Gå til innhold
Hundesonen.no

Bildeutfordreren


PsychoLynx

Recommended Posts

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Samlet opp de utfordringene som jeg ikke har sett bilde på enda, mulig noen har lagt inn bilde og jeg har tatt de med i en feil eller at noen av utfordringene er veldig nye. Men skitt au, her er de jeg tror det ikke er bilde på enda;

Da utfordrer jeg Loga Pagola til å ta bilde av sokkeskuffen sin!

Jeg vil se Monica_n sin PC-plass! Altså, der hun sitter når hun er her inne :)

Jeg vil se et bilde fra under Akitas kommode! ;)

Ikke sånn kjempeaktivitet her, så jeg tar meg den friheten av å utfordre Kristiin til å ta bilde av en sine kaniner og en av sine hunder sammen.

Jeg utfordrer:

Ingvild til å ta bilde av tennene til en hest!

armagnac til å ta bilde av soverommet sitt!

Monab88 til å ta bilde av en kjekkas :)

Utfordrer Monab88 til å ta bilde av nattbordet sitt :)

Da vil jeg se bilde av den styggeste tingen du vet om, som er i huset ditt, Emma!

SoppenCamilla kan få ta bilde av inngangspartiet til huset/leiligheten (altså, utenfor).

Da utfordrer jeg Soppen Camilla til å ta bilde av ynglingskoppen sin! ...faktisk :)

Edit: Starter med å utfordre Emma til å ta bilde av dørhåndtaket på ytterdøra si.

og ellers utfordrer jeg Emma til å ta bilde av favoritt boken(evnt bok serien) din :)

Jeg utfordrer MrsPowers til og ta bilde av senga til hunden!

Utforder forresten PscykoLynx Til å ta bilde av favoritt møbelet ditt ;)

Utfordrer LindaM til å ta bilde av noe hunden er stolt av :)

Edit: Utfordrer IW til å ta bilde av innholdet i en skuff!

Jeg utfordrer Camilla til å ta bilde av kjøkkenet sitt, også utfordrer jeg Liv til å ta bilde av den styggeste tingen du har på rommet ditt.

Da utfordrer jeg Only Blondie til å ta bilde av hundetenner!

Da utfordrer jeg .. HildeM til å ta bilde av det styggeste klesplagget hun har :)

Samtidig utfordrer jeg Kristiin til å ta bilde av den styggeste tingen du har på rommet ditt ;)

I mellomtiden utfordrer jeg Mrs Powers til å ta bildet av hvordan høsten ser ut hos deg :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla skal FLYTTE, så alt er i ESKER i GARASJEN, så siden dere ABSOLUTT skal ha bilder av noe som har med HUS å gjøre (noe jeg ikke har, siden jeg skal FLYTTE), så får dere få den tv'en jeg ser på NÅ. :)

IMG_8561.jpg

Resten kan dere vente med til jeg har flytta, også kan dere utfordre meg med noe annet så lenge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer da endelig bildet! Litt for seint, men jeg har knapt nok tid til skole for tiden føler jeg ;) Alt mulig annet som skal gjøres..

Blondie var ikke særlig fornøyd med denne utfordringen da hun måtte vise frem tennene så alt for lenge ;) Men god trening var det :lol: Hun måtte også vise frem litt pinlig tannstein :getlost:

3924251398_e5a5c53ec6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg utfordrer Tone S til å ta bilde av Majas høyre bakbein mens hun er ute i gresset. :wub:

Ble jo så jeg glemte hele bildetakinga, men her er hennes høyrebakfot:

Majasbakfot.jpg

Nærmere:

Majashyrebakfot.jpg

Ble det litt dødt i tråden her nå? Hadde det blitt bedre hvis vi tar "reglene" som Marit egentlig hadde tenkt? At det er en om gangen? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble jo så jeg glemte hele bildetakinga, men her er hennes høyrebakfot:

Majasbakfot.jpg

Nærmere:

Majashyrebakfot.jpg

Ble det litt dødt i tråden her nå? Hadde det blitt bedre hvis vi tar "reglene" som Marit egentlig hadde tenkt? At det er en om gangen? :wub:

Jeg tror det blir mer dødt da. Hva om den ene personen bruker flere dager på å komme med bildet, så sitter alle vi andre å venter på det ene bildet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første som vil (og sier fra her at de tar utfordringen) kan ta bilde av 'over 60' - fri tolkning :wub:

Ellers er jeg ledig for utfordringer :wub:

Da utfordrer jeg deg til å ta bilde av en av dine mest unyttige ting som du har, men som du bare ikke kan kvitte deg med!

