Gå til innhold
Hundesonen.no

Phoebe debuterte i LP i dag! (Nå med resultater på første side)


Toller

Recommended Posts

Da var første konkurranse overstått! :P

Jeg var jo helt usannsynlig nervøs, men det vil jeg ikke påstå at jeg hadde noen grunn til :P Phoebe gikk jo som bare det! Ingen karakterer under 9, og bare småfeil på alle øvelsene. Og ikke minst 10 på helhet! :P (ble egentlig mest klad for den, forid dommeren sa bare "nydelig å se på!") Hun var i godt humør og enkel å ha med å gjøre! :whistle: Flasset og røyta en del, men oppførte seg veldig rolig. Blir jo litt stress første gangen, men tror ikke hun har fått en dårlig opplevelse i dag ;)

Phoebe var akkurat passe. Ikke for ivrig og ikke for demotivert (og jeg som var så nervøs for at hun skulle miste motivasjonen :P ) Hun blr fryktelig sliten da stakkar. Mamma hadde 40års fest hjemme hos oss natt til i dag, og Phoebe lå i kjelleren sammen med oss men jeg tror ikke hun sov særlig mye. På vei hjem lå hun bare som et slakt hele turen :P , og da vi kom hjem så tasset hun bare rolig inn i huset sitt for å sove. Søte dyret mitt :P

Har eksamen i morgen, så oppdaterer blog, hjemmeside og kommer med bilder og resultat i løpet av morgendagen :ahappy:

EDIT:

(prøvd en litt egendefinert tabell her :P )

Øvelse----------------Karakter-------Poeng----------Hva var feil?

Visning av tenner ------- 10 ------------10

Fellesdekk 2 min -------- 9 ------------- 27----------(løfta på en labb, og lå litt skjevt)

Lineføring----------------- 9 ------------- 18----------(jeg gikk to skritt for lang ved "helt om og holdt")

Fri ved foten ------------- 9 ------------- 36----------(samme som over)

Dekk fra holdt ----------- 9,5 ----------- 19----------(vet ikke, men tipper hun lå litt skjevt)

Innkalling ---------------- 9 -------------- 18----------(vet ikke)

Stå under marsj --------- 9,5 ----------- 28,5--------(vet ikke)

Fritt hopp over hinder --- 9,5 ----------- 19----------(vet ikke)

Helhetsinntrykk ---------- 10 -------------10----------(Hurra! :wub: )

Sum poeng-----------------------------185,5

Premie: 1

Nr. i klassen: 1

Dommer: Erik Brenden

Sinnsykt fornøyd som sagt! :lol: Tror jeg må trene mer konkurransetrening med andre, fordi jeg fikk noen småtrekk her og der fordi jeg gjorde feil :P , men klager på ingen måte! Bare ser på hva vi kan bli bedre på :D for det er jo alltid noe! Vet ikke om jeg gidder å starte klasse 1 en gang til, fordi jeg tror det vil bli en fryktelig nedtur :P Men vi skal trene på konkurranseområder likevel :P

Noen bilder som ble tatt med mitt kamera:

Tannvisning :P

NKKDrammen015.jpg

NKKDrammen075.jpg

Skjev kontakt, men dog god kontakt ;)

NKKDrammen103.jpg

Ser sinna ut ja gitt ;) Det eneste jeg tenker her er "oppfør deg normalt, oppfør deg normalt, gi tydelige beskjeder!"

NKKDrammen119.jpg

Gøy når man endelig tørr, også får man det til! :D

NKKDrammen141.jpg

Dette var det eneste ok bildet jeg fikk av henne med rosetten i munnen :P Hun var ikke særlig gira på å holde den. Har ikke funnet så mye før :P Må lære henne å holde den en gang :P Gadd ikke i dag.

NKKDrammen145.jpg

Min skjønne skjønne Phoebe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Kjempebra, ar enda ikke deltat i noe LP konkurranse enda, men når den dagen kommer og forhåpentligvis ikke så lenge, kommer nok jeg også til og være dødsnervøs! Min største mareritt er at ikke bikkja kommer til og høre etter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, sååå morsomt! Gratulerer så mye, kjempeflinke er dere.

Tusen takk! :whistle: Verdens beste lille Toller-dyr :lol:

Gratulerer så mye med knalldebut! :D

Takk! :D

Gratulerer! Kjempebra, ar enda ikke deltat i noe LP konkurranse enda, men når den dagen kommer og forhåpentligvis ikke så lenge, kommer nok jeg også til og være dødsnervøs! Min største mareritt er at ikke bikkja kommer til og høre etter..

Tusen takk ;) Ja tok sin tid før jeg debuterte jeg også ;) Begynte vel egentlig å interessere meg for LP for 2,5 år siden, men debuten kom ikke før nå ;) Angrer ikke et sekund på at jeg venta så lenge nå kjenner jeg :ahappy: Hun er mye mer moden og sikker på hva hun skal gjøre nå. Helt klart et sjakktrekk for oss! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Det var jo kjempe bra! :lol:

Gratulerer! :D

Så bra! *klappe* Ikke noe stresse for det der vel! Lykke til med eksamen i morgen!

Gratulerer så mykje med super debut :whistle:

Takk og takk og takk og takk! :ahappy: Hyggelig med gratulasjoner når man er så fornøyd med dagen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer igjen! :ahappy:

Som jeg sa i stad: jeg skjønner virkelig ikke hvorfor du var så nervøs tidligere denne uka, motivasjonen var da 100% tilstede :wub:

Dere var kjempeflinke, og det var utrolig morsomt å se dere gå! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :whistle: Jeg har planer om å debutere i lp-ringen i høst, og jeg bekymrer meg for akkurat det samme som du gjorde.. Tenk om motivasjonen hennes forsvinner helt der ute? Supert at det gikk så bra med dere, sånt blir man virkelig motivert av å høre om :ahappy: Synd jeg ikke fikk sett dere, for jeg sto utenfor lp-ringen en stund og så på, og det høres ut som om dere hadde vært noe å få med seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...