Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Drammen


Izziebelle

Recommended Posts

Hvordan har det gått med folket?

Marco fikk sitt første CERT og Cacib i dag og ble BIR!(20 påmeldte) Innmari gøy også fordi dommeren dømmer rasen veldig mye i Finland og har lang erfaring med rasen (Marja Talvitie)

Kritikken:

Utmerket type, fint huvud med bra uttrykk. Kunne vara lite bättre vinklad frem. Bra overlinje, svans (..) bakdel? (litt vanskelig kritikk å lese) Beveger seg bra. Utmerket pelskvalitet.

Veldig veldig fornøyd er jeg :getlost: Det ble utdelt mye blått i dag og dessuten et par 0.premier og muligens en 3 premie så dommeren var veldig streng. Hun dømte virkelig bra synes jeg. Hun ga ut 4 CK totalt og ingen HP.

Bor 10 min unna utstillinga, men vet ikke om jeg stiller i gruppe. Det er jo hun som er dommer i gruppefinalen, men om vi har en sjans der vet jeg ikke. Vi får se hva som skjer :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor 10 min unna utstillinga, men vet ikke om jeg stiller i gruppe. Det er jo hun som er dommer i gruppefinalen, men om vi har en sjans der vet jeg ikke. Vi får se hva som skjer :getlost:

Gratulerer! Og selvfølgelig må du stille i gruppefinalen. :whistle: Selv om du ikke skulle bli plassert, må det jo være gøy å stille i storeringen på NKK-utstilling og få vist fram rasen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Og selvfølgelig må du stille i gruppefinalen. :getlost: Selv om du ikke skulle bli plassert, må det jo være gøy å stille i storeringen på NKK-utstilling og få vist fram rasen?

Jo såklart.. Men jeg har aldri gått i en sånn stor ring.. Er litt skummelt.. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med BIR! :getlost:

Chili ble stilt i dag og fikk blå slufse. Jeg er ikke superfornøyd med resultatet, men sånn er det bare. :ahappy: Isabel her inne stilte henne for meg. Tusen takk for det! :whistle:

Kritikken:

"Feminin, men litt ubetydelig helhet, litt rund avfallende skalle, utmerket hals og overlinje stående, velutviklet bryst, kunne hatt kraftigere benstamme, skulder og overarm er framskutt og noe steil, bra vinklet bak, beveger seg bra, pels i skifte, utmerket temperament."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg stilte en dalmatiner hann, som ble 3 i klassen med flat rød, fortjent og han oppførte seg helt supert så er veldig fornøyd! stilte en dalmis tispe i btk som endte som 4bt om jeg ikke husker helt feil. Stilte også en chihuahua tispe som ble 4 bt med ck. Til slutt stilte jeg i dalmatiner avlsklasse som ble beste avlsklasse, og oppdretterklasse som endte som 3 beste avlsklasse :getlost: Alltid gøy med plasseringer :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med CERT, CACIB og BIR!! :getlost: Strålende! Håper dere stilte i gruppa - ække så skummelt som i raseringen, syns jeg da! :whistle: (Sier jeg som bare har vært der en gang, haha!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dessverre så ble det ikke grupperingen i dag :ahappy: Vi var jo hjemme tidlig fordi vi startet tidlig også var det ingen som kunne kjøre oss tilbake og jeg kjører jo ikke selv så.. :getlost: Kan hende vi får stilt i grupperingen en annen gang (håpe)

Lykke til alle sammen som stiller i morgen også! Og tusen takk for alle gratulasjoner :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 basenjier påmeldt.

Dennis fikk 1,1, CK, 1 BHK, Cacib, BIM

Mille fikk 1,1, CK, 2 BTK, Cacib

Luna fikk 1,2

:)Må være fornøyd med det!

Ellers hadde Yodelmannen bursdag, og vi feiret med marsipankake, gaver og sanh rundt ringen :getlost:

Var så koselig atte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det gått med folket?

Marco fikk sitt første CERT og Cacib i dag og ble BIR!(20 påmeldte) Innmari gøy også fordi dommeren dømmer rasen veldig mye i Finland og har lang erfaring med rasen (Marja Talvitie)

Kritikken:

Utmerket type, fint huvud med bra uttrykk. Kunne vara lite bättre vinklad frem. Bra overlinje, svans (..) bakdel? (litt vanskelig kritikk å lese) Beveger seg bra. Utmerket pelskvalitet.

