Gå til innhold
Hundesonen.no

Navn på valpen min, Noen Som har Forslag?


JoerHans

Recommended Posts

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

jeg synes alle er fine jeg :wub: men uansett åssen han gjør det på utstillinger så er han min Champion å BIV (best i verden) :lol:

Men skal bli spennende å se noe resultater etterhvert..

Ja han ligner jo litt på en rev :) heheh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom tråd - mitt planlagte kull er F-kullet, så kanskje jeg må tilbake hit og finne ideer?

hadde jo egentlig vært veldi tøft med et swahili navn ..

Likte Ficho eller Fali..

Han er jo så utrolig søt :lol:

En så søt gutt kan vel ikke hete Fali! Om han kommer til Østfold vil jo alle tro at han er skummel og farlig da :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom tråd - mitt planlagte kull er F-kullet, så kanskje jeg må tilbake hit og finne ideer?

En så søt gutt kan vel ikke hete Fali! Om han kommer til Østfold vil jo alle tro at han er skummel og farlig da :wub:

Haha, ja det er sant :lol: hehe.. må le litt, det er ganske vanskelig å finne seg et navn, må nesten bare se det ann når han kommer i hus tror jeg.. hehe.. men holder en knapp på at det blir noe swahili..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de som er foreslått her likte jeg Fidel (faithful) ganske godt.

Ellers har jeg en swahili navnebok her *blar litt*

Av de jeg synes er fine kan jeg jo nevne:

Fauzi (successful)

Fogo (high)

Ellers går det jo an å ta noe ut av navnet "Flirting Figaro" som f.eks:

Tiny (flirting)

Aro (Figaro)

Figo (Figaro)

Giro

Osv :D

Søt er han iallefall.- Og han er også en herlig liten jodler! :lol: Elsker jodlere (er ikke alle som jodler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og så fantastisk kos med valp! Jeg er litt opptatt av man ikke skal velge et "bikkjenavn" som man har hørt hundre ganger før, men at man med omhu feks velger et navn som gjerne betyr noe på språket fra landet hunden opprinnelig stammer fra. :blink: Kjempekult med navnebok på Swahili, og fordelen her er jo at det er veldig melodisk og syngende språk. Passer godt til jodlere, hehe.

Feks ville jeg kalt rottweiletispa mi (om jeg hadde noen) Gretchen, og den neste shibaen jeg får skal hete Imoto, som betyr lillesøster på japansk, og min nåværende hund heter Aiko, som betyr kjærlighetsbarn (jente).

Etter et par kjappe søk finner jeg ingen kongolesiske guttenavn på F, men finner Lumumba og Mani, som betyr henholdvis talentfull og "fra fjellet". Dette er en side med mange navn fra ulike områder i verden.

Kanskje du finner noen andre fengende navn fra andre sentralafrikanske land som begynner på F her?

Lykke til! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...