Gå til innhold
Hundesonen.no

X-Factor!

Victoria

Recommended Posts

• Svar 220
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Og Charlotte begynte å grine. Tragisk programleder. Ho aner jo ikke hva hun driver på med. Idiotiske kommentarer og dårlige spørsmål.

Syns faktisk det var bra at hun endelig viste litt følelser, og at ikke alt bare er innøvd :_)

Skrevet
Jeg er egentlig mest oppgitt over programlederen.... :thumbsup:

Me too.. Håpløs! Forrige program har hun tydeligvis fått kjeft etter, for da kom hun jo inn som om hun trodde hun var den 4. dommeren i programmet. Slitsomt dårlig.

Gjør meg ingenting at Gabrielle gikk ut, men skulle helst sett at Tommy eller Chand gikk ut isteden. Chand er kjedelig og Tommy synger surt..

Skrevet
Syns faktisk det var bra at hun endelig viste litt følelser, og at ikke alt bare er innøvd :_)

Ja men finnes jo en mellom greie også da.

Me too.. Håpløs! Forrige program har hun tydeligvis fått kjeft etter, for da kom hun jo inn som om hun trodde hun var den 4. dommeren i programmet. Slitsomt dårlig.

Gjør meg ingenting at Gabrielle gikk ut, men skulle helst sett at Tommy eller Chand gikk ut isteden. Chand er kjedelig og Tommy synger surt..

Ho har fått et par stygge blikk av jan fredrik og skjønner det godt.

Skrevet

Enig! Jeg ville gjerne ha ut Chand eller Tommy i dag, men de tjener tydeligvis på fjortisstemmer...

Skrevet

Kan noen væresåsnill å forsøke å forklare meg hvorfor Chand fremdeles er i den konkurransen? Nå har jeg ikke sett på programmet på en stund, men han har jo ikke beveget seg forbi det punktet han sto på sist? Like gnålete og usikker vokalmessig. Passer fint inn på live underholdning på nærmeste brygge!

Det blir som å se en såpeopera, man vet at det man forlot er det man får når man en vakker dag gidder å se på en episode - NULL modning, NULL forbedring!

Skrevet

Jeg synes egentlig alle deltakerne var utrolig flinke i dag, og synes verken Gabrielle eller Mari hadde fortjent å gå ut! Den eneste jeg ikke forstår hvorfor er med fortsatt er Chand..

Selv er jeg selvfølgelig tilhenger av Tommy, hehe. Selv om han ikke var den sterkeste vokalmessig i dag.

Skrevet

Joda, Tommy er morsom, kjekk og har sjarm, men han synger mer og mer falskt, synes jeg... Håper han kommer seg til neste fredag.. :innocent::thumbsup:

Og Chand har jeg blokkert helt.. Jeg synes det blir veldig forskjellsbehandling på deltakerne, for han får alltid synge norske "trønder- rokk" sanger, mens andre deltakere blir utfordret vokalmessig... Vi hørte vel at Chand "sang på engelsk" en gang, og det var ikke noe særlig å høre på..

Skrevet
Ja, du sier noe der :ahappy: hehe.. heier du på lise, eller er de fordi du kjenner hun?

Heier ikke på noen jeg, har jo ikke tv hjemme engang, ser bare på det hvis det er når jeg har tv tilgjengelig. :D Men ja, jeg har gått i klasse med Lise hele ungdomsskolen, og vi ser hverandre jevnlig. :(

Skrevet

hehe - Eneste gangen jeg har syns at Chand har vært i nærheten av å være så bra som dommerene sier at han er, da syns ikke Peter Peters og Mira Craig at han er bra :ahappy:

Skrevet
hehe - Eneste gangen jeg har syns at Chand har vært i nærheten av å være så bra som dommerene sier at han er, da syns ikke Peter Peters og Mira Craig at han er bra :ahappy:

Hahah :(

Liker egentlig bare Shackles og Mari jeg.. Heia heia :lol:

For meg må de ha en personlighet som jeg kan svelge og, og det er det noen av de som ikke har :D

Skrevet

Pinlig.. Det er det jeg har å si om dagens :D

Men, Shackles var gode.:ahappy: Pernille synes jeg var ok. Og Chand er jo så kul at jeg må heie på han uansett. Likevel kan jeg ikke si at jeg synes det helhetlige nivået er noe å skryte av gitt..

Skrevet
For min del er det et par-tre deltakere som burde gått ut før Pernille.

Syns hun er utrolig flink. Men like rikke personligheten hennes(blir litt falsk) eller attituden hennes, så det ødelegger synet av henne for meg. Men flink til å synge er hun!

Skrevet
Har bare sett på det i dag jeg, men syns han derre Chand skulle gått ut.. Han har vel ikke no der å gjøre? :blink:

Enig med deg der. Hans tilstedeværelse understreker jo idiotien med hele showet!

