Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi har gått spor!


SaraS

Recommended Posts

Hehe, Maja er jo søt da :D Ligger flere bilder av dronningen i bloggen :)

Ja :blink:

Supert, kan jeg stjele? Bare til eget bruk og hvis jeg legger det ut noen plass linker jeg til deg. :lol:

Hvor var dere hen? Så jo ut som en veldig egnet plass å gå spor det der.

Har ikke peiling jeg. Men det var veldig egnet til spor :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor var dere hen? Så jo ut som en veldig egnet plass å gå spor det der.

På et område ved/i/på (:lol:) Ringvål. Når du kommer til Granåsen kjører du opp på veien ved Sivilforsvaret i stedet for på selve parkeringsplassen, også følger du den veien helt til du kommer ut på Ringvålveien, der tar du til venstre, også tar du første til venstre igjen etterpå (det er skiltet til Sivilforsvaret og Pilegrimsleden) og følger den veien til du kommer til en parkeringsplass.

Det var i grunnen veldig okei der, litt for tett terreng enkelte steder, men ellers helt fint. Også florerer det vel heller ikke av andre folk der. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Jeg lånte noen bilder og puttet i bloggen min jeg Sara! :rolleyes2:

Her er noen, de er lastet opp via photoblog siden den dårlige kvaliteten bildene får i photobucket. Resten må dere nesten se i bloggen siden det man ikke kan laste opp noe mange bilder på photoblog :getlost:

66422-1253973799-1.jpg

66422-1253973799-2.jpg

66422-1253973799-4.jpg

Mange fine bilder! Jeg låner et par hvis det er greit? Hehe Ekko har en tendens til å snike seg med på bilder. Men du, har du mista en bitepølse inne ved siste sporet til Ingvill og Tinka? Jeg var der å runderte i dag og fant en bitepølse som likna på den du brukte i slepesporet du prøvde først.

På et område ved/i/på (:P) Ringvål. Når du kommer til Granåsen kjører du opp på veien ved Sivilforsvaret i stedet for på selve parkeringsplassen, også følger du den veien helt til du kommer ut på Ringvålveien, der tar du til venstre, også tar du første til venstre igjen etterpå (det er skiltet til Sivilforsvaret og Pilegrimsleden) og følger den veien til du kommer til en parkeringsplass.

Det var i grunnen veldig okei der, litt for tett terreng enkelte steder, men ellers helt fint. Også florerer det vel heller ikke av andre folk der. :blink:

Er en del som trener rundering der da. Jeg var der å trente rundering i dag, og når vi var ferdige kom canis-gjengen. Og det er noen som går på Pilgrimsleden (tre gikk forbi mens vi trente i dag), men ellers er det lite folk der i forhold til andre parkeringsplasser i nærheten der ja. Og stort sett veldig fint terreng. Bratt og moro på ene sida og enkelt og fint på andre pluss myr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine bilder! Jeg låner et par hvis det er greit? Hehe Ekko har en tendens til å snike seg med på bilder. Men du, har du mista en bitepølse inne ved siste sporet til Ingvill og Tinka? Jeg var der å runderte i dag og fant en bitepølse som likna på den du brukte i slepesporet du prøvde først.

Ja, bare og lån, are skriv på hvem som har tatt bildene :rolleyes2:

Nei, ikke min bitepølse nei (jeg måtte gå og se nedi bagen om jeg hadde den :getlost: )

edit: Var det Canis-hundetreff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
Ja, bare og lån, are skriv på hvem som har tatt bildene :rolleyes2:

Nei, ikke min bitepølse nei (jeg måtte gå og se nedi bagen om jeg hadde den :getlost: )

edit: Var det Canis-hundetreff?

Oki. Nei, det var en runderingsgruppe fra canis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På et område ved/i/på (:rolleyes2:) Ringvål. Når du kommer til Granåsen kjører du opp på veien ved Sivilforsvaret i stedet for på selve parkeringsplassen, også følger du den veien helt til du kommer ut på Ringvålveien, der tar du til venstre, også tar du første til venstre igjen etterpå (det er skiltet til Sivilforsvaret og Pilegrimsleden) og følger den veien til du kommer til en parkeringsplass.

Det var i grunnen veldig okei der, litt for tett terreng enkelte steder, men ellers helt fint. Også florerer det vel heller ikke av andre folk der. :getlost:

Kjeeekt! Kanskje vi hiver oss med neste gang :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...