Argyr Skrevet 3. Mars 2010 Rapporter Skrevet 3. Mars 2010 I dag har jeg og gutta hatt besøk av tre flotte damer, nemlig Elin, Supra og Loppa. Kameraet til Elin var med og jeg har nå redigert noen bilder til deres forlystelse! Alltid veldig trivelig med besøk og når det er godt vær i tillegg så må det jo dokumenteres. Kaoshilsing Supra betraktes best på avstand, fant Argyr fort ut Men Loppa var fiiiin og måtte fanges Småforelska han der, ja. Han er ikke så rent lite glad i hun her heller: Det er viktig med ball! Fine jentene! Supra eier alle ballene, hun Denne er MIN sier Garm Og han vil ikke gi den fra seg heller... Han er søt, han. *dele opp*
Argyr Skrevet 3. Mars 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2010 Er det dette som kalles jordvinnende steg? Happydog! Loppa har sagt noe morsomt Åååhh, det er SÅ digg med kos! Fang-en-loppe-leken: Garm og Loppa løper om kapp Ups, her har jeg mistet oversikten under redigeringen ja. Fiiine Loppa! Vi har en ganske diger brøytehaug her nå... Den observante vil se at dette bildet ikke viser det man tror Velt-en-Elin-leken Geitene måtte også få være med:
Marianne&Java Skrevet 3. Mars 2010 Rapporter Skrevet 3. Mars 2010 Så fine bilder av flotte hunder! Argyr er sååå fin Men OMG så diger han er
ElinT Skrevet 3. Mars 2010 Rapporter Skrevet 3. Mars 2010 Masse flotte bilder jo! Fiiine hundene våre det
MegaMarie Skrevet 3. Mars 2010 Rapporter Skrevet 3. Mars 2010 For nydelig gjeng Så liten Supra og Loppa så ut ved siden av Argyr Og Garm er en fantastisk pen shäfer! Hvor kommer han fra?
ElinT Skrevet 3. Mars 2010 Rapporter Skrevet 3. Mars 2010 Her glemte du å fortelle at jeg har mitt nye ekte Argyr- pannebånd på meg Skikkelig godt og varmt var det, første klasses ull
Huldra Skrevet 3. Mars 2010 Rapporter Skrevet 3. Mars 2010 Kaoshilsing OI fytti-shit! Han var DIGER! Jeg trodde ikke Argyr var så HIMLA STOR!? Men vakkert stor! Sukk, for en pels.. Han er ikke så rent lite glad i hun her heller: Det første jeg tenkte - henger de?!? Er det dette som kalles jordvinnende steg? Snøvinnende steg!
ElinT Skrevet 3. Mars 2010 Rapporter Skrevet 3. Mars 2010 Det første jeg tenkte - henger de?!? Nope, jeg er ikke mottakelig for sånt, jeg er allerede drektig
Blondiemamma Skrevet 3. Mars 2010 Rapporter Skrevet 3. Mars 2010 Steike så diger Argyr er Flotte bilder og flotte hunder
Huldra Skrevet 3. Mars 2010 Rapporter Skrevet 3. Mars 2010 Nope, jeg er ikke mottakelig for sånt, jeg er allerede drektig Åja! (Grattis forresten! )
SoppenCamilla Skrevet 3. Mars 2010 Rapporter Skrevet 3. Mars 2010 Fiiiiiningene! Jeg er blakk, så jeg begynner å gå nå, også er jeg der om en ukes tid!
Synnikken Skrevet 3. Mars 2010 Rapporter Skrevet 3. Mars 2010 Argyr er svææær Herlige bilder forresten
mokken Skrevet 3. Mars 2010 Rapporter Skrevet 3. Mars 2010 Finingene det Mine to (uoppdragne) dyr kunne fint vært med på velt-en-Elin-leken. Sånt noe er schæmegøy faktisk
Emilie Skrevet 3. Mars 2010 Rapporter Skrevet 3. Mars 2010 Er det dette som kalles jordvinnende steg? Neineinei, han kan jo ikke vinne jorden når han bare har en fot på bakken:P Skikkelig kjekkas han der! Kjempemasse fine bilder
Wanderlust Skrevet 3. Mars 2010 Rapporter Skrevet 3. Mars 2010 Får så lyst til å kose Argyr De andre ser ut som valper i forhold Utrolig mange flotte bilder, av en gjeng nydelige hunder.
Gjest Skrevet 3. Mars 2010 Rapporter Skrevet 3. Mars 2010 Kjempe(mange) flotte bilder Fine hunder dere har
Argyr Skrevet 3. Mars 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2010 Men OMG så diger han er OI fytti-shit! Han var DIGER! Jeg trodde ikke Argyr var så HIMLA STOR!? Steike så diger Argyr er Argyr er svææær Får så lyst til å kose Argyr De andre ser ut som valper i forhold For nydelig gjeng Så liten Supra og Loppa så ut ved siden av Argyr Og Garm er en fantastisk pen shäfer! Hvor kommer han fra? Det er han vel ikke! Det er de andre som er små! Det er bare å komme og kose, Argyr tar mer enn gjerne imot besøkende han (han er hellig overbevist om at alle som kommer hit kommer for å besøke ham uansett). Garm er fra kennel Ängsbacken. Så flotte bilder Og masse Argyr Ja, det ble masse Argyr i dag, for han gjemte seg ikke for kameraet! Her glemte du å fortelle at jeg har mitt nye ekte Argyr- pannebånd på meg Skikkelig godt og varmt var det, første klasses ull Jaa, det glemte jeg! Fiiiiiningene! Jeg er blakk, så jeg begynner å gå nå, også er jeg der om en ukes tid! Bruker ikke SÅ lang tid på å gå fra Sandefjord vel? Neineinei, han kan jo ikke vinne jorden når han bare har en fot på bakken:P Haha, sant! Eh.. Luftvinnende bevegelser?
ElinT Skrevet 3. Mars 2010 Rapporter Skrevet 3. Mars 2010 Det er han vel ikke! Det er de andre som er små! Ehh, nei, han er svæææææær! Haha, sant! Eh.. Luftvinnende bevegelser? Svevende er det han er
Argyr Skrevet 3. Mars 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2010 Ehh, nei, han er svæææææær! Svevende er det han er Ja, lett som en fjær!
Carma Skrevet 3. Mars 2010 Rapporter Skrevet 3. Mars 2010 Masse flotte bilder av masse flotte hunder! Henger meg på groupies-gjengen her, Argyr er vakker!
trevi Skrevet 4. Mars 2010 Rapporter Skrevet 4. Mars 2010 Herlige bilder, herlige hunder! Ikke bli redd hvis det plutselig står en bergenser i stuen.... Jeg skal bare stjele en stk Argyr og en stk Supra (Mine 3 sier de gjerne blir med på "Velt-en-Elin"- leken )
Sissi Skrevet 4. Mars 2010 Rapporter Skrevet 4. Mars 2010 Herlige bilder! Og Argyr er bare såå nydelig synd man ikke bare kan velge hund utifra utseende sånn der hehe.. for da hadde jeg gjerne fått meg en kopi av han der!
Peers Skrevet 4. Mars 2010 Rapporter Skrevet 4. Mars 2010 Herlige bilder av flotte hunder Argyr Han er mye større enn jeg trodde faktisk, skikkelig god bamse han!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar