Papillon Skrevet 21. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 21. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2010 Dagens mest populære tråd Stå på Tulla. Nå er det snart over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 21. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2010 Press press press! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 21. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2010 Press press press! Fnise, jordmor Lola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2010 Gratulerer igjen Kommer det fler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 21. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2010 Gratulerer igjen Kommer det fler? Ja, det blir flere, men det tar nok litt tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 21. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2010 Ååå, gratulerer! Kjempespennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2010 Ja, det blir flere, men det tar nok litt tid! Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 21. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2010 Kjempespennende! Masse lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkan Skrevet 21. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2010 Flinkeste Tulla det! Kan jo ikke presse ut alle med en gang. Selv om alle blir litt gale av å vente. Skikkelig tolmodighetsprøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 21. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2010 Her hadde det blitt mange sider å følge med på gitt, gratulerer så mye med de allerede fødte og lykke til med neste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 21. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2010 Hehe, da tror jeg det blir litt omvei. Han jobber midt i sentrum skjønner du. Men takk for tilbudet! Mål i dag: Brystkassen: 71 cm (68 normal) Rundt største delen av brystkassen: 79 cm ( 73,5 uke 7) Buken: 73 cm (53 normal) Hun var forøvrig 66 cm på søndag! (Normalmålene er, for de som ikke har fått med seg det, med utgangspunkt i uke 3.) Drev og kikket gjennom noen litt eldre bilder, og fant et av Tulla i kondomdressen sin, mens hun er ute på verandaen og spiser margbein. Og da slo tanken meg - kondomdressen får jo virkelig frem formene på hunden - så hvorfor ikke prøve å tre den på henne nå også?! Først bildet fra i fjor: Og så bildet fra i dag : For å si det sånn; hun var ikke heeeelt fornøyd med situasjonen stakkars, haha! Hahahah Har superdamen lagt på seg litt? Spennende å bare få komme rett inn i fødselen Jeg tipper det kommer 2 tisper til og 1 hanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 21. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2010 Er så moro å følge med altså Masse lykke til med resten av fødselen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 21. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2010 Fnise, jordmor Lola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Skrevet 21. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2010 Gratulerer så langt! Spent på det endelige resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 21. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2010 Huldra må oppdatere selv utover nå, jeg måtte dra hjem desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 21. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2010 Dette dro ut for den førstegangsfødende. Nå håper jeg det er tomt snart. Stakkars lita Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 21. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2010 Gratulerer med de fem vi har fått beskjed om hittil! Jeg har ikke hatt mulighet til å gå inn i denne tråden før nå, men her er det jo tydeligvis full action Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambings Skrevet 21. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2010 Gratulerer! Dette er spennnende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midas Skrevet 21. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2010 Hvordan går det med Tullamor? Hun må vel begynne å bli rimelig sliten nå som hun har strevd så mange timer. Håper hun og småttisene har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 21. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2010 Det tok jammen tid ja, men gratulerer så mye! Håper hun er ferdig nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 21. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2010 Gud a meg så spennende a Vi trenger noe oppdatering nå altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 21. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2010 Ryktene sier at det har kommet flere;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 21. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2010 Ryktene sier at det har kommet flere;) Jeg vil ha detaljer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 21. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2010 Uææææ! Dette er den lengste pinebenken ever!! Huldra pleeease! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar