Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva er du GOD på?

Midas

Recommended Posts

Øhm. Jeg kan tegne ganske pene hester. Og så kan jeg en god del om barfotrøkt på hest, det synes sjefen min er fint. Ogsåå.. er jeg ganske selvoppofrende i jobben. Men det er jo fordi jeg veit jeg får igjen for det. Ellers enn det, tror jeg ikke det er så mye jeg er god på.

Edit: Åh, jo, jeg er jo SUPERgod på prokrastinering!! (hah, jeg har endelig lært meg å skrive det riktig, også!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er god på alt! Neida. Jeg er flink til å forstå, til å se ting fra flere sider, til å tenke selvstendig og til å løse problemstillinger, og disse egenskapene kommer til syne i alt fra samtaler med venner, til diskusjoner på forum, til tentamener i politikk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Jeg er flink med hunder og kaniner (Værtfall det jeg har fått hørt..)
  • Jeg er kunsterisk og kan være ganske kreativ.
  • Jeg er flink til og finne løsninger på ting.
  • Jeg er flink til og lage mat, og lager ofte mine egene oppskrifter som jeg har hørt er veldig gode!
  • Jeg er flink til og ta bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste er at jeg er flink med er hunder.

har fått mange kometarer på at jeg er et naturtalent med de å mange har spurt meg om råd.

ellers er jeg god på skolen men det driter alle i.

Ingen som driter i det vel! Det er jo en super egenskap å være flink på skolen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at jeg har veldig god teknikk i klatring og at jeg kan nå langt hvis jeg bare har den rette veggen og en god klatrebuddy. Jeg er vel egentlig ikke virkelig god i noe, har aldri hatt tid til å bli det fordi jeg alltid har hatt så mange interesser - kan litt om mye liksom :)

Men egenskaper jeg selv setter pris på er at jeg har evnen til å se flere sider av en sak, er positivt innstilt til selv vanskelige problem og at jeg er utadvent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+ jeg leser styggfort

- jeg husker nesten aldri boktittel/forfatter, så jeg må alltid sjekke sammendraget for å vite om jeg har lest boka før eller ei

+ jeg husker uviktige/dumme/morsomme/flaue ting og detaljer i mange herrens år

- se over..

+ jeg er et arbeidsjern

- jeg er sosialt lat (unntatt hunderelatert)

+ jeg er en god "kokk" og elsker å lage mat

- skap og kjøleskap blir ikke fyllt opp så variert som de burde

+ jeg er lojal og kan overse mange småting uten nag

- jeg har ingen prob med å kutte ut/glemme folk som har tøyd strikken for langt, tilgivelse finnes ikke i min ordbok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er flink til å skrive, ganske kreativ, og flink til å snakke for meg ... Og så er jeg flink med både hund og hest, og ganske så flink til å lage all annen mat enn spaghettisaus- som jeg av en eller annen grunn ALDRI får til noe bra. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+ Flink til å kokkelere og bake.

+ Jeg er flink til å finne ting jeg vil ha informasjon om eller andre ønsker.

+ Flink til å lære meg litt om alt. vet aldri når det er nyttig :)

- Flink til å opplyse de uvitende...

+ Flink til å få ting unnagjort på en kjapp og effektiv måte.. (ikke at det kan gjelde meg selv da vel og merke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ekspert på å drite meg ut. :):):)

Ellers er det jeg er best på: hunder. Sikkert fordi det er det som interesserer meg mest av alt. :D

Og jeg er flink til å lage mat! Synes det er kjempemorsomt å prøve ut nye oppskrifter, helst egenkomponerte. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste har et område hvor de er flinkere enn de fleste andre, akkurat som at de aller fleste har et eller annet hvor de er penere enn de fleste andre.

...men jeg har faktisk ingen sånn flinkere enn andre-ting... Jeg er sånn ganske flink på en del ting, men det er ikke et eneste område hvor jeg ikke kjenner noen som er flinkere enn meg... Derimot ER jeg ganske flink på å se disse områdene hvor folk er flinkere og penere da... Det er kanskje noe...? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, hm, hm...

Håndtere hester

Ri (Aldri lært, kun av erfaring)

Håndtere Fibi

Tegne når jeg gidder

Synge

Spille teater

Også har jeg en enorm samvittighet. Vet ikke helt hvor bra det er, men gjør iallefall at jeg ikke greier å være sånn veldig slem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå skal jeg tørre å skryte litt, for en gangs skyld.

