Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppfriskning av designet?


Recommended Posts

Er det bare meg som begynner å bli litt "lei" designet her? Det er ikke det at det er stygt eller noe - syntes både fargene og logoen er veldig greie - men syntes kanskje det hadde vært greit med litt variasjon av og til? Er det noen som er enige? :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Er det bare meg som begynner å bli litt "lei" designet her? Det er ikke det at det er stygt eller noe - syntes både fargene og logoen er veldig greie - men syntes kanskje det hadde vært greit med litt variasjon av og til? Er det noen som er enige? :aww:

Kan jeg ønske meg en oppfriskning av innleggene og brukerne av forumet også :P:)

Men ellers så fryder forandring av og til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en gammel "vane menneske" jeg, så jeg synes det er heeelt greit som det er... :)

For all del - ikke noe galt i det. Tenkte litt som en litt sprek sommerfarge nå, kanskje noe koselig før jul en gang? :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk. Forumet er rent, pent og oversiktlig designet. For mange forum har så mye bling og "frisk" design at det er vanskelig å lese innleggene.

Om ikke det kom tydelig nok frem så var det ikke noe "pimp" hundesonen altså. Bare litt andre farger i samme toner som nå. Men ser visst at det bare er meg som har sittet her så mye i sommer at jeg syntes det er litt kjedelig :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det som det er - duse blåfarger er behagelig for synet - og dessuten syns jeg det er fint å holde relativt samme design/stil, slik at forumet blir lett å kjenne igjen for besøkende (for å si det på en litt klønete måte - men det er derfinitivt en fordel å ha et utseende og merke som brukere og gjester kjenner igjen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, med fare for å være gledesdreper :aww: , vi nærmer oss høsten med stormskritt, og om man skal ha høstfarger på forumet som samtidig ikke er for skarpe for øyet, kan vi fort ende opp med noe gusjegrønt og udelikat som alle går lei av etter to dager. Det er en grunn til at dette forumet, i likhet med veldig mange andre forum og nettsider, har rolige farger i blått og grått - det er behagelig for øyet og stilrent å se på. Jeg syns i alle fall at designet fungerer veldig godt som det er nå, og jeg ser ingen grunn til å gjøre noen store endringer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, med fare for å være gledesdreper :aww: , vi nærmer oss høsten med stormskritt, og om man skal ha høstfarger på forumet som samtidig ikke er for skarpe for øyet, kan vi fort ende opp med noe gusjegrønt og udelikat som alle går lei av etter to dager. Det er en grunn til at dette forumet, i likhet med veldig mange andre forum og nettsider, har rolige farger i blått og grått - det er behagelig for øyet og stilrent å se på. Jeg syns i alle fall at designet fungerer veldig godt som det er nå, og jeg ser ingen grunn til å gjøre noen store endringer på det.

Enig, typisk eksempel på "frisk" design.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, med fare for å være gledesdreper :P , vi nærmer oss høsten med stormskritt, og om man skal ha høstfarger på forumet som samtidig ikke er for skarpe for øyet, kan vi fort ende opp med noe gusjegrønt og udelikat som alle går lei av etter to dager. Det er en grunn til at dette forumet, i likhet med veldig mange andre forum og nettsider, har rolige farger i blått og grått - det er behagelig for øyet og stilrent å se på. Jeg syns i alle fall at designet fungerer veldig godt som det er nå, og jeg ser ingen grunn til å gjøre noen store endringer på det.

haha - vi trenger jo ikke grønt om våren, blått om sommern, orange om høsten og rødt til jul da :aww:

En litt annen blå/grå tone f.eks - voila - forandring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min store frykt når det kommer til endringer på forumet er at den behagelige, enkle designen og fargene skal forsvinne. Forandring- nei takk! Det er bare slitsomt å måtte venne seg til ny design hele tiden. If it's not broken, don't fix it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er fint som det er nå.

Men skulle man variere litt, kunne jo banneret skiftet litt farge og sånn da, på høsten kanskje tegnet inn noe løv eller no fks.

Jeg vil ha en ny hund i banneret...

Enig med oppfrisk i banneret :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...