Gå til innhold
Hundesonen.no

Blinkskudd


Guest Belgerpia

Recommended Posts

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar
Denne har dere sikkert sett før men...

det bildet er bare så utrolig herlig!! :icon_cry:

Kremt

:sint_01: :sint_01: :P Det er sjelden jeg ler HØYT når jeg er alene hjemme og ser ting på nett, men nå trillet jeg nesten av sofaen her. Noe så genialt!! :)

Så noen bilder fra meg

Ja, jeg vet det ikke er hund, men det er da i det minste tenner!

DSC02896.jpg

120909_37.jpg

Også har jeg jo haugevis av tannbilder med Bridie og Ero da. Sukk, fy som jeg savner Ero!! Det er helt vilt. Han var hos oss i kun få uker, men jeg får vondt i magen av å tenke på han og kjenner tårene presse på... Savner han så veldig :D

190309_026.jpg

190309_030.jpg

190309_031.jpg

190309_032.jpg

05040924.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*bilder*

Vick og Zaira ^^

Hvilken rase er den lyse? Den var søt :)

*bilder*

Søteste gliset på nr.2!

Puh, plenty!

Ung og teit.

*bilder*

Hvorfor får du så gode bilder :)? Hva gjør du, hvilket kamera har du, hvilket objektiv, hvilke innstillinger!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnis* Jeg tror ikke den søte jenta di er i stand til å se skikkelig farlig ut, hun er bare søt hun! :)

Konkluderte med det jeg også når jeg satt og så etter bilder å legge ut i tråden :) Hun ser bare søt eller teit ut stakkars!

Hadde det ikke vært for hodet, så hadde hun trillet av gårde :P

:P Samboeren min kaller det for "kanonkule bildet av My" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
    • F1 og F2 minst vil jo være i ett x register ala lundehund prosjektet. Det var vel først i år de mønstra inn noen hunder som fikk fullverdig vanlig nkk stamtavle og en av dem er vel allerede blitt utst champion. Dog usikker på hvilken generasjon de er.  Vet ikke om offentligheten har innsyn i x registeret? Isåfall burde det jo være mulig å sjekke der om noen har fått noe der. 🤔 Ev er nok den sikreste løsningen å sende en mail til NKK direkte å høre med dem. 
    • Skal sjekke litt rundt dette. Høre med hundehotellet som vi har brukt. De er flinke og driver med med kurs.  Tilbakemeldingen der ifjor ( like etter han ble kjemisk kastrert) var at han hadde godt hundespråk. De satte han sammen i et stor område med endel hunder, også hanhunder. Da hunder som var veldig trygge på seg selv. Vår hund "gjemte" seg og ville ikke ha kontakt med hannene, men lekte med tispene.  Det "positive" var at hundespråket var tydlig, og at de andre hundene respekterte dette. Men at han gjemte seg litt og var redd kan også være sammenheng med at den kjemiske kastreringen kanskje virket så han ikke var så "tøff"  Uansett er det bare tanker jeg har rundt dette.  Men det er iallefall en jobb som må gjøres.     
    • Haha, åå det er lenge å vente til da 🤣 Jeg tenker og håper at nå er verst. Nå kan de ikke gjøre så mye, som du sier @Stjerneskinn. Men de kan jo gjøre mer og mer jo eldre de blir. Da er det jo litt gøyere som du sier. De er søte den første tiden, små og med deilig fleece pels. Det er morsomt å se de oppdage verden. Men for hver dag som går tenker jeg at yes, han blir eldre 😂
    • Det er helt vanlig at hunden trigges når eier kommer fram til dem. Det mest sannsynlige er at eier tolkes som "backup" og hunden får mer mot av det. Hvis man er rimelig sikker på at hunden ikke vil skade den andre så er ofte en bedre løsning faktisk å gå motsatt vei og rope, men det kommer selvfølgelig helt an på situasjonen om det er trygt eller ikke. Det er mange gode instruktører i Innlandet, bare sjekk at de har formelle kurs innen adferd og språk hos hund, og gjerne innen passering, og ikke bare har "20 års erfaring med hunder". Det er noe med å forstå den teoretiske bakgrunnen for hvordan hunden oppfører seg slik den gjør.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...