Gå til innhold
Hundesonen.no

Vis frem ditt julekort!


Benedicte

Recommended Posts

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Ingen faktisk :wub: Jeg brukte sånn tråd man bruker for å pakke inn julegaver (man må jo kjøre temaet HELT ut) og hadde det såppass stramt at den holdte seg på selv under hopp og sprett. Men som bildene viser så ble den jo skjeivere og skjeivere, men jeg syntes bare det viste litt av My sin personlighet på en måte :whistle:

Vi har omtrent 4 timer med "lys" om dagen nå her oppe i nord, så det var ikke noe særlig fotolys å skryte av enda jeg var ute når man skulle tro det skulle være lysest, men med super-linsa ble det jo OK bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, nå ble jeg glad! :aww: :aww:

Kjenner jeg savner snøen veldig jeg og.. Skal være hvitt i desember, Bergen er dessverre generelt ikke spesielt enig i det :banana:

Vi skal da få snø nå til helgen i følge værmeldingen :thumbs: I dag drog jeg til Voss og fikk kjempe julesteming med snøen som var der! Utrolig gøyt å kunne fra frem og tilbake fra vinterlang på 1 dag :blink:

Her er et julekort jeg har sålangt. Jeg må nok redigere litt mer på det, men la gå.

4185186079_d0db7c9cc6_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal da få snø nå til helgen i følge værmeldingen :thumbs: I dag drog jeg til Voss og fikk kjempe julesteming med snøen som var der! Utrolig gøyt å kunne fra frem og tilbake fra vinterlang på 1 dag :blink:

Her er et julekort jeg har sålangt. Jeg må nok redigere litt mer på det, men la gå.

*Klipp*

Åh så herlig, nå gleder jeg meg :banana: Tenker det blir photoshoot da, denne gangen skal han få slippe nissehatt og sjal :aww:

Og herlig kort, søtnos i hatten sin :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter liksom på snøen jeg da. Vil ha julekort med Selma i snøen, men det kommer jo ikke noe snø! :icon_confused:

Det kommer snø nå! Kanskje vi får til en fotosession i helga? *Drømme om et bilde med alle tre vofser med nisseluer*

I år blir det julekort fra Tinka og Kira til oppdretteren deres. :P Ellers er jeg ikke så fryktelig flink til å sende julekort, gitt.

4187604962_e5011e4bbf_o.jpg

Kjempefint!

Jeg husker fortsatt det du laget med Tinka i fjor. Det er tidenes julekort! Søteste Tinka! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...