Gå til innhold
Hundesonen.no

Jostein


Guest Jostein

Recommended Posts

Guest Jostein

Hei alle sammen!

Jeg heter Jostein, er 22 år og kommer fra Kirkenes/Ås. Jeg er en veldig ivrig sheltievenn og mye av min hjernekapasitet går med til å holde styr på stamtavler og raseteori. Jeg er en ivrig utstiller, men siden jeg studerer kommer jeg meg ikke like ofte rundt som jeg skulle ønske.

Jeg har kennelnavnet Belmara og per i dag har jeg fire sheltietisper. 1-2 bor hjemme hos meg på Ås, mens faren min har de resterende. En er også ute på fór.

Her er mine shelties:

Hulda%20var2009_0012_450x300.jpg

Imaferrari's Icecream Rainbow - "Hulda" (Int Nord Uch EECh Sheldon Space Joker x N Uch Imaferrari's Walk The Rainbow)

lydia-aug09-red-300h.jpg

Vår franske frøken: Dangereuse Idylle de Mayerling - "Lydia" (Int Ch Snabswood Status Symbol x Degallo Paws For Applause)

klara-hode-nov09-300h.jpg

Belmaras Rosa Luxemburg - "Klara" (Degallo The Legend x Esmeralda By Me)

anna-trala.jpg

Så er det gamla sjøl. Ingen utstillingshund, men en herlig venn. Esmeralda By Me (N Uch Arcot Black Liquorice x Mellsjøhøgda's Mystic Me)

Håper jeg kan bidra positivt til dette forumet!

Jostein.

Belmara's shelties

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jostein
Hei hei :icon_redface:

Jøss, ett kjent navn jo :lol: hehe... :P

Kjente deg igjen på hundene :hug:

Er collie vennina til carro om du ikke skjønte hvem jeg var :P

Velkommen hit :wub:

Takk takk! Jeg skjønner hvem du er! :hug: Vi sees vel på utstilling snart regner jeg med. :)

Velkommen hit, og kult at du kommer fra Kirkenes (eller har du foreldre der?)! Er fra Vadsø selv :P

Jeg kommer fra Kirkenes ja! Har bodd der hele livet, men har nå bodd i Oslo og Ås i to og et halvt år.

Til dere andre: Tusen takk for hyggelig velkomst. Kjenner noen av dere godt, men de fleste vet jeg jo ikke hvem er. Veldig moro at dere liker hundene mine!

Hilsen Jostein!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha! Håper du får deg sheltie. De er jo bare knall. :D

Jostein.

Belmara's shelties

Hehe, vi får se! Per nu har jeg jo 2 hunder, i en leil på 30 m2, det holder en stund. :) Også har jeg lyst på faraohund. Og puddel. Og sheltie. Og beauceron. :) *flir* Men sheltier er herlige, og ikke alt for mye pelsstell heller! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...