Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Drammen


Izziebelle

Recommended Posts

I tillegg til Oscar (som sine resultater ikke er noe å skryte av, 1chk 2chkk) så stilte jeg Æction(wheaten) som ble 2.bhk med res.cacib:)

Og også Ånly (wheaten) som ble nr.3 i klassen 10mnd gammel også hjalp jeg også til med å stille en amerikaner i btk for oppdretteren til Karma:)

Gratulerer til alle fornøyde:):whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som er fornøyde med helgen! :whistle: Jeg var der i dag, som tilskuer uten hund. For det meste var jeg ved LP-ringen, men fikk med meg litt i andre ringer også. Det tok litt tid å få igjen varmen når jeg kom hjem, været var fryktelig ustabilt i dag gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Willy vant juniorklassen med CK og ble 4. BHK i går :wub:. Vant gjorde pappa Boss (N UCH NV07 NORDV07 NV08 Li-Brie's Boss Number One), mens halvsøster Mysti (N UCH Li-Brie's Mysterious Ways) ble beste tispe og BIM :lol:. Hannhundcertet og 3. BHK gikk til gamle Lottas barnebarn Precieux Bijou Champ, mens hans bror N UCH Precieux Bijou Carpe stod som 2 BHK med res. CACIB. Willys søster Solo fikk 1 JK, 1 JKK, CK, men ble uplassert i BTK.

Men det er jo greit å holde det i familien! Ble han champion? Og bytter de navn på ham da? :whistle:

Ellers gratulerer til alle andre som er fornøyd!

Jeg oppdaget jo etter at fristen gikk ut at denne dommeren har vi stilt for før, og det var ikke akkurat suksess jeg kunne mimre om, så forhåpningene var labre i dag - og det ble en blå. Han trakk for det samme nå som sist, så han er i hvert fall jevn. Og tispa som tok certet sist vi stilte for ham tok det også i dag - det er jo litt artig! Men å stille en tredje gang for denne dommeren tror jeg vel ikke at jeg gjør, med mindre det skjer noe eksepsjonelt med X'en og de tingene han trakk for.

Jeg stilte også Even, men vi fikk ikke HP.

Men. Vi gikk lydighet, og hadde en kjempegod opplevelse der! 117 poeng ogiendeplass av nitten påmeldte, jeg skal spare lange detaljer til bloggen, men vi gjorde i hvert fall en konkurranse jeg var kjempegodt fornøyd med. Vi fikk en null, og det var kun min feil, teite teite føreren.

Ellers ble X'ens pappa BIR og X'ens mamma BIM, pappa'n ble også BIG3, og X'en tok del i hans avlsklasse som ble BIS3. Kennel Hiselfoss avsluttet dagen som BIS4 oppdretter, så det har i grunnen vært en veldig fin (om enn våt) dag, selv om lydighetshunden min måtte nøye seg med den typiske brukshundblåsløyfen! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen igjen!:whistle:

Idag stilte jeg en Saluki hann til 1JK, 1JKK, 6BHK med CK, og en Portugisisk Vannhund (N Uch Another Story Let The Game Begin) til BIR med CACIB! Strålende fornøyd!

Stilte også en skotsk hjortehund i BIG ringen (N S Uch SV-07 Galerita's Cayman) men han ble uplassert der..

Ellers ble Schäferen BIS, en NUffe på 2, Flat på 3, og Greyhounden på BIS4.

Syns selv at Dunkeren burde ha vunnet.. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoebe (har flaks hvis jeg skreiv det rett :ahappy: ) vant klasse 1 idag! Nyyydelig fri ved fot! :whistle: Grattis!

Amira kom på 6.plass i LP elite, kun 1 poeng unna 3.plassen! Det var sykt høyt nivå idag - 13 med 1.premie (med streng dommer!)!

DSC_0157.JPG

Amira har fått ganske mye høyere poengsum før, men hun har aldri vært bedre å gå med noen gang. Hun var 110% på nett og var en vanvittig drøm i ringen. Jeg kjørte henne opp litt for mye på bitepølsa før jeg gikk inn, så fikk 1 bjeff på fri ved fot under vendinger på stedet. På dekk u/marsj peip hun så vidt fordi hun var litt overgira og tent på agilitybanen. Lyd er ikke noe problem vi har, så det bryr jeg meg ikke om i det hele tatt idag. Hun var ekstremt rask og motivert gjennom hele programmet og føltes helt utømmelig!

