Gå til innhold
Hundesonen.no

Tullas første kull

Huldra

Recommended Posts

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar
Guest Dratini

Hvordan er det egentlig for nybakte mødre, får de hvilt ut noe eller krever valpene alt fra første stund?

Amy lå stille i ca 20 timer hun. Og når hun skulle ut måtte jeg hjelpe henne opp på beina. Alle tisper er jo forskjellige, men Amy lå og slappet av, ammet og stelte valpene uten stans i de timene. Om valpene kom for langt unna så boffet hun og varslet oss om å hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amy lå stille i ca 20 timer hun. Og når hun skulle ut måtte jeg hjelpe henne opp på beina. Alle tisper er jo forskjellige, men Amy lå og slappet av, ammet og stelte valpene uten stans i de timene. Om valpene kom for langt unna så boffet hun og varslet oss om å hjelpe.

Det var litt godt å høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker alle sammen. Nå ligger mor og barn i kassen og de fleste sover, et par iherdige holder seg fremdeles (eller igjen??) til puppen. Nå skal jeg si hei til Aynï og så vil jeg prøve å sove noen timer før jeg går på "vakt". :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Det hørtes vel i orverkant spennende ut..! Kan tenke meg både du og Tulla er sliten nå. Ønsker dere ei riktig god natt og lykke til med de 8 små.

Det har vært så spennende å følge med her og håper vi kan fortsette å følge valpisene :D

PS. Er spent på om det kom noen tan`fargede :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med 8 herlige små! :D Godt at alt gikk bra, selv om det dro ut, kan tenke meg det var slitsomt for dere begge to.

Nå gleder vi oss til oppdateringer om farger, og ikke minst bilder, når dere kommer så langt! :D Sov godt, det har dere fortjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...