Hvorfor gikk Pernille ut?! *sur*

Jeg ble litt overrasket over den avgjørelsen. Men dersom en ser bort i fra siste innsats fra partene så er det jo helt klart mer potensiale i gruppen da de kan fortsette å utvikle seg. Pernille er liksom fiks - ferdig pakke hun. Og hun vil klare seg helt bra, kommer sikkert en plate fra henne om ikke så lenge ;P

Edit; Men sånn summasumarum så står jeg på at Chand MÅ snart ryke ut dersom det skal være noe hold i dette showet. Han er jo grusom å høre på :S

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg brukte for det meste lek som belønning med puddelen, han krevde en del aktivisering men han begynte ikke å bli destruktiv eller pipete om jeg var litt treg en dag eller to, det var greit. I tilfelle det er interessant har jeg en video av en ekstra lang treningsøkt ute en kveld da han trengte litt ekstra hjelp til å få ut energi. Slikt går helt fint, så lenge hunden ikke sier ifra ved å ødelegge ting 😅   Kan jo hende det blir puddel igjen, men kjekt med input i tilfelle det var noe jeg ikke hadde vurdert. Spaniel var ikke på radaren min, vet ikke om det inntrykket jeg har av dem er helt riktig for meg. Og en tråd jeg fant her inne snakket om at de luktet sterkt for noen, det gjør meg litt skeptisk, lukt er grunn til at jeg ikke ville hatt Golden retriever feks 🫣 Korthår collie så jeg på for en del år tilbake men falt ikke helt i smak. Vurderte også chodsky pes, basenji, lundehund, sort elghund etc, veldig forskjellige raser med forskjellige behov 😅 
    • Det kommer jo litt på ambisjonene mtp lydighet og sånt også. Hunder som er lette å trene krever ofte også mer aktivisering.  Med labrador er det på godt og vondt mye matfokus, det er et godt verktøy i treningen, men også en utfordring. På samme måte som at mange pudler er kresne og vanskeligere å belønne med mat. Spaniel er generelt også mer matglade, men kanskje ikke så ekstreme som labrador.  Gjeterhundrasene har ofte også en del stress, og gjerne lyd med det.  Korthårscollie er en av de jeg synes er litt annerledes og som er ok hunder på aktivitet, de røyter en god del, men ikke noe pelsstell utover børsting og støvsuging. Jeg er litt usikker på lydnivå der. Men kan være verdt en titt.
    • Takk for svar 😁 Har vurdert labrador ja, men litt redd for at den hadde spist alt den kom over 😂  Har absolutt vurdert puddel på nytt, men fra en annen oppdretter. Jeg gjorde mye research og kontaktet flere oppdrettere da jeg fikk min første, men det endte ikke så bra allikevel. Var også ikke klar over at de brune var kjent for å være ekstra gal. Jeg startet en puddelgruppe i området da jeg fikk ham og vi dro på jevnlige treff der, så vet jo at ikke alle er like ikke, men det var en del av guttene som var vanskelige å ha med å gjøre.. så hadde valgt tispe om det ble puddel, tenker jeg. Springer spaniel har jeg ikke sett noe på, har ikke særlig erfaring med den type hund. Pelsstell går helt greit. Alle har jo noe stell. Puddel var ganske mye innimellom, men det var jo ikke verre enn at jeg bare kunne glattbarbere ham om jeg ikke orket en periode. Har også blitt klok av skade og innsett at jeg må prioritere trening på ro ute 🫣
    • Ah perfekt! Takk skal du ha for heads up! Hadde litt guffen magefølelse. Takk for tips, sjekker ut disse nærmere  
    • Nydelig puddel! Selv om du var uheldig med denne så finnes det nok stabile og roligere puddler av begge kjønn. Det handler mye om gener og litt om trening. Men jeg tenker med en gang standard labrador av beskrivelsen din. Det er sjelden mye lyd, de er arbeidssomme, men (som alle raser) tåler en rolig dag så lenge de ellers får det de trenger av aktivisering både mentalt og fysisk. Ellers ville jeg kanskje tatt en titt på springer spaniel, men de kan ha litt lyd. Faktorer som spiller inn er hvor mye aktivitet du ser for deg i hverdagen, og hvor mye pelsstell som er ok. Med puddel er du jo litt vant til pelsstell, så jeg antar det går fint?  Puddel med litt bedre research både på oppdretter og linjer kan jo også være en mulighet. De er flotte arbeidshunder, og det er jo en grunn til at de er brukt som servicehunder - da skal de tåle det meste av ulike situasjoner i ulike omgivelser. Hvis det kun var stresset hos denne hunden du ikke likte med puddelen så ville jeg dratt på noen puddeltreff og snakket med noen oppdrettere.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...