Gå til innhold
Hundesonen.no

Julefilmer!


LindaM

Recommended Posts

Det har vært litt snakk om julefilmer, og jeg kjente plutselig at jeg fikk veldig lyst til å se noen.

Men kan vi ikke ramse opp julefilmer i denne tråden? Enten filmer du har veldig lyst til å se, filmer du har sett, eller andre slags rare og gode julefilmer :icon_redface:

*sikkert litt lurt å kopiere listen etterhvert som man skriver på mer :icon_redface:*

Kjør oppramsing! :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir alltid litt julefilmer på jobb, og nå kjøpte jeg opp ekstra fra cdon for å ha et større utvalg.

De jeg nå har å velge mellom:

Family Stone

Polarekspressen

Love Actually

Miracle on 34th street

A Christmas Carol (nei, ikke den siste Disneyversjonen men den ortnlie :icon_redface: )

Hmm... Hadde jeg ikke fler?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir alltid litt julefilmer på jobb, og nå kjøpte jeg opp ekstra fra cdon for å ha et større utvalg.

De jeg nå har å velge mellom:

Family Stone

Polarekspressen

Love Actually

Miracle on 34th street

A Christmas Carol (nei, ikke den siste Disneyversjonen men den ortnlie tongue.png )

Hmm... Hadde jeg ikke fler?..

Den søteste og beste julefilmen i verden! Elsker den filmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir alltid litt julefilmer på jobb, og nå kjøpte jeg opp ekstra fra cdon for å ha et større utvalg.

De jeg nå har å velge mellom:

Family Stone

Polarekspressen

Love Actually

Miracle on 34th street

A Christmas Carol (nei, ikke den siste Disneyversjonen men den ortnlie :rolleyes2: )

Hmm... Hadde jeg ikke fler?..

Hvilken er den "Orntlie"?

Har en BBC-versjon, en med disneyfigurer(som jeg synes er skikkelig koselig :icon_redface: ) og en med muppetene(som jeg liker veldig godt :icon_redface: ).

Ellers så ser jeg "Grevinnen og Hovmesteren" på DVD hver jul, for vi feirer julen på hytten hvor vi ikke har TV.

Love Actually er superherlig, og "The Holiday" er også søt.

Og dere, hold dere fast... jeg har aldri sett "Tre nøtter til askepott"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dere, hold dere fast... jeg har aldri sett "Tre nøtter til askepott"...

:icon_redface::whistle::lol::icon_redface: Har du ikke sett den???? Det er jo obligatorisk.

The one and only, babarabam...

TANTE POSE :rolleyes2:

Ingen julaften uten :whistle:

Den er det lenge siden jeg har sett. Hvor og når pleier den å gå?

Jeg synes Scrooge er veldig fin jeg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver jul må man se The Nightmare Before Christmas, The Grinch Who Stole Christmas, Hjemme Alene 1 og 2 og så nesten alle de andre dårlige amerikanske julekommediene som vises på TV3, TV2 og TVNorge :icon_redface:

Utenom det så må jeg få med meg Karl-Bertil Johnssons julafton hver julaften. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er det lenge siden jeg har sett. Hvor og når pleier den å gå?

Om jeg ikke er blitt helt senil :icon_redface: mener jeg den går på NRK1 kl 16.00 - 17:30.

Og siden vår oppmøtetid på julaften egentlig er 17.00 betyr det at min kjære familie har, etter at jeg flyttet hjemmefra som jo er noen år siden, sett seg nødt til å utsette den någet hvis de ønsker min tilstedeværelse :icon_redface: Og det "rare" er at de faktisk forstår min "fetisj" for Tante Pose :rolleyes2:

Og Mrs Powers, Mathea og Soppen, iår MÅ dere se Askepott og nøttene, det er nemlig ikke jul uten den heller :whistle:

Puh, julaften er en vanskelig dag å finne tid til å gå tur med hundene på, er jo sååå mye man MÅ ha med seg på TV for at det skal bli jul. Godt det ikke er meg som står for julematen, da hadde den nok ikke blitt servert før dagen etter :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reisen til julestjernen da folkens? :icon_redface: Den er koselig.. Og tre nøtter til Askepott ja!

Så må også jeg se Alene Hjemme 1 og 2.. De er typsik jul for meg..! Og så må dere se filmen Elf! Den er koselig! Med Will Ferrel i rollen som et menneske som vokser opp på nordpolen med nissen, som drar ut i verden for å finne den ordentlige faren hans..Som bor i NY selvfølgelig. Elsker at han spiller så barnslig :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir alltid litt julefilmer på jobb, og nå kjøpte jeg opp ekstra fra cdon for å ha et større utvalg.

De jeg nå har å velge mellom:

Family Stone

Polarekspressen

Love Actually

Miracle on 34th street

A Christmas Carol (nei, ikke den siste Disneyversjonen men den ortnlie :) )

Hmm... Hadde jeg ikke fler?..

Åh, den er så fiiin! Har helt glemt denne jeg, men i år SKAL jeg se den! (noen som vet om den kommer på tv eller? *flire*)

Love Actually er så fin den :) *glede seg til julen for første gang på mange år*

Kanskje jeg tenker på feil film, men har denne filmen noe som helst med julen å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg... lurer meg på om jeg ikke må se den filmen om igjen :)

*Fnis*

Den har ganske mye med julen å gjøre faktisk :) Kanskje ikke den klassiske julefilmen, men julen, den er der :P

Dessuten er den sååå søt at den er definitivt verdt å se igjen. Kanskje jeg skal rote den frem snart selv. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...