Veldig veldig fornøyd er jeg :ahappy: Det ble utdelt mye blått i dag og dessuten et par 0.premier og muligens en 3 premie så dommeren var veldig streng. Hun dømte virkelig bra synes jeg. Hun ga ut 4 CK totalt og ingen HP.

Bor 10 min unna utstillinga, men vet ikke om jeg stiller i gruppe. Det er jo hun som er dommer i gruppefinalen, men om vi har en sjans der vet jeg ikke. Vi får se hva som skjer :getlost:

GRATTIS! :whistle: Må bli med i gruppebedømminga nestegang! Synes det er så moro å se finske der :lol:

(Skal gi han en god slafs fra Chantie :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen!

Idag har det virkelig vært en kjempeflott dag, masse herlige mennesker, godt vær, og utrolig mye fine hunder å se på!

Gikk med voffsegutten min i dag, og jeg må si jeg er veldig fornøyd!

Han var nest-yngs av alle Papillon hannene som var med i dag, og fikk dette resultatet:

1JK, 1JKK, og 4BHK med CK (av 23 hannhunder :getlost: )

Veldig fornøyd, voffsa mi er jo ikke engang fylt 13 mnd, og er bare Junior-bebis :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aysha vant ag klassen i dag! Det ble 3 sekunder tidsfeil, ikke rart for himmel så sakte det gikk, så vi mista napp til 3'er. Men det gjør ikke noe, for hun har egentlig ikke så innmari mye der å gjøre uansett.

I hoppen var hun mye raskere, og jeg prøvde å presse henne mer noe som førte til at hun rev, og så titta jeg bak og hunden løp rundt meg, og så blei vi diska :whistle: Selv synes jeg dette løpet var mye bedre enn det hun vant med da, for dette gikk fort.

Alt i alt, veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ace debuterte i agility klasse 1 i dag og vi gikk inn til en 2.plass i klassen, med 5 feil. Første opprykksnapp til klasse 2 :whistle: I tillegg gikk vi inn til 3.plass i hopp klasse 2, fem feil der også. Bra dag, men nå er jeg sliiiiiten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stilte 4 stk. derav 3 lånte. Juniorhannen Sheldon Smart Design vant klassen med CK og ble til slutt 4BHK med Cert. Han er stilt 4 ganger siden han ble hunior og har nå 2 småcert og NKK-cert, så det må vel være ganske lovende :whistle: Så stilte jeg veteranen Ch Edglonian The Real McCoy som vant klassen i ensom majestet og endte som 3BHK, BIR-veteran og ble nr. 4 blant veteranene i store ringen. Fra Sverige hadde jeg den lånte unghundtispa Sheldon Tallulah Belle som også vant klassen med CK og ble 2BTK, desverre bak certet som gikk til vinner av åpen klasse, men likevel et fair resultat. Min egen Saeta ble 2 i championklasse med CK, men ble uplassert (som forventet, men man vet aldri, derfor var hun påmeldt).

Synes det ble en fin dag med rimelig gode resultater, og er utrolig glad for at været holdt til siste slutt.

Gratulerer til alle som er fornøyde med dagen :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis alle som er fornøyde!

Jeg var der i går og gjorde det sånn tålelig bra - CK og 3 beste hann på Mac (champ.hann) og det samme på Milla (cham.tispe), viste også en lekker juniorhann som fikk sin CK.

Så alt i alt var man jo fornøyd, da. BIR'et gikk til en svensk hannhund som sto BIS på Stora Stockholm i fjor, så...

Flott vær - vi satt godt i skyggen i en "krok" der, hadde masse plass til å løpe rundt både før og etter bedømmelsen. Men det ble for varmt utover dagen, så hundene kunne ikke sitt i bilen - ergo ingen shopping for meg (godt å ha en "unnskyldning", liksom..)

Noen som vet hvordan det gikk i grupper og BIS'et?

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med flotte resultater !!

Willy vant juniorklassen med CK og ble 4. BHK i går :whistle:. Vant gjorde pappa Boss (N UCH NV07 NORDV07 NV08 Li-Brie's Boss Number One), mens halvsøster Mysti (N UCH Li-Brie's Mysterious Ways) ble beste tispe og BIM :ahappy:. Hannhundcertet og 3. BHK gikk til gamle Lottas barnebarn Precieux Bijou Champ, mens hans bror N UCH Precieux Bijou Carpe stod som 2 BHK med res. CACIB. Willys søster Solo fikk 1 JK, 1 JKK, CK, men ble uplassert i BTK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...