occurrence Skrevet 30. Mai 2009 Rapporter Skrevet 30. Mai 2009 Mine to ytterpunkter: Adam Adam er en Belgisk Fårehund Malinois fra brukslinjer. Han er en nysgjerrig valp som er sosial og miljøsterk. Han har godt med kamplyst, jaktlyst og gjenstandinteresse. Adam er en herlig hund å trene og gjør alt for en tørrfôr-kule. Jeg satser på IPO med Adam, men det blir nok noe LP også. Ben En veldig sosial gutt, som er glad i både to- og firebeinte. En skikkelig gladgutt som nyter livet. Ben er veldig aktiv og elsker mat. Han har dessverre vært redd for å svømme, så jeg har brukt mye tid på å få han til å føle seg trygg i vannet. Han er fortsatt ikke veldig motivert for å svømme, så jeg jobber fortsatt med dette og håper vi kommer over denne hindringen også. Jeg trener han i LP og VP (vannprøve).
Tuskelusken Skrevet 30. Mai 2009 Rapporter Skrevet 30. Mai 2009 For noen herlige hunder! Kom med fler bilder!
Huldra Skrevet 30. Mai 2009 Rapporter Skrevet 30. Mai 2009 Morsom kombinasjon! Lykke til med IPO'en og vanntreningen!
ToneS Skrevet 30. Mai 2009 Rapporter Skrevet 30. Mai 2009 Herlige hunder! Likte veldig godt det bildet der de ligger og sover sammen. Lykke til videre med de begge!
occurrence Skrevet 30. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mai 2009 Tusen takk for tilbakemeldingene For noen herlige hunder! Kom med fler bilder! Ligger noen flere bilder på hjemmesiden min.
Djervekvinnen Skrevet 30. Mai 2009 Rapporter Skrevet 30. Mai 2009 Nhåå så fine! Moro med to så forskjellig raser da!
LeneG Skrevet 30. Mai 2009 Rapporter Skrevet 30. Mai 2009 Oi så stor Adam har blitt. De vokser fort Nydelige hunder du har
occurrence Skrevet 31. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mai 2009 Oi så stor Adam har blitt. De vokser fort Nydelige hunder du har Mange som har kommentert at han vokser så fort, men jeg synes han fortsatt er en baby
occurrence Skrevet 26. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juli 2009 Noen nye bilder: Og ja, mallen har litt ekstra valpefett jeg skal kvitte meg med. Vi ble filmet under et skyddsarbeid i Sverige, så skal se om jeg får lagt ut det ettervert.
jma Skrevet 26. Juli 2009 Rapporter Skrevet 26. Juli 2009 så fine hunder du har! og så utrolig søte som valper da hvordan jobber du med mallen fra starten av med tanke på ipo treningen?
occurrence Skrevet 27. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juli 2009 Takk for kommentarene hvordan jobber du med mallen fra starten av med tanke på ipo treningen? Trener lydighet og spor rettet mot IPO.
SoppenCamilla Skrevet 27. Juli 2009 Rapporter Skrevet 27. Juli 2009 Åherregud, så ekkel malle du har!
occurrence Skrevet 18. August 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 18. August 2009 Et par filmer av Adam: (ikke se på kløna som holder i lina og ikke vet hva han skal gjøre)
AnitaW Skrevet 28. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2009 (ikke se på kløna som holder i lina og ikke vet hva han skal gjøre) Jeg misunner dere oppholdet på kenneltreffet, men for et væææær??! Glad jeg ble hjemme ass.. *thihi*
occurrence Skrevet 20. Desember 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Desember 2009 Noen nye bilder av guttene for anledningen: Har forresten valgt å bruke stamtavle navnet til mallen i hverdagen, så om noen med rettigheter gidder å erstatte "Adam" med "Ycko" hadde det vært topp.
Whoopsis Skrevet 20. Desember 2009 Rapporter Skrevet 20. Desember 2009 Ycko har jammen blitt flott! Skikkelig vakker kar..
pelsen Skrevet 20. Desember 2009 Rapporter Skrevet 20. Desember 2009 Kjempeflotte. Nuffen er virkelig en av mine favoritter. Så bamsete og god
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar