La'grange Skrevet 16. September 2009 Rapporter Skrevet 16. September 2009 Fnis, jeg har et nytt bilde jeg: Har... Hva sier du? Har jeg noe hengende ut av munnen? Nei?
Lola Pagola Skrevet 16. September 2009 Rapporter Skrevet 16. September 2009 Bare vakker... (tatt av Raksha)
Aya Skrevet 16. September 2009 Rapporter Skrevet 16. September 2009 Å så fine! Urolig nydelig valpis! Og veldig fin strand. Er den langt fra Oslo? Det er på Jæren ... Men valpisen er nyydelig ja *sukk* Det er lenge siden, det:p Ser ut som vestlandet gitt Orre eller der omkring? Ja, rett ved, Bore er vel dette. HELT ENIG! Nyyyydelig!
Carina Skrevet 16. September 2009 Rapporter Skrevet 16. September 2009 Tatt av Belgerguri:) Valp som er ute i verden for første gang ... Fineste bebiKnottis! Ja, rett ved, Bore er vel dette. Ikke at det er så himla viktig men tror faktisk dette var Hellestø.
Aussieglis Skrevet 16. September 2009 Rapporter Skrevet 16. September 2009 My prøver å skremme Nero :b Dachs prøver å skremme Ridgeback Aussie-Reba er fornøyd med premieringen sin My syns nyklipt gress fungerer som den mest yndige parfyme for små stjerne aussiejenter som henne Og pinner bringer frem galskapen MÅ jeg ligge i ro mer nå??? Majestetisk aussiepåssi Fornøyd Fint med snø! .... Syns noen. Hunder gjør det som gagner dem der og da Og på tur hjem er de glade og fornøyde for å fått brukt tiden sin sammen med deg De kan slappe av mens de legger lure planer - Og smelte hjerter samtidig. De lærer også av hverandre - Og går godt overens på tross av størrelser, farger og form. De uttrykker lengsler og lyster... Og overrasker en titt og stadig ved sin enorme kjærlighet til menneskene som bryr seg om dem
PhoNuLi Skrevet 16. September 2009 Rapporter Skrevet 16. September 2009 Jeg blir helt rørt av alle disse bildene, så utrolig nydelige!
Carina Skrevet 16. September 2009 Rapporter Skrevet 16. September 2009 Åh gud, Anniken, nå fikk jeg klump i halsen. Hunder er bare ... best. Cane har alltid hatt veldig uttrykksfulle øyne synes jeg: Dette er nok den vakreste skapningen jeg har sett i hele mitt liv. Nydelig, elegant dame med øyne som to solnedganger. Dette er Lettie som Lotta her inne hadde men solgte/ga videre til ei jente som jeg ikke klarer å huske navnet på akkurat nå.
Gjest Skrevet 16. September 2009 Rapporter Skrevet 16. September 2009 klippe hjerter Tusen takk! Bildet henger på veggen Det er på Jæren ... Men valpisen er nyydelig ja *sukk* Det er lenge siden, det:p Det var synd, men noen fordeler må vel de som på vestlandet også ha HELT ENIG! Nyyyydelig! Tusen takk du også Håper fortografen ser dette da!
Midas Skrevet 16. September 2009 Rapporter Skrevet 16. September 2009 Mange vakre hunder og fine bilder Det er så godt å se bilder av sunne glade hunder
Helene Skrevet 16. September 2009 Rapporter Skrevet 16. September 2009 Jeg synes dette bildet sier en hel del Tia (4mnd) har veeldig lyst på Teklas (2år) tyggebein Tollerbanden jager hovawarten Haley
Tonje Skrevet 16. September 2009 Rapporter Skrevet 16. September 2009 Diva viser hva hun synes om at Felix klasker til henne på den måten...
Aya Skrevet 16. September 2009 Rapporter Skrevet 16. September 2009 Fineste bebiKnottis! Ikke at det er så himla viktig men tror faktisk dette var Hellestø. Det er nok helt sikkert helt rett ja! Du aner ikke hvor mye de bildene betyr for meg- er kjempeglad for at jeg har de! Åh gud, Anniken, nå fikk jeg klump i halsen. Hunder er bare ... best. Cane har alltid hatt veldig uttrykksfulle øyne synes jeg: Dette er nok den vakreste skapningen jeg har sett i hele mitt liv. Nydelig, elegant dame med øyne som to solnedganger. Dette er Lettie som Lotta her inne hadde men solgte/ga videre til ei jente som jeg ikke klarer å huske navnet på akkurat nå. Cane har sånne øyne som bare lyser godhet og humor og playfullness synes jeg! Men Lettie ja ... Verdens aller vakreste hund. Hun er bare helt ubeskrivelig nydelig.
monica_n Skrevet 16. September 2009 Rapporter Skrevet 16. September 2009 Dette møtte meg hver gang jeg kom hjem før;
Carina Skrevet 16. September 2009 Rapporter Skrevet 16. September 2009 Det er nok helt sikkert helt rett ja! Du aner ikke hvor mye de bildene betyr for meg- er kjempeglad for at jeg har de! Så koselig å høre. Synd de ikke er så veldig bra med tanke på kvalitet, det var jo før jeg lærte meg å bruke kameraet skikkelig, hadde vel akkurat kjøpt det når du fikk Knott. Men det er kjekt å ha bilder og sånt fra de er små ja.
tm100001 Skrevet 16. September 2009 Rapporter Skrevet 16. September 2009 "Ja, du kan le du.... Haha In my ***" ROFLMAO!
Rocket Skrevet 16. September 2009 Rapporter Skrevet 16. September 2009 Edit: Wops altsfor stort. 2 sec Edit-2: sånn
Lola Pagola Skrevet 16. September 2009 Rapporter Skrevet 16. September 2009 Ikke bare bullehunder som har stort glis
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar