Gå til innhold
Hundesonen.no

Bildeutfordreren


PsychoLynx

Recommended Posts

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar
Jeg setter igang en liten utfordringsBOMBE her! For å få litt kickstart i tråden utfordrer jeg flere på en gang :D Det trenger kanskje ikke å bli noe vane at vi gjør det sånn, men jeg gjør det nå for at tråden skal komme litt i gang. Høres det greit ut? Isåfall..here we go!

Jeg utfordrer:

LindaM til å ta nærbilde av øyet sitt!

Ingvild til å ta bilde av tennene til en hest!

HHC til å løpe i kjelleren å ta bilde av det fineste som er der :P

-Ingvild- til å ta bilde av sine favorittsko!

armagnac til å ta bilde av soverommet sitt!

LeenaM til å ta bilde av smykkene sine!

Monab88 til å ta bilde av en kjekkas :P

Kan kjelleren være underetasjen da vi ikke har noen annen kjeller? :P

Utfordrer Monab88 til å ta bilde av nattbordet sitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan kjelleren være underetasjen da vi ikke har noen annen kjeller? :P

Utfordrer Monab88 til å ta bilde av nattbordet sitt :D

Juhu, endelig ble jeg utfordret! :P

Men jeg er ikke hjemme før sent på mandag, evnt. på tirsdag, så spør gjerne etter noe annet!

I mellomtiden utfordrer jeg deg til å bilde av utsikten fra soveromsvinduet ditt. :P

Edit; Så ikke Sara sin før nå. Er ingen kjekkaser her, men skal se hva jeg finner på Steinkjer på lørdag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke å se om du er utfordret tidligere i tråden (:P), men jeg utfordrer Victoria til å ta bilde av stuen sin! (det var vel slik at alle kunne utfordre?)

Sett denne, Victoria? :D

SoppenCamilla kan få ta bilde av inngangspartiet til huset/leiligheten (altså, utenfor).

Er det slik at man blir slettet fra lista etter man er utfordret eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan kjelleren være underetasjen da vi ikke har noen annen kjeller? :D

Har du ikke loft da? Hvis du ikke har det så er det greit med underetasjen :P

Juhu, endelig ble jeg utfordret! :P

Men jeg er ikke hjemme før sent på mandag, evnt. på tirsdag, så spør gjerne etter noe annet!

I mellomtiden utfordrer jeg deg til å bilde av utsikten fra soveromsvinduet ditt. :P

Edit; Så ikke Sara sin før nå. Er ingen kjekkaser her, men skal se hva jeg finner på Steinkjer på lørdag :P

Haha! :P Det kan du gjøre! Ellers er jo Albin en kjekkas også da :P

Oooog da utfordrer jeg SaraS tilbake; Ta bilde av pc'en du sitter på NUH! :P

Den er grei :P

pc.jpg

Da utfordrer jeg Soppen Camilla til å ta bilde av ynglingskoppen sin! ...faktisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel som sagt har vi 1etg og 2 etg. Loftet er jo ikke så mye annet enn noen gamle esker, hehe...

I "kjellern" er det rommet som brukes mest mitt soverom (bortskjemt drittunge med egen etasje med bad og soverom :P )

Det jeg er mest fornøyd med akkurat nå er veggpynten over senga mi. Fordi jeg syntes den er fin - og ikke minst fordi jeg fikk alle 3 bildene til den nette sum av 30kr! :D

veggenmin.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoppenCamilla kan få ta bilde av inngangspartiet til huset/leiligheten (altså, utenfor).

OKEI! :P Men da velger jeg å spare denne i en uke eller to, for jeg skal jo flytte! :P

Da utfordrer jeg Soppen Camilla til å ta bilde av ynglingskoppen sin! ...faktisk :P

Denne derimot, kan jeg ta etterpå/i morgen, kommer ann på hva jeg husker. :D Kameraet er tomt for batteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett denne, Victoria? :D

Oi hadde ikke sett den, ****, da må jeg visst rydde :P

Bildet kommer i morgen, og jeg utfordrer deg LeenaM tilbake og ber om bilde av favoritt kjolen din,

og ellers utfordrer jeg Emma til å ta bilde av favoritt boken(evnt bok serien) din :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi hadde ikke sett den, ****, da må jeg visst rydde :D

Bildet kommer i morgen, og jeg utfordrer deg LeenaM tilbake og ber om bilde av favoritt kjolen din,

Nei da, du trenger ikke å rydde :P

Hehe, den blir vanskelig... Jeg som ikke har noen kjoler - ikke en eneste en :P Hvordan skal vi gjøre det da? :P

Neida, man får fortsette å henge med her til man ikke vil mer, og da evnt gir beskjed om at man vil vekk fra lista :P

Ok, takk for svar! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...