Gå til innhold
Hundesonen.no

Drømmemannen

MegaMarie

Recommended Posts

• Svar 313
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

320x.jpg

:D:)

Enig :D Men til tider kan han være litt ekkel også. :whistle:

Labbis, du har dårlig smak :lol:

*ler*

Flere som har fått brosteiner i hode jah :lol:

Glad smaken er delt som baken

Nå må dere gi dere :D

seal_soul_cover.jpg

Det er her er vel også en "stygg pen" mann :D

Skrevet

Siden jeg bare har kommentert her, er det på tide å legge ut noen bilder selv. :whistle: (alle bildene er fra google)

Det er en kjekk vampyr fra twilight:

emmett-cullen-picture.jpg

kellan-lutz-20081210-477381.jpg

Kellan_Lutz_920818.JPG

Første gang jeg fikk øynene åpne for denne karen var i Alias, for noen øyne :D Og siden da har det f.eks. vært The Hangover:

what-are-they-up-to-Bradley-Cooper.jpg

the-hangover.jpg

Når jeg så Alias var det også en annen som fanget øyet, han har senere spilt i f.eks. Heroes, og gjør seg drit bra som badboy på skjermen!

David%20Anders.jpg

david_anders_01.jpg

alias113ke.jpg

Så er det jo han her som er pen uansett hvordan han er, om det er slem eller snill vampyr eller FBI agent:

04+Angel.jpg

S216_Angelus.png

0000042882_20070913161028.jpg

En annen sexy vampyr er:

wolfram-hart_spike.jpg

270px-S618_Spike.png

spike1-main_Full.jpg

Og når vi først er inne på vampyrer kan vi jo ta med noen fra en ikke fullt så kjent serie:

moonlight_lg.jpg

moonlight_josef_310x450.jpg

Og han her, fra samme serie:

3689161_4d38f1fb-05a9-45bc-aee1-5de2053007e5-6a00d83451b92469e20115705c5ef1970b-500wi.jpg

96928_wb_0134b.thumbnail.jpg

Sammen er de slik:

Vamped+Out+Mick+St+John+&+Josef+Kostan+Alex+O%27Loughlin+Jason+Dohring.jpg

Nei, nå må jeg kontrolere meg litt her... :D Kommer nok med mer senere!

Skrevet

En gammel men god :wub:

LiamNeeson_KingdomHeaven.jpg

Og den eneste gangen jeg kan påstå at jeg faller for Orlando må være i Kingdom of heaven. Da hadde han litt mer kjøtt på bena og var ikke en lett femi alv :D

1217400.jpg

Skrevet

Og når vi først er inne på vampyrer kan vi jo ta med noen fra en ikke fullt så kjent serie:

moonlight_lg.jpg

moonlight_josef_310x450.jpg

Neeei *ler* Har sett altfor mye Veronica Mars til å kunne se for meg han som vampyr iallefall!

Jeg har en greie for han her (spesielt som Richard Castle):

krtphotoslive346449-enter-tv-castle.jpg

Skrevet

Hvem var vel ikke litt småforelsket i Rex's eier, politimannen Alex Brandtner (Gedeon Burkhard)? :whistle:

Kan ikke si det nei.. :whistle:

Neeei *ler* Har sett altfor mye Veronica Mars til å kunne se for meg han som vampyr iallefall!

Jeg har en greie for han her (spesielt som Richard Castle):

krtphotoslive346449-enter-tv-castle.jpg

Nei, han er snasen som vamp! :lol: Har du sett Moonlight? Har ikke sett han i en annen rolle jeg, så det er helt naturlig for meg.. haha

Richard Castle er genial! Han er ganske kjekk i Firefly også! :whistle:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...