civga Skrevet 30. April 2010 Rapporter Share Skrevet 30. April 2010 Her blir det også mange hundebilder, vi skal på dobbelutstilling, og titte på agility og lydighets stevne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 30. April 2010 Rapporter Share Skrevet 30. April 2010 Shit, det hadde jeg glemt! *lade kamera og tømme minnekort* Blir ikke hyttetur på oss likevel, bilen er på verksted og dermed er det også veldig begrenset hvor mye moro vi får gjort med pelsen.. Men får se hva vi får til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 30. April 2010 Rapporter Share Skrevet 30. April 2010 Skal prøve å huske det jeg også. Skal jobbe på LP og AG stevne så blir nok en del bilder av hunder der ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 2. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2010 Neste gang, er det mulig å få lagt det inn i sonens kalender da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 2. Mai 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2010 glemte det jeg det regnet så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 13. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2010 Når blir neste EFTIT?? Syntes det var en morsom greie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 20. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2010 Og håper neste EFIT kan lagres i sonenkalenderen... sånn tilfelle man glemmer å titte innom her :rolleyes2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 20. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2010 Jeg trodde det var enighet om at 1. i hver måned er EFIT, så blir den med den som har lyst... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 20. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2010 Jeg trodde det var enighet om at 1. i hver måned er EFIT, så blir den med den som har lyst... Ikke noe jeg har fått med meg.. Men kan jo ha gått glipp av noe :rolleyes2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 20. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2010 For moro skyld foreslår jeg at den 1. hver måned er EFIT, så er det en dato alle husker, det faller stadig på forskjellige dager, og folk kan bli med om de vil. Ja det var et bra forslag :rolleyes2: Mye lettere å huske det da :rolleyes2: Bra forslag, lettere å huske Da blir EFIT-ene fremover 1. i hver måned Ikke noe jeg har fått med meg.. Men kan jo ha gått glipp av noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 20. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2010 :rolleyes2: Hihi, men det er ikke bare jeg som ikke har fått det med meg da :rolleyes2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 20. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2010 Hihi, men det er ikke bare jeg som ikke har fått det med meg da :rolleyes2: Hehe, det har du rett i! :rolleyes2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 1. August 2010 Rapporter Share Skrevet 1. August 2010 I dag er det tid for efit og å lese av strømmåleren... Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 1. August 2010 Rapporter Share Skrevet 1. August 2010 Oi! Dette kan jo bli en spennende dag å ta EFIT bilder på i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 31. August 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. August 2010 Minner på at det er EFIT i morgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 31. August 2010 Rapporter Share Skrevet 31. August 2010 får ikke bruke mobil på jobben vi, så vet ikke om det kommer noen bilder herfra i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 30. September 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. September 2010 I morgen er det EFIT, så sett kamera på lading i natt alle sammen, og skriv huskelapp til dere selv på kjøkkenet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2011 Pssst I morgen er det 1.Mars... På tide med noen EFIT's igjen..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2011 Ja! I morgen vil jeg være med, for da skal jeg nemlig opp i marka og se på VM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2011 Pssst I morgen er det 1.Mars... På tide med noen EFIT's igjen..! Oii kanskje jeg skal slenge meg på denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2011 Man skulle nesten 'gått sammen i grupper' for å minne hverandre på disse efit'ene ... Jeg glemmer det alltid :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2011 Man skulle nesten 'gått sammen i grupper' for å minne hverandre på disse efit'ene ... Jeg glemmer det alltid :/ Men i morgen er vi med, veit du! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2011 Ja! I morgen vil jeg være med, for da skal jeg nemlig opp i marka og se på VM Hver sin lyst! Jeg tror jeg skal opp i marka og IKKE se på VM, men gå på ski med hunden min! Kanskje husker jeg kamera også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 28. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2011 Tipset er å legge kameraet på kjøkkenbenken (NÅ)... Der det ikke hører hjemme... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 28. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2011 Jeg har verdens mest uinteressante jobbdag, men får vel prøve å være med selv om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts