Gå til innhold
Hundesonen.no

Navn på boxergutt...


TonjeRA

Navn på boxergutten vår!?  

64 stemmer

  1. 1.

    • Chaos/Kaos
      26
    • Bajas
      10
    • Leik
      28


Recommended Posts

Vi vurderte det ja, men etter å ha møtt X antall buller slo vi fra oss den rasen likevel...Tror ikke den hadde passet for oss!

Da vi vurderte å kjøpe hund første gangen sto valget mellom staff og boxer, så da blir det nok boxer på oss denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leik :)

Nomen est omen vet du... Synes Leik var fint og spesielt, Kaos og Bajas er utrolig vanlige navn.

Edit: Leik matcher jo Ailo veldig bra og.

Jeg og liker Leik ganske godt, men det gjør ikke samboer'n! :) Synes Leik passer godt på en livlig boxer...:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Syntes dere har gjort ett kjempe godt rase valg :-) Dere kommer ikke til og angre.

Vi er jo veldig aktive i boxer miljøet og jeg kjenner til boxere med navnene Bajas og Kaos. Men aldri møtt noen som heter Leik. Så da stemmer jeg for Leik. Håper og se masse til dere, alltid hyggelig med nye boxer folk. Vi skal snart ha boxer treff i follo, bare si i fra om du har lyst til og være med. Send meg en pm eller noe om det kunne vært noe for dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare nevne en litt artig historie. Vet om en som fikk seg en boxer-hann som het Søren. Hun skulle nemlig ha tispe egentlig, men fikk ikke det... Så da ble hunden hetende Søren.... :)

Søren klype liksom... :)

Hihi...arti historie! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...