Gå til innhold
Hundesonen.no

Navn på valpen min, Noen Som har Forslag?


JoerHans

Recommended Posts

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Å så fin han er :aww: Heldig du som får hente han nå, jeg også må vente litt, en uke er leeeenge, haha! Jeg skal ha en av Milles røde jenter jeg da. Gled deg masse med han, og ikke glem å oppdattere her inne!

Av navn likte jeg, Fani og Falk best. Så vet jeg av en dvergpinscher som heter Fenris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går helt supert, han var med på utstilling på søndag å han bryr seg ikke om noe.. bare koser seg..

han er en rakker på innkalling å driver å trener på stå nå å han tar det veldig bra..

han sover spiser driter å leker :) ikke liker å vekke pappa midt på natta for da må vi på do :lol:

men han er jo bare så hærlig da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så morro! Nå gleder jeg meg bare enda mer! Bra med sosialisering på utstilling da, som jeg skjønte det skal du stille han en del? Vi kommer til å ha med vår Krona til Nkk i bø, så blir spennende å se hvordan hun tar det. Anette?!?!? Skal du også hente nå?? Sukk... missunder dere ubeskrivelig mye :ahappy: Jeg vil også hente min!! :D Ikke lenge til da heldigvis :lol: Bok tips: 100% positiv hverdagslydighet! Har fått lånt den av min andre oppdretter, å den tar for seg så å si alt, den er rett å slett genial! Å all trening er positiv, noe jeg selv praktiserer :D Har gledet meg så mye at jeg leste den ut på to og en halv dag *fnis* Kos deg med Fogo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

driver med bur trening nå.. det er ikke noe morsomt.. men må venne han til det..

han liker å sove der.. men når han er våken er det ikke så morsomt.. hehe..

Ja han skal stilles hver gang jeg har sjangs til det gitt.. har blitt bitt av den basillen der jeg gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, ja bur er kanskje ikke det kuleste for en liten valp, men må jo trenes det også! Vanskelig å ikke bli bitt av basillen, da vi kjøpte vår første dverg, så var det mest for kos å som en familiehund. Så var det noen som stilte henne for meg da jeg ikke fantes interresert. Så vant hun, så fant jeg ut at jaja, kan jo prøve jeg også da. Debuterte på world dog show i sverige, kunne ikke finne meg en liten utstilling liksom (dro mest for at vi skulle hente vår andre hund som kom fra russland), nervene på høykant, men gu så morsomt det var, fikk CK men ble ikke plassert da. Etter det har det blitt flere å flere utstillinger, å nå er jeg helt hekta! så kjenner følelsen :whistle: Men da treffes vi helt sikkert en gang eller to på utstilling da? Blir morro og følge med på gutten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å en ting til.. jeg driver å lærer fogo å stå.. å jaggu kan han det nå gitt :whistle: nå sier jeg stå å han står :wub:

er ikke bestandig han gidder uten en gidbit forran snuta.. men han kan det da hvertfall.. hehe..

å han hører hver gang jeg roper på han uansett hva han holder på med.. kommer hver ensete gang :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jada her går det bra.. livet som små barns far er nytt for meg men man lærer så lenge man lever :D synd det er litt kaldt om dagen så det er jo nesten umulig å lære han å gå ut på do for han fryser ihjel før han vil gå på do..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...