Gå til innhold
Hundesonen.no

Da, endelig, har jeg fått hunden min!


Ella8pv

Recommended Posts

Dette er Bessie, min lille, flinke boxerfrøken! Hun er 11 uker gammel i dag, og er en harmonisk liten sjel som elsker å leke turbo. Men like godt er det å slappe av mellom slagene, helst under matmors hud.

Jeg er veldig fornøyd med den lille, hun var verdt å vente på. Jeg har hatt kontakt med oppdretterene hennes siden etter jeg forsøkte meg på den bordeauxen i fjor høst, og har siden jeg fant dem visst at jeg en gang ville ha hund fra dem. Og nå har jeg altså fått det, og det går altså over ALL forventning! Jeg bare venter på at det skal eksplodere i trynet mitt, at dette bare er stille før stormen, at hun en eller anna gang må bli vrang og et lite krapyl!For akkurat nå er det bare for godt til å være sant :)

DSC_0001-2.jpg

DSC_0144-1.jpg

DSC_0082-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, jeg er selvsagt helt enig med dere! :)

Gratulerer så mye med ENDELIG å ha fått deg hund! :) Hun er nydelig!

Hva med deg, har du også fått nå?

Å hun er fra Hotbox. Da kjenner jeg godt til hvem hun er:-) Hennes pappa er bror til min forrige tispe og mora er i nær slekt med hanhunden min :o

Lykke til!

Så morsomt! Du tenker på I-kullet, sant, der mamman er Bella og Pappan er Rexob Rock Star? De har/hadde et kull mer eller mindre samtidig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg tenker på I-kullet. Rock Star er broren til min Spirit som dessverre ikke lever lengre. Pappa til hanhunden min Seier er Roamaro Heatwave. Heatwave er morfar til din hund. Han blir forresten 11 år om 3 uker og er frisk som en fisk.

Så fint å høre! Jeg må innrømme at denne valpen er helt super, jeg har aldri opplevd en valp så harmonisk og fin som henne. Nå har jeg jo bare opplevd stressa blandingsvalper, kanskje alle valper egentlig er som henne...Uansett, det finnes ikke tegn til stress, hun er rolig og fin mellom slagene, og hun kan roes ned på et øyeblikk under vill lek. Hun er flink og kontaktsøkende, og veldig trygg. Jeg er superfornøyd og veldig veldig positivt overraska!

Ja, har fått meg en collievalp! :o Hun er snart åtte måneder :)

Så det ble collie ja, korthåra? Og så åtte mndr gammel da, jeg som syns å huske du skrev at det ble leeeenge til dere skulle ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre! Jeg må innrømme at denne valpen er helt super, jeg har aldri opplevd en valp så harmonisk og fin som henne. Nå har jeg jo bare opplevd stressa blandingsvalper, kanskje alle valper egentlig er som henne...Uansett, det finnes ikke tegn til stress, hun er rolig og fin mellom slagene, og hun kan roes ned på et øyeblikk under vill lek. Hun er flink og kontaktsøkende, og veldig trygg. Jeg er superfornøyd og veldig veldig positivt overraska!

Så det ble collie ja, korthåra? Og så åtte mndr gammel da, jeg som syns å huske du skrev at det ble leeeenge til dere skulle ha :)

Hun høres helt herlig ut! :) Får håpe det varer :)

Ja, det ble litt raskere enn først tenkt, men fant ut det passet å få valp mens jeg skrev bachelor. Vi fikk henne helt i slutten av mars, så har hatt henne 6 mnd nå allerede :) Korthåret ja, mest praktisk for oss.

Lykke til videre med krapylet, artig at du endte opp med boxer til slutt. Blir gøy å se bilder av henne etterhvert som hun vokser til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...