Gå til innhold
Hundesonen.no

Bildeutfordreren

PsychoLynx

Recommended Posts

Skrevet

Fikk tips på et annet forum jeg er medlem av. Man melder seg på i tråden (så kanskje fint om en moderator feks kunne endret hovedinnlegget her og notert hvem som har meldt seg på i tråden), også utfordrer man en av de andre som er med til å ta bilder av hva det nå skulle være...

Bikkja i en spesiell situasjon, badet til vedkommende, huset, bilen, naboen eller annet.

Så, hvem er med??

Jeg, PsychoLynx iallefall!

armagnac

IW

-Ingvild-

Kristiin

Lola Pagola

LeenaM

MatheaN

Marie og Ellie

MrsPowers

Monica_n

Monab88

Monica

SoppenCamilla

SaraS

Tuskelusken

Tone S

Victoria

Yodel

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

JEg blir også med. Men er det sånn at om jeg feks utfordrer x, så skal de utfordre neste på lista igjen, eller er det valgfritt? Ser for meg at det må være en slags runde eller noe, så alle får vært med.

Skrevet

Jeg blir også med. Men er ikke sikker på om jeg skjønte det helt, da :icon_cry:

Er enig med Mona at det burde være slik at alle får være med.

Skrevet

Er vel egentlig sånn at man kan utfordre den man vil, så får vi heller være flinke til å prøve å få med alle :lol:

Så, jeg begynner jeg!

Jeg utfordrer Tuskelusken til å ta bilde av kjøleskapet sitt!

Skrevet

Ah, er ikke sikkert trådstarter får redigert lenger pga. 24-timers grensa. Jeg skal redigere inn sånn at den blir oppdatert :lol:

Virker som alle kan utfordre alle, altså de som er på lista.

Skrevet
OK, vis jeg forstår det rett så utfordrer jeg SaraS til og ta bilde av Selmas fineste halsbånd

:lol:

IMG_3498.jpg

Jeg utfordrer Yodel til å ta bilde av miniyodler'n sammen minst tre hunder :(

Skrevet

t4-1.jpg

Easy peacy. Hele yodelfamilien, faktisk :lol: (hum. eller må bildet være tatt etter utfordringen gis?)

Jeg vi forøvrig gjerne se et hundeøre og gress tatt av MatheaN.

Skrevet

Slik opprinnelig tror jeg det er den som svarer på en utfordring som skal utfordre videre, men det blir jo litt mer action i tråden om man kan ha flere oppdrag gående på engang, så vi kjører på tenker jeg :(

Men den som ønsker noe, får holde oversikt om det er blitt holdt, evnt minne den utfordrede på utfordringen. *puh* :P

Jeg har innmari lyst til å se en hybelkanin hos Psycholynx!

:lol::P Det skal bli. Må finne en først. Støvsuget i går :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...