(Si hvis den blir for vanskelig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det blir mer dødt da. Hva om den ene personen bruker flere dager på å komme med bildet, så sitter alle vi andre å venter på det ene bildet..

Kanskje det, tror kanskje det bare er vanskelig for folk å henge med...? Ikke vet jeg. Men det er jo veldig mange ønsker som ikke er "oppfylt" (i mangel på et bedre ord..).. Sier ikke at folk ikke kan glemme osv, fikk jo ikke til å ta bilde før nå jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre sent enn aldri? :):innocent:

(Ja, jeg vet jeg har en utfordring til som venter...)

I samme slengen utfordrer jeg MrsPowers til å ta bildet av det stedet hun oftest går tur med hunden.

Varierer egentlig sted her hjemme ganske ofte. Men her går jeg i hvert fall jevnt over ofte, og det er på fjellet:

IMG_0845a.jpg

I mellomtiden utfordrer jeg Mrs Powers til å ta bildet av hvordan høsten ser ut hos deg :whistle:

Høstbilde coming up! Det er ikke hjemme akkurat, men hjem nr 2, på hytten vår :lol:

IMG_8702a-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Her var det mye aktivitet!

Jeg utfordrer MrsPowers til og ta bilde av senga til hunden!

Vel, han har ikke egen seng han stakkers :aww:

Men jeg legger ut bilde av en annen seng hvor han pleier å sove om natten. Kanskje ikke plassert helt som på bildet, men...

DSC00419a.jpg

:icon_redface::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg kunne dra i gang tråden litt igjen, jeg :wub:

PsychoLynx kan ta bilde av favorittbuksen sin

armagnac kan ta bilde av soveromsvinduet innenfra

Marie og Ellie kan ta bilde av lampen (evnt en av dem) på vaskerommet

Monica_n kan ta bilde av sjampoen sin

Tuskelusken kan ta bilde av favorittglasset sitt

:cry: håper på å få litt aktivitet her igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bare et rødt kryss jeg, Rocket :wub:

edit: Der kom bildet! :cry:

Imageshack var litt smårar i dag sikkert derfor det ikke vistes med en gang :lol:

Da utfordrer jeg LeenaM til å ta bilde av noe hun har i umiddelbar nærhet av kameraet.

Og MrsPowers til å ta bilde av postkassen sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Ja, jo... Jeg får sikkert låne en turkamerat, men til konkurranser kreves det jo litt trening, og det hadde jo vært gøy med noen kurs innimellom. Det føles ikke som at jeg kan styre sånt selv når det ikke er min egen hund, men det kan jo hende det finnes en perfekt liten treningskamerat der ute.
    • Sikkert mange som sier ja takk til en sånn ordning så lenge man blir litt kjent først hvertfall. 
    • Er det ingen i nærheten som har en hund du kan låne? En oppdretter med flere hunder, eller noe? Nå var jo det for min og Odins del, men når jeg ikke orket å konkurrere med ham mer så gikk jo Lisa her på forumet konkurranser med ham. Men ja, livet som hundeeier er jo veldig i faser. Fra valpestadiet og få dem til velfungerende hunder i hverdagen, til å kunne ha dem med på aktiviteter og konkurranser, og så når de ikke er med på alt lengre igjen, og trenger mer oppfølging  helsemessig.
    • Akkurat nå har jeg lyst på en hund som kan henge med på lange fjellturer og som jeg kan konkurrere med, men som kan bo et annet sted så lenge senioren min fortsatt lever. Må jo bare innse at hun er en gammel hund som ikke lengre kan være med på alt jeg har lyst til, men vil jo også gi henne en god alderdom. Så ny hund i huset er uaktuelt så lenge hun er her. Hvorfor må det være så vanskelig...
    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...