Noen poeng trekk ble det her og der, men alt var små ting jeg enkelt kan forbedre (bortsett fra en litt dårlig stå på innkalling, som jeg sliter litt med). Jeg har ALDRI opplevd maken! Det ble 185 poeng :wub:

Trine med Meg kom på 2.plass med res.CACIOB og slo ny rekord for sin egen del! Dette hadde hun jobbet hardt for, så det var virkelig velfortjent!

DSC_0172.JPG

Begge foto: Anne Lise Ytrberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amira kom på 6.plass i LP elite, kun 1 poeng unna 3.plassen! Det var sykt høyt nivå idag - 13 med 1.premie (med streng dommer!)!

DSC_0157.JPG

Amira har fått ganske mye høyere poengsum før, men hun har aldri vært bedre å gå med noen gang. Hun var 110% på nett og var en vanvittig drøm i ringen. Jeg kjørte henne opp litt for mye på bitepølsa før jeg gikk inn, så fikk 1 bjeff på fri ved fot under vendinger på stedet. På dekk u/marsj peip hun så vidt fordi hun var litt overgira og tent på agilitybanen. Lyd er ikke noe problem vi har, så det bryr jeg meg ikke om i det hele tatt idag. Hun var ekstremt rask og motivert gjennom hele programmet og føltes helt utømmelig!

Noen poeng trekk ble det her og der, men alt var små ting jeg enkelt kan forbedre (bortsett fra en litt dårlig stå på innkalling, som jeg sliter litt med). Jeg har ALDRI opplevd maken! Det ble 185 poeng :whistle:

Jeg var ivrig tilskuer og får gåsehud når jeg ser deg og Amira. Dere er så flinke :ahappy:. Sånn vil jeg at Bonnie skal følge meg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som er fornøyde med helgen! :D Jeg var der i dag, som tilskuer uten hund. For det meste var jeg ved LP-ringen, men fikk med meg litt i andre ringer også. Det tok litt tid å få igjen varmen når jeg kom hjem, været var fryktelig ustabilt i dag gitt...

Vet du hvordan det gikk i springerringen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvordan det gikk i springerringen? :D

BIR og BIG-4 ble Westaway Into The Mystic, hannhundcert til Barecho Hold Your Horses at Peasblossom. BIM og cert til en svensk tispe (Barecho Poetry In Motion). Westbound Way To Go ble BIS Veteran, og kennel Zelini BIS-2 oppdrettergruppe. Det er det jeg husker sånn i farten :) Jeg tror det ligger litt fler resultater her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BIR og BIG-4 ble Westaway Into The Mystic, hannhundcert til Barecho Hold Your Horses at Peasblossom. BIM og cert til en svensk tispe (Barecho Poetry In Motion). Westbound Way To Go ble BIS Veteran, og kennel Zelini BIS-2 oppdrettergruppe. Det er det jeg husker sånn i farten :D Jeg tror det ligger litt fler resultater her.

Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Armani ble i går BIR m/ sitt 14. cert, 6 av de store, og sitt 2. cacib på under 1 mnd....

Flinke gutta mi.. :lol:

Flinke Armani :) Og Cola BIM?

Jeg var tilskuer og barnevakt for Kristine Mali i går :D Hehe. Gøy, selv om været ikke akkurat var på topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... :lol: Cola ble BIM, så jeg var så heldig å få stille både BIR og BIM hunden i går.. Disse fantastisk vakre rimabrahudene assa.. Smeller skikkelig fra seg om dagen... :)

Aaw.. Jeg liker og å være barnevakt for Mali... Lille søteste Karma.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... :lol: Cola ble BIM, så jeg var så heldig å få stille både BIR og BIM hunden i går.. Disse fantastisk vakre rimabrahudene assa.. Smeller skikkelig fra seg om dagen... :D

Aaw.. Jeg liker og å være barnevakt for Mali... Lille søteste Karma.. :D

fniiiiis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ikke så rask jeg da ;-)

NKK-Drammen:

Groenendael:

1 uk, 1 ukk, HP, CK, 1 BT, Cert, CACIB og BIR: Aja Arissa Dakota, eier Emte Jahnsen

Ck, 2 BT, Res. CACIB: N.UCh., NV-08 Xantia du Baton Tiroir, eier Aina Rønning / Emte Jahnsen

1 uk, 2 ukk, HP, Ck, 3 BT: Imagecopy Dancing Engine, eier: Merete Greaker

Cert, BIM: Eternity's Xulan

Tervueren: Ingen BIR /BIM

Foto fra venstre: BIR/1BT Arissa - 2 BT Xanti - 3 BT Lilli

post-5069-1248559958_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...