Jeg er flink i webdesign og fotografi.

Jeg er et naturtalent i rettskriving. Dette kan være både fint og litt dumt. Jeg har nemlig store problemer med å lære grammatikkregler, siden jeg aldri bruker dem. Dette gjelder både norsk (nynorsk) og engelsk. Fikk 6 i skriftlig i begge fag.

Nå er jeg ikke feilfri, men jeg ser på meg selv som flink til dette i forhold til alderen min.

Det er egentlig det jeg er skikkelig flink til, men er flink til mange flere ting.

*Flau nok for resten av året.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helst vil vi jo at de ikke skal oppleve noe vondt i det hele tatt, men det er vanskelig. Jeg tenker det viktigste er om hun, og du, kan leve med det ubehaget som blokkeringen gir. Hvis ikke tenker jeg at risikoen ved operasjon kan være verdt det. Det er ikke en sykdom å være gammel, men det gjør jo at alle plager blir verre og mer risikable både å ha og gjøre noe med, som oftest. Jeg håpet selv i det lengste at det skulle enten bli akutt alvorlig eller at de bare skulle sovne hos meg, men til slutt måtte jeg jo ta den vanskelige avgjørelsen for begge to. Likevel er jeg trygg på at det var riktig tidspunkt for begge. Jeg tror at du også har nok innsikt til at du vet når det er på tide, selv om det er en prosess på vei dit. Håper dere får litt mer avklaring denne uken.
    • Tusen takk Dette er første gang jeg har gammel hund, og jeg synes det er kjempevanskelig å vurdere livskvalitet. Hun er jo helt klart ikke den samme hunden hun var som ung, men jeg tror ikke hun har det så forferdelig at hun selv ville valgt døden over det livet hun lever nå. Samtidig er hun jo på et punkt der noe som egentlig bare er en bagatell potensielt kan bli en dødsdom, fordi hun ikke kan dopes ned. Man sitter jo her i en umulig situasjon der ingen av alternativene egentlig er noe alternativ... Vi skal tilbake til veterinæren på torsdag for å ta en ny ultralyd av hjertet, så får vi se hva dommen blir da.
    • Håper det gikk bra. Trist at hunder eldes og får helseplager. De skulle vart evig, sunne og friske. Folk har så ulike syn på hunders ubehag ifbm aldring. Noen mener det er dyremishandling å la en hund ha noen aldersdomsplager i det hele tatt, og avliver tidlig for å la hunden slippe. Andre mener det er grotesk å ikke la det (ofte) kjæreste familiemedlemmet få fullføre livsløpet naturlig. Jeg vet ikke hvor på den skalaen du befinner deg, så jeg vet ikke hva jeg skal si eller ikke si for comfort ang. evt. narkose.  Håper det går bra med dere ❤️
    • Kanskje på tiden med en oppdatering her også. Shero: Shero er nå 11 år og pensjonist. Han har vært pensjonert fra agility konkurranse siden 2022, men har fått gå blåbær med mamma, men etter at han begynte å halte i ett løp i sommer er han heltidspensjonist. Før han ble pensjonert rakk han å delta på ett NM, hvor vi kom igjennom 1. løp. Han har fått prøvd seg på nose work, men vi sliten med at han skal appotere luktboksne så det er lagt litt på hyllen til jeg finner en løsning. Eskene skal uansett enten stås på eller etes opp så... Han har også fått prøvd seg på svømming, han vet ikke om han er helt fan av å svømme hvor han ikke kan stå.M Mamma og Shero. Shero & Max er slitene etter NM  Max: Max er nå 6 1/2 år gammel (hvor tiden flyr). Han bommet på stigefelt i sommer og traff, så nå er vi klasse 3 på heltid. Stigefelt brenner vist, hilsen Max. Max er en fin storebror til Yoshi og er glad han endelig har fått noen å leke med. Jeg har vært instruktør i agility i høst, og Max stilte opp som lånehund siste gangen. Veldig moro at han er trygg nok til å gå, siden sist jeg prøve å få han til å gå med noen utenom familen løp han rett til meg. Vi har også vært innom Sheltie-VM i Kongsvinger hvor vi hadde mye fint, men ikke full klaff.  Max på Sheltie-VM Max og Yoshi
    • Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...