Gå til innhold
Hundesonen.no

Drømmemannen

MegaMarie

Recommended Posts

• Svar 313
  • Created
  • Siste svar
Kjekking da! :) Man må jo lære seg og tolke kjappe skrivefeil. K er ved siden av L, derfor kan man fort skrive feil. :rolleyes2:

bah.... godt poeng! Jeg bare antok at det var et ord jeg ikke kjente til *flire unnskyldende*

mente kjelling jo, som i Christan kjelling, på norske landslaget for herrer i håndball :getlost:

eh.... ok.... Sånt fungerer jo dårlig på folk som jeg som knapt nok vet at det er en sport som heter håndball (nuja, litt overdrevet :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes drømmemannen bør være hundeinteressert. Og morsom...og han bør jo synes at jeg er morsom også da :)

heheh.. spørs hva HAN bryr seg om da.. hehe

.. Ellers liker jeg litt kraftige gutter jeg da.... Tommy Steine feks... :rolleyes2: :)

:getlost: Det er tremeningen min. Og han har faktisk Parson Russell han også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes drømmemannen bør være hundeinteressert. Og morsom...og han bør jo synes at jeg er morsom også da :P

:) Det er tremeningen min. Og han har faktisk Parson Russell han også :)

Hehey... KULT! fiks en date a! :rolleyes2: (vi skiter i at han er gift... :getlost: ) Vet at han har Jack Russel... Tommy er bare sååå kjekk :D

Edit: Parson russel står det ja.. Trodde det var jack han hadde jeg.. j, da lærte jeg noe nytt i dag også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være datteren din :)

(mamma skulle gjerne vært hundeoppdretter og like samme typer) :rolleyes2:

:) Du er nå søt da...

Tenker din mamma er er verdens beste mamma jeg :getlost: Hilste ikke jeg på henne på Hamar da? Ved store ringen.

*men kanskje vi skal ta henne i et lite hunde/mannekurs?*

Har vel hatt min dose med drømmemenn jeg, alt fra barka rockere til pene smørpakker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Du er nå søt da...

Tenker din mamma er er verdens beste mamma jeg :) Hilste ikke jeg på henne på Hamar da? Ved store ringen.

*men kanskje vi skal ta henne i et lite hunde/mannekurs?*

Har vel hatt min dose med drømmemenn jeg, alt fra barka rockere til pene smørpakker :D

Nei, hun var ikke der på søndagen, men ja! Kurs takk! (she need) Men hun er bra hun :rolleyes2: :getlost:

Viggo Mortensen!

viggo_mortensen_10.jpg

:)

Iiih <3 Han OG Hidalgo er sikleobjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her snakker vi drømmemenn altså...:)

Travolta på sine yngre dager

http://blogs.babble.com/famecrawler/wp-con...volta-photo.jpg

SE PÅ DET DER!

Sånn var han når han var ung- hvordan endte han opp? JO, som Edna Turnblad i Hairspray :rolleyes2: :getlost:

Kanskje, hvis jeg begynner å gå etter skikkelig stygge gutter, så blir den heldige jeg til slutt gifter meg med DRITPEN om noen år?! :)

INGVILD SKREV DET -.-

PS: Jeg synes forsåvidt Travolta alltid har vært stygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker denne tråden her :rolleyes2:

Shemar Moore

I rest my case! :getlost:

Ah... dette eksemplaret er en fryd for øyet ja!

Men litt rart igrunnen, dersom jeg skal ta utgangspunkt i meg selv så har jeg en tendens til å "falle" for mannfolk som snakker med engelsk aksent - og det rimelig uavhengig av utseende :S Har jeg en aksent-fetisj da? *flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...de gutta der blir litt for puse-pene altså! :)

Menn skal være menn!! :rolleyes2:

Åh, jeg kunne ikke vært mer enig! Menn skal ha skjegg og hår på brystet som jeg kan kose med! :getlost:

Og jeg har ingenting imot å få svineinfluensa dersom det er denne legen som skal behandle meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Min første.. er noe som hører med i en dagbok, og i dag er det Edes første diare som er tema -_- Stakkars gutt. Han har vært så snill og god gutt så lenge nå, han fortjener ikke det der. Så snill og god at han valgte gå på badet og ha diare der mens jeg sov. Like a sir.  For å alltid se på den lyse siden av ting, å slippe vaske sofa og tepper og sånt er gull. Dette kunne vært meget verre. 
    • Min første.. er noe som hører med i en dagbok, og i dag er det Edes første diare som er tema -_- Stakkars gutt. Han har vært så snill og god gutt så lenge nå, han fortjener ikke det der. Så snill og god at han valgte gå på badet og ha diare der mens jeg sov. Like a sir.  For å alltid se på den lyse siden av ting, å slippe vaske sofa og tepper og sånt er gull. Dette kunne vært meget verre. 
    • Jeg kan være med i klubben, med bruksrase hann på 8.5 mnd. ..men for tiden er min veldig snill og god gutt. Det vil antakelig endre seg snart. 
    • På mandag ble faktisk Shero hele 12 år gammel. Han mener at gamle hunder ikke trenger å høre mer enn de vil. Han har også, i tillegg til å bjeffe på alt, begynt å bjeffe på ingenting. Men fremdeles ung i sinnet og elsker å leke.
    • Spurte aldri etter tips jeg luftet frustrasjon 😅 han begynte just læringen når jeg skrev og det var bare starten av turen med en unghund😅 men ja han lærte fort på under en uke kanskje når jeg bare dreit litt i naboen og trente. Må legge til at han heller ikke har bodd her lenge da han er omplasseringshund så man må ikke bare tenke ting før man vet alt 😊 har trent flere hunder til og gå i bånd og det er imidlertid hva de lærer av og det var det som funket på han. Min gamle hund lærte ikke sånn men det er jo personlig 😊 setter pris på dere tar dere tid til og skrive så masse uansett da! Vist dere har tips til kattejaging tar jeg det i mot 😂 det er våres store prosjekt i livet 😂 prøver og rose han når han er rolig men med engang belønningen er borte er også hunden rett med katten 😅  
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...