Guest Lilli22 Skrevet 5. Februar 2011 Rapporter Skrevet 5. Februar 2011 Prøvde meg litt på en hund her på sonen. Redigert: det var turbobensen sin Siter
Mirai Skrevet 5. Februar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2011 Den var fine Lener89, har du tenkt til å gjøre litt mer på toppen eller er den ferdig sånn som den er? Den ser veldig maleriaktig ut, jeg liker uttrykket! Siter
Guest Lilli22 Skrevet 5. Februar 2011 Rapporter Skrevet 5. Februar 2011 Den var fine Lener89, har du tenkt til å gjøre litt mer på toppen eller er den ferdig sånn som den er? Den ser veldig maleriaktig ut, jeg liker uttrykket! Den er ikke helt ferdig litt fin pussing her og der trengs =) Nå var jeg bare så lei at nå orket jeg ikke mere. =) Det skal se litt maleri aktig. Siter
Poter Skrevet 5. Februar 2011 Rapporter Skrevet 5. Februar 2011 Aussieglis: Gleder meg til å se hvordan tegningen av Lyng blir når den er ferdig! Siter
Pingvinen Skrevet 5. Februar 2011 Rapporter Skrevet 5. Februar 2011 Å herremann så flinke dere er! Jeg vil også klare å tegne sånn! Jeg elsker å sitte i Photoshop å "krussedullere" som jeg så fint kaller det, men jeg klarer ikke å tegne sånn som dere gjør Ikke har jeg tegnebrett heller.. Siter
Guest Lilli22 Skrevet 5. Februar 2011 Rapporter Skrevet 5. Februar 2011 Å herremann så flinke dere er! Jeg vil også klare å tegne sånn! Jeg elsker å sitte i Photoshop å "krussedullere" som jeg så fint kaller det, men jeg klarer ikke å tegne sånn som dere gjør Ikke har jeg tegnebrett heller.. Jeg bruker ikke tegnebrett. Jeg har ett tegnebrett, men syns at datamusen er mye bedre og klarer ikke venne meg til tegnebrettet. =) Så trenger ikke tegne brett for å tegne. Øvelse gjør mester! Siter
Pingvinen Skrevet 5. Februar 2011 Rapporter Skrevet 5. Februar 2011 Jeg bruker ikke tegnebrett. Jeg har ett tegnebrett, men syns at datamusen er mye bedre og klarer ikke venne meg til tegnebrettet. =) Så trenger ikke tegne brett for å tegne. Øvelse gjør mester! Men jeg har ikke mus engang jeg, har bare touch-pad, haha Men ja, kan nok få det til uansett. Det er bare det at jeg ikke helt har tolmodigheten til det Hva slags program er det forresten dere bruker? Siter
Raksha Skrevet 5. Februar 2011 Rapporter Skrevet 5. Februar 2011 Dæven så flinke dere er! Aldri tegnet på pc, og aner ikke hvordan man gjør det engang. Men om noen vil ha tre modeller, så er det bare å hyle ut. Eventuelt hest/katt/høns som utfordring. Siter
Guest Lilli22 Skrevet 5. Februar 2011 Rapporter Skrevet 5. Februar 2011 *dobbeltpost* Hva slags program er det forresten dere bruker? Jeg bruker photoshop cs4 Siter
Kristiin Skrevet 5. Februar 2011 Rapporter Skrevet 5. Februar 2011 Noen som har lyst til å prøve Zorba? Ser for meg at han ikke er så vanskelig, eller jeg jeg helt på jordet? Eller kanskje en stykk pus? Siter
turbobensen Skrevet 5. Februar 2011 Rapporter Skrevet 5. Februar 2011 Prøvde meg litt på en hund her på sonen. Redigert: det var turbobensen sin ååååååååå den var dødslekker! fy å flink du er! den skal SÅ på veggen Siter
Minadachs Skrevet 6. Februar 2011 Rapporter Skrevet 6. Februar 2011 Denne er ny, ikke helt fornøyd, men kan trikse å mikse så mye mer jeg vil, men da må jeg først ha litt bedre tid. Liker å få kommentarer om bildet daaa Siter
Mirai Skrevet 6. Februar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Februar 2011 Ser bra ut, bare pass på at den ikke ser for langhåret ut. Det syns jeg er det vanskeligste med de veldig korthårede, er vanskelig å begrense seg på pelslengden Siter
Guest Michellus Skrevet 6. Februar 2011 Rapporter Skrevet 6. Februar 2011 halp anyone? hvordan velger jeg en costum farge i PS uten å bruke eyedropper? Edit: youtube is my friend.. Siter
Minadachs Skrevet 6. Februar 2011 Rapporter Skrevet 6. Februar 2011 Ser bra ut, bare pass på at den ikke ser for langhåret ut. Det syns jeg er det vanskeligste med de veldig korthårede, er vanskelig å begrense seg på pelslengden Ja jeg vet, korthårede raser er såååå vanskelig. hehe. Skal prøve meg på en mer langhåret rase nå i kveld tenkte jeg Siter
Minadachs Skrevet 6. Februar 2011 Rapporter Skrevet 6. Februar 2011 sorry for dobbelpost Men har laget en til idag, den ble slik. Håper du som la ut dette bildet, liker det Siter
Toya Skrevet 6. Februar 2011 Rapporter Skrevet 6. Februar 2011 Ser bra ut, bare pass på at den ikke ser for langhåret ut. Det syns jeg er det vanskeligste med de veldig korthårede, er vanskelig å begrense seg på pelslengden derfor ingen prøver seg på kortisene hehe Siter
Guest Michellus Skrevet 7. Februar 2011 Rapporter Skrevet 7. Februar 2011 Driver med en tervevalp.. Fy f... så vanskelig det skal være å tegne øyne og snute.. Og pels også for den sakens skyld, brushen er for stor. Siter
potifa Skrevet 7. Februar 2011 Rapporter Skrevet 7. Februar 2011 Dere er så flinke folkens! Fortjener all skryt for talent og tålmodighet! Hvis noen kunne tenke seg å lage et par bilder så vil jeg gjerne betale for arbeidet. Send meg PM! Siter
Slevedyret Skrevet 7. Februar 2011 Rapporter Skrevet 7. Februar 2011 Jeg blir bare så imponert!! Og så må jeg jo prøve meg, om noen har pittelitt lyst.... Siter
Guest Michellus Skrevet 7. Februar 2011 Rapporter Skrevet 7. Februar 2011 Hvem skulle tro at det her var skikkelig moro Klarer ikke legge tegnebrettet fra meg Har tatt og lagret mange av bildene folk har lagt ut her så jeg kan øve. Er ikke akkurat hva man kan kalle dyktig, så tegner bare for øving nå. Men moro er det uansett Siter
Toya Skrevet 7. Februar 2011 Rapporter Skrevet 7. Februar 2011 Hvem skulle tro at det her var skikkelig moro Klarer ikke legge tegnebrettet fra meg Har tatt og lagret mange av bildene folk har lagt ut her så jeg kan øve. Er ikke akkurat hva man kan kalle dyktig, så tegner bare for øving nå. Men moro er det uansett er bare og øve det Siter
ipadda Skrevet 7. Februar 2011 Rapporter Skrevet 7. Februar 2011 Har startet på ny tegning. Tok sin tid, gitt Har ikke hatt tid Siter
Mirai Skrevet 7. Februar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Februar 2011 Minadachs: Bare et tips til smudge tool, prøv å bruke forskjellige børste med forskjellig hardhet og størrelse og så legg deretter enda et lag over der igjen og tegn på mer pels! Siter
Recommended Posts