Cavalierflat Skrevet 30. September 2013 Rapporter Skrevet 30. September 2013 Denne gangen tror jeg at jeg skal være med! Siter
Tabris Skrevet 30. September 2013 Rapporter Skrevet 30. September 2013 Hadde vært litt gøy å vært med, men hvordan gjør man det når man er på jobb? Er jo kjedelig med åtte bilder av et tastatur eller en kaffekopp. Siter
Margrete Skrevet 30. September 2013 Rapporter Skrevet 30. September 2013 Hadde vært litt gøy å vært med, men hvordan gjør man det når man er på jobb? Er jo kjedelig med åtte bilder av et tastatur eller en kaffekopp. lunsj, utsikt fra vindu, do, en teit kollega +++ Siter
Siri Skrevet 30. September 2013 Rapporter Skrevet 30. September 2013 lunsj, utsikt fra vindu, do, en teit kollega +++ Eller en HOT en 8 Siter
Anette Skrevet 30. September 2013 Rapporter Skrevet 30. September 2013 Hadde vært litt gøy å vært med, men hvordan gjør man det når man er på jobb? Er jo kjedelig med åtte bilder av et tastatur eller en kaffekopp. jeg skal ta bilder av pi som er i bilen er ingenting på jobb jeg får ta bilde av Siter
SiriEveline Skrevet 30. September 2013 Rapporter Skrevet 30. September 2013 Jeg skal absolutt være med, så skal dere få se min nye helt egne pult Og denne gangen skal jeg få lagt ut bildene også, har endel halvgjorte EFITer fra de siste gangene. Siter
SFX Skrevet 30. September 2013 Rapporter Skrevet 30. September 2013 Eller en HOT en Care to share? Siter
Siri Skrevet 30. September 2013 Rapporter Skrevet 30. September 2013 Care to share? Har ingen slike på jobb, jeg . Men jeg har jo mannen i mitt liv her da - han kan jeg godt dele... hvilken positur er ønsket? Ballelufting? 1 Siter
Anette Skrevet 30. September 2013 Rapporter Skrevet 30. September 2013 Har ingen slike på jobb, jeg . Men jeg har jo mannen i mitt liv her da - han kan jeg godt dele... hvilken positur er ønsket? Ballelufting? jeg har ganske mange hotte fyrer på jobb treningsnarkomaner og alt annet 2 Siter
borderen Skrevet 30. September 2013 Rapporter Skrevet 30. September 2013 Jeg er så lei av at jeg tar dårlige bilder, så nå har jeg kjøpt en ny linse til EFIT. Den billigste 50mm, men det duger forhåpentligvis til mitt bruk (har hatt 50mm f1.4 før, men det knuste og sånt blir dyrt kjenner jeg). Siter
Red Merle Skrevet 30. September 2013 Rapporter Skrevet 30. September 2013 Prøve å huske det, selvom det neppe blir så mange bilder pga jobb. Men planlegger å gå på hundetreff i morra, men da er det mørkt ute, og har jo bare mobilen å ta bilder med Siter
SFX Skrevet 30. September 2013 Rapporter Skrevet 30. September 2013 Har ingen slike på jobb, jeg . Men jeg har jo mannen i mitt liv her da - han kan jeg godt dele... hvilken positur er ønsket? Ballelufting? Duh, doggy style! 1 Siter
Margrete Skrevet 30. September 2013 Rapporter Skrevet 30. September 2013 Prøve å huske i morgen, for da har jeg jo en dag full av aktiviteter, Skal jo tross alt ut på utenlandsreise 3 Siter
Raksha Skrevet 30. September 2013 Rapporter Skrevet 30. September 2013 Ååh i morgen måå jeg huske. Håper dere tåler gulpekluter, babyflasker, sensurerte pupper, baby og sovende hunder. Men har litt planer i morgen om været holder, så kan hende det blir noen utebilder. Kanskje. Siter
Gjest Skrevet 30. September 2013 Rapporter Skrevet 30. September 2013 Dette må vi huske! Skal jo både på jobb i stallen, utforske sauer, spise MEGAGODE muffins med Stratos og lese pensum. Siter
Gjest Skrevet 30. September 2013 Rapporter Skrevet 30. September 2013 Eller en HOT en Gjerne med sosialinfo og telefonnummer om mannen er singel Siter
Raya Skrevet 30. September 2013 Rapporter Skrevet 30. September 2013 I morgen skal jeg ha min første efit! Hadde lyst til å være med når jeg hadde Viktor, men husket det jo aldri.. håper dere orker en muligens kjedelig efit "p Siter
Tinkie Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Jeg husker det FORTSATT og er rimelig sjokkert over meg selv. 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Jeg og! Hadde en liten glipp i tolv-tiden, men fikk hentet meg inn Siter
Kaja Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Im in! Og har vært med siden jeg våknet kl 11 Siter
Recommended Posts