MegaMarie Skrevet 30. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2009 Han mener selv at han utfyller alle sonis jenter/damer sine drømmemann krav. Sitat fra mannen selv: kjekk- Jepp pen- mhm rik- Litt værre hundeinteressert - kan si det ja smart- stemmer mystisk- om jeg vil romantisk - om jeg vil morsom- ofc sexy- om jeg er kjekk og pen, er vel jeg også sexy? høy- litt værre, men 1,80 funker da? mørk- hva ****? sjarmerende- Tihi snill - Det kan man si atletisk - Jaa, backflip <3 vel(utstyrt)bygd mann - om du bare viste
simira Skrevet 30. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2009 Spiller han gitar? Og kan han sjarmere "svigermor"?
Vala Skrevet 30. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2009 En mann som tiltaler seg selv som drømmemann må sies å neppe være nettopp det.
Aina&Kaizer Skrevet 30. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2009 En mann som tiltaler seg selv som drømmemann må sies å neppe være nettopp det. Enig.
MegaMarie Skrevet 30. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Oktober 2009 En mann som tiltaler seg selv som drømmemann må sies å neppe være nettopp det. innbilsk! Akkurat det jeg sa til han også! Ingen kom til å ville ha han fordi han var innbilsk. Men han ville ikke høre. Simira: Han kan ikke spille gitar, men han kan sjarmere svigermor IA: Han er 18 år, har lappen, bil og hus! Løp og kjøp!
Benedicte Skrevet 30. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2009 Hvis han er 18 år tror jeg ikke han er mye drømmemann for den gjennomsnittlige bruker her inne
Artemis Skrevet 30. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2009 Hvis han er 18 år tror jeg ikke han er mye drømmemann for den gjennomsnittlige bruker her inne Boytoy
MegaMarie Skrevet 30. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Oktober 2009 Boytoy Nettopp Han likte den kommentaren der!
Bambi Skrevet 30. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2009 Akkurat det jeg sa til han også! Ingen kom til å ville ha han fordi han var innbilsk. Men han ville ikke høre. Altså bare ved høyden aleine så bomma han stort Mannfolk i mitt hus må være minst 183cm og gubben jeg har er 186cm. er 176cm så jeg vil kunne ha sko med hæler på om jeg vil det uten at gubben får mindreverdskomplekser(it's happend!)
MegaMarie Skrevet 30. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Oktober 2009 Altså bare ved høyden aleine så bomma han stort Mannfolk i mitt hus må være minst 183cm og gubben jeg har er 186cm. er 176cm så jeg vil kunne ha sko med hæler på om jeg vil det uten at gubben får mindreverdskomplekser(it's happend!) Ja, jeg var spent på hva han kom til å si om høyden sin altså XD For den er kanskje ikke helt noe man skal skryte over? Eller..
Lola Pagola Skrevet 30. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2009 Synes det var passe høyde jeg da, trenger ikke være et tårn egentlig... Ellers hørtes han jo morsom ut han her... hehe
Ia Skrevet 30. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2009 IA: Han er 18 år, har lappen, bil og hus! Løp og kjøp! For å være ærlig er ikke lapp, bil og hus på kriterielista mi enda Men, for all del
Stine Pernille Skrevet 30. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2009 Tror Marie skal satse på han her "drømmemannen/gutten" selv Bare barnet jo
MegaMarie Skrevet 30. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Oktober 2009 For å være ærlig er ikke lapp, bil og hus på kriterielista mi enda Men, for all del Ikke? Tror Marie skal satse på han her "drømmemannen/gutten" selv Bare barnet jo Hahaha xD Om han er barn, hva er jeg da?
MegaMarie Skrevet 30. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Oktober 2009 Sendte denne til "Drømmemannen": Det tar 7 sek for maten å passere fra munnen til magen. Et menneskes hårstrå kan holde 3 kg. Lengden av penis er tommelens lengde ganger tre. Lårbeinet er hardt som betong. Kvinnens hjerte slår raskere enn mannens. Kvinnen blunker to ganger mer enn mannen. Vi bruker 300 muskler bare for å holde balansen når vi står. Kvinnen har alt lest hele denne mailen. Menn ser fortsatt på tommelen sin....! Only Blondie sier: så du på tommelen din? Drømmemannen sier: faktisk ikke =o Only Blondie sier: :-O Drømmemannen sier: Gjørde det nå da
Aussieglis Skrevet 30. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2009 Hvis han ser sånn ut: er det greit Nam nam nam.
Taran Skrevet 30. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2009 Hvis han ser sånn ut: er det greit Nam nam nam. Nei, nei, nei nei. Han der lignet jo litt på Tjostolv Moland på noen bilder. Fysj!
Aussieglis Skrevet 30. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2009 Tuller du??? Uff.. Jeg får vondt i sjela hver gang jeg ser han jeg. Han der på bildet jeg la ut altså Nam nam.. Og når han spiller gitar tar det kaka!
Blondiemamma Skrevet 30. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2009 Godt smaken er som baken.. hehe... Har funnet en meget god kandidat jeg, oppdretter er han og greier og er mye på utstillinger.. har "pelshund" så han kan pelsstell for å si det sånn... men fyren er jo da selvfølgelig gift....
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar