Ingidano Skrevet 21. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 Noen nye bilder av den firbente Må jo vise at eurasiere kan gjøre mer enn å være pen - pinnejakt er en fin aktivitet Vi går fortsatt på bronsemerkekurs, og det er håp i hengende snøre Ailo kan jobbe med andre hunder rundt, til og med løs, uten å stikke av fra meg Og det til tross for søte, fristende schäferdamer på samme kurs 3 kurskvelder igjen før vi prøver oss på merket Ailo har fått sin egen blogg, og nå venter vi i spenning på om det blir født en lillebror rundt årsskiftet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 22. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2012 Ailo bestod bronsemerket i går med 162 poeng. Flink gutt! Han fikk ti på tannvisning, dekk fra holdt, stå under marsj og enkeldekk. 7 på innkalling og lineføring, 9 i helhet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 22. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2012 Gratulerer med bronsjemerket Kjempepen gutt! Veldig synd med HDen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 22. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2012 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 15. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2012 Vi trener mot start i klasse 1 LP Har ett stykke igjen, men håper vi er klar til slutten av april. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 15. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2012 Imponert! :D Hvordan får du han sååå med, Leo blir lei så fort.. Ailo virker jo sååå happy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 15. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2012 Åååååååå, så herlig blid og glad han så ut! Imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 15. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2012 Imponert! :D Hvordan får du han sååå med, Leo blir lei så fort.. Ailo virker jo sååå happy Ailo ble født logrende Neida, har jobbet mye med lekelyst fra han kom i hus, og han er generelt en veldig aktiv og lykkelig eurasier Han er også sinnsykt myk, så det holder at eg smiler og "logrer", så er han i hundre Åååååååå, så herlig blid og glad han så ut! Imponert! Takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 15. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2012 For en herlig fyr! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2012 Herlig med en så blid hund da, gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 16. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2012 Herlig med en så blid hund da, gitt Du kan godt få låne han hver morgen altså, bare eg åpner ett øye står han omtrent oppå meg og logrer og gliser... Eg er ikkje noen morgenperson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 4. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2012 Siden sist har Ailo fått seg en lillebror i hus. Det var fryktelig unødvendig, hilsen Ailo. Aldri hørt den gutten knurre så mye på så kort tid Men det har gått seg til, og de går fint i lag nå. Gleder meg til valpen blir større, så eg slipper å dempe Ailo så mye. Det kan litt vel vilt for seg i lek. Siden eg er lat, så får denne tråden være til begge to Lillebror er en groenendael, født 14.01.12 etter terven Chuck von der Feldstiege og gronnisen A-Te-Ell's Madame Yatzie. Stamtavlenavnet hans er Jackpot av Vikholmen. Kryssparringen er godkjent av NBFK, og det ble åtte svarte valper etter disse to. Far: Mor: Kennelen ble valgt ut i fra omtaler fra andre, og ut i fra hunder eg har møtt fra oppdrettet. Trygge og stabile hunder, med arbeidskapasitet. Selve kullet ble litt mer tilfeldig, det var det kullet som passet best med tanke på ferieavvikling og valpehenting. Tahlly skal i utgangspunktet være sofapotet, turkompis, katteknerter og kranglefant, og tenker vi etter hvert skal begynne å trene litt LP, og muligens blodspor i tillegg. Vi har begynt å legge grunnlaget med kontakttrening, miljøtrening og sosialisering. Bare valpen får tenkt seg litt om, er han med på det meste, og går på med god iver. Så for å ikkje skrive stil her (noe eg lett kunne ha gjort...), så legger eg med noen bilder, fra nyfødt og frem til 11 uker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 4. April 2012 Rapporter Share Skrevet 4. April 2012 Fleeceball med munnen lukket Dette lover godt for mange *liker* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 4. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2012 Fleeceball med munnen lukket Dette lover godt for mange *liker* Er jo bare valpen enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 4. April 2012 Rapporter Share Skrevet 4. April 2012 Er jo bare valpen enda Ja, men den viser lovende takter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 9. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. April 2012 Ailo har bursdag i dag 3 år har han rukket å blitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 9. April 2012 Rapporter Share Skrevet 9. April 2012 Gratulerer med dagen til Ailo! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 22. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2012 Ailo fikk sitt siste cert på NKK Hordaland forrige helg, og er dermed Norsk Utstillingschampion. Dermed blir gutten pensjonert fra utstillingsringen, og vi satser mer mot lydighet i stedet for. Vi har trent jevnt det siste året, han har bestått bronsemerket, og vi skal debutere i klasse 1 neste helg, forutsatt at han ikkje blir stivere enn han er nå. Væromslag er noe herk... Tahlly har blitt 14 uker, og vokser som ugress 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 1. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2012 Noen nye bilder av en voksende fleeceball. Midt i pelsbytte og tannfelling... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 22. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Lille turbotroll debuterte i utstillingsringen i helgen, 4 mnd og 1 uke gammel. Han fikk først BIR valp (i sterk konkurranse med seg selv), før han i finalen ble plassert som BIS valp Flere kommenterte at han er en trivelig valp, sosial og trygg på seg selv Bildene under er tatt av Eliandrea her inne. Bildene under er tatt av Ada Ekeland/Kennel Vikholmen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Grattis så mycket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Så kjekt grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Åhh jeg har gått glipp av flere år jo. To nydelige hunder og gratulerer med prestasjoner både i lp og med venstre svinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 22. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Grattis så mycket Så kjekt grattis! Gratulerer! Tusen takk Åhh jeg har gått glipp av flere år jo. To nydelige hunder og gratulerer med prestasjoner både i lp og med venstre svinger! Er ikkje av de mest aktive her inne, så kanskje ikkje så rart Takk for skryt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts