Gå til innhold
Hundesonen.no

Jostein


Guest Jostein

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Guest Jostein

Hei du og velkommen!

Spørsmål: studerer du på ås? hva da? hvordan er det? Har Ås oppe til vurdering for neste år, men kjekt å høre hva andre synes om stedet først;)

Hei!

Jeg studerer på Ås ja! Sitter og leser til eksamen akkurat nå (men er skikkelig trøtt så surfer på nettet i stedet - huffda). Studerer økologi og naturforvaltning. Et veldig spennende studie på et veldig bra studiested. UMB har det beste studentmiljøet i Norge og er i tillegg et veldig hundevennlig sted. I fjor bodde jeg på studenthybel og fikk det som kalles hundehybel. Ikke så mange studentsamskipnader som kan skilte med det tror jeg! Vi har også en egen studentforening som heter Studenthunden. I tillegg til å være litt sosiale sammen driver vi en dagkennel som hunden kan være på mens man er på skolen. Det er gratis mot at man sitter vakt 2 timer i uka. Veldig ordentlig og under kontroll av Mattilsynet.

Jeg er i alle fall veldig glad i Ås, og anbefaler det på det sterkeste om du finner et studie som du kunne tenkt deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg studerer på Ås ja! Sitter og leser til eksamen akkurat nå (men er skikkelig trøtt så surfer på nettet i stedet - huffda). Studerer økologi og naturforvaltning. Et veldig spennende studie på et veldig bra studiested. UMB har det beste studentmiljøet i Norge og er i tillegg et veldig hundevennlig sted. I fjor bodde jeg på studenthybel og fikk det som kalles hundehybel. Ikke så mange studentsamskipnader som kan skilte med det tror jeg! Vi har også en egen studentforening som heter Studenthunden. I tillegg til å være litt sosiale sammen driver vi en dagkennel som hunden kan være på mens man er på skolen. Det er gratis mot at man sitter vakt 2 timer i uka. Veldig ordentlig og under kontroll av Mattilsynet.

Jeg er i alle fall veldig glad i Ås, og anbefaler det på det sterkeste om du finner et studie som du kunne tenkt deg.

Høres lovende ut, kjenner noen andre som går der nå og de virker også fornøyd. Alltid bra med litt flere folk sine meninger om aken;) he he så langt har jeg studert på 3 ulike plasser og bare ett sted var det lov med hund på hyblene (grunnet kollektiv bryting av reglene kanskje:P), så at hundehybel går ann er ett absolutt pluss :)

Skal over på master er planen, bachelor du går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jostein

Høres lovende ut, kjenner noen andre som går der nå og de virker også fornøyd. Alltid bra med litt flere folk sine meninger om aken;) he he så langt har jeg studert på 3 ulike plasser og bare ett sted var det lov med hund på hyblene (grunnet kollektiv bryting av reglene kanskje:P), så at hundehybel går ann er ett absolutt pluss :P

Skal over på master er planen, bachelor du går?

Jepp! Går andreåret på økologi og naturforvaltning.

UMB har jo utrolig mange spennende studier da. Her ser du en oversikt over det som har vært tilbudt i år: UMBs studieprogrammer

Håper å se deg her til neste år da. :)m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...