Gå til innhold
Hundesonen.no

Navn på valpen min, Noen Som har Forslag?


JoerHans

Recommended Posts

Nå er det rett i overkant av to uker til Basenji valpen min kommer hjem til meg, å jeg har ikke greid å tenke ut noe navn enda,

Han heter jo Flirting Figaro, men jeg vil ha noe litt enklere som begynner på F Ikke for langt.

Har trålet internett men jeg finner ikke helt ut av hva det kunne blitt..

Dette ble første tråden min da :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Nå er det rett i overkant av to uker til Basenji valpen min kommer hjem til meg, å jeg har ikke greid å tenke ut noe navn enda,

Han heter jo Flirting Figaro, men jeg vil ha noe litt enklere som begynner på F Ikke for langt.

Har trålet internett men jeg finner ikke helt ut av hva det kunne blitt..

Dette ble første tråden min da :icon_confused:

Å, skal du ha valp fra Kingwanas?! :D Så gøy - da er du jo påbudt å lage egen tråd om valpen i "Min hund", og legge inn bilder og sånt! :D

Navneforslag: Fax, Fargo (en film), Farao, Fint (som i å finte), Felix (betyr lykke), Forus (stilig navn poå en travbane spør du meg!), Fram (som i båten), Findus (haha!), Fagi, Fryl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal ha derfra jeg vet du :icon_confused: Felix kan jeg ikke ha for det heter basenjien til broren min :D

Synes egentlig fidel var ganske fint, det minner meg om en tegneserie fra jeg var liten :D

Må jeg lage det ja? får prøve å få til det da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg føler at han må ha ett navn som passer til han da, å det må være noe med litt fart i;)

Ja skal stille så ofte jeg kan jeg, skal i stangehallen i april på valpe show :icon_confused:

Det virker som han kommer til å bli veldig bra :D

vil ha ett navn med skikkelig sving som passer til han :D

kommer mange bra forslag her, takker for det.

det er vanskelig detta her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennede å se åssen denna rakkeren blir, jeg får jo eneste gutten fra f-kullet, kan jo tenkes han blir litt femi siden han bare har søstre :icon_confused: hehe.. å skal bo sammen med ei tispe når han kommer hjem, men far skal nok få han Macho :D haha.. Ja jeg likte egentlig fidel, men må vurdere litt frem å tilbake, det skal ikke være greit har jeg skjønt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med nært forestående valp i hus, og lykke til med navnevalg! Her er noen forslag. :wub:

Swahili-ord på F:

Fahali -betyr "manly", "strong" eller "brave".

Fahari -betyr "honor", "pride", "magnificence", "fame", "show" m.m.

Fahuwa -betyr "all right" eller "fine".

Faidi -betyr "gainings" eller "profit".

Fali -betyr "fate" eller "omen".

Fani -betyr "favourable", "successful", "valuable" eller "worthy".

Fauwa -betyr "all right!" eller "good!".

Ficho -betyr "hiding place" eller "concealment".

Fikra -betyr "idea" eller "thought".

(Figo betyr forresten "kidney"(nyre) på swahili..) :)

Du finner nok ut hva han skal hete når han kommer i hus. :lol: Når jeg fikk etnahunden, Lundii, så skulle hun egentlig kanskje hete Spinta, og ble kalt Rosso hos oppdretter. Så det tar bare litt tid å bli kjent, å så plutselig så ser man det perfekte navnet, enten popper det opp i hodet på en, eller man har en liste med navn man liker og ser plutselig at DET passer, eller man sitter og kikker på nettet eller noe slikt, og bare finner det rette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...