til valpene har i mellomtiden gjort det svært bra på utsitlling og blitt Bir og tok det siste certet for tittelen Svensk utstillings champion. Grattis til Jørgen og Janet til flott prestasjon på flotte S uch Twyborne Big Ben.

Vi har fotsatt ledige hannhunder til gode og evigvarende hjem så om det er noen der ute som er intrisert så må dere gjerne melde deres interesse.

En valpekjøper av meg har også et vakkert whippet kull i samarbeide med kennel Courtborne, kullet er etter vår N uch Softouch Little Big Man og Courtborne Eros Tu Sei de er også kjempe fine og kan sees på vår hjemmeside. Jeg har fortsatt problemer med å legge ut bilder desverre.

Men jeg greier å sende på mail om noen vil se nermere på de.

Ha en flott dag og gjerne legg ut bilder for meg de som får det til :aww:

Ha en strålende dag

Klem

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...