Gå til innhold
Hundesonen.no

One big happy family!


ipadda

Recommended Posts

Tja. Tenkte jeg kunne pressenter alle hundene jeg bor sammen med i bilder :P

Starter med Prikken: 9år.

IMG_6857.jpg

Lille My (mor til Betty og Tjorven) - 5 år.

IMG_1548.jpg

Betty - 15 mnd

IMG_1466.jpg

Tjorven - snart 3 år.

IMG_6873.jpg

Svava - snart 3 år

IMG_3475.jpg

(hun er drektig på bildet.. :P)

Anna - 1 år denne mnd.

IMG_3391.jpg

Aragorn - 5år

IMG_6829.jpg

Tarzan (pappa til Betty) - snart 4 år

IMG_9251.jpg

Carex - snart 4 år

IMG_6838.jpg

Boromir - snart 4 år.

IMG_7564.jpg

Regin - 6 mnd

IMG_1569.jpg

og til sist :

Hermis 10-11 mnd

IMG_3983.jpg

IMG_7376.jpg

Endel av gjengen!

Sååå.. Hvem er finest?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carex, Hermis, Anna og Tarzan likte eg veldig godt :P DSG virkar som utrulig kule små hundar. Vi har ei i klubben som heiter Birta som er kul :P

Birta er datteren til svava og Tarzan. Halvsøster til Betty. Heter egentlig Gledessprederen Greta :P Kjempe herlig og utrolig fin frøken. Hun som eier henne heter forresten Tatijana, akkurat som meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birta er datteren til svava og Tarzan. Halvsøster til Betty. Heter egentlig Gledessprederen Greta :P Kjempe herlig og utrolig fin frøken. Hun som eier henne heter forresten Tatijana, akkurat som meg :P

 Åja, kult da! Eigaren, eller Tatijana, er veldig hyggelig :P Har hørt at dei har fått ganske gode plasseringar på utstilling, så ho er nok ei fin frøken ja!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Åja, kult da! Eigaren, eller Tatijana, er veldig hyggelig :) Har hørt at dei har fått ganske gode plasseringar på utstilling, så ho er nok ei fin frøken ja!  

Jada. Hun er bare ett år å har allerede, med stor konkurranse snappet med seg storcert, og faktisk en av de få gårdshundene som har plukket med seg gruppe plassering. Så ja, Birta (hun vil alltid være Greta for meg :P) er en flott frøken!

11 stk? (Talte jeg rett?) Wow! Hvordan er det å bo med så mange hunder? Bor alle inne?

Og er Carex virkelig kalt opp etter starr? :P

Kjempefin gjeng :)

hehe, 12 stk, faktisk.

Helt greit, i grunnen. Det herlige med rasen er jo at vi kan ha mange sammen av dem (altså en flokk) uten at det blir noe knuffing av den grunn. Boromir er leder av flokken, en rettferdig, rolig og snill leder, som de andre hundene kan støtte seg til (når dem ikke er alene, for de må lære å stå på egne ben :P) og han passer på at det ikke er bråk i flokken. Så i grunnen så gjør han jobben veldig lett for oss, ved å holde flokken fri fra slossing, og knuffing. Alle hundene VET hvem som er sjef, og Boromir vet hvem som er hans sjef! :P

Jada, alle bor selfølgelig inne. De er her oppe i stuen med oss til daglig, og har hunderom de bor i nede om natten, og under løpetid. :D Veldig greit!

Om Carex er oppkallt etter HVA? :P *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, 12 stk, faktisk.

Helt greit, i grunnen. Det herlige med rasen er jo at vi kan ha mange sammen av dem (altså en flokk) uten at det blir noe knuffing av den grunn. Boromir er leder av flokken, en rettferdig, rolig og snill leder, som de andre hundene kan støtte seg til (når dem ikke er alene, for de må lære å stå på egne ben :)) og han passer på at det ikke er bråk i flokken. Så i grunnen så gjør han jobben veldig lett for oss, ved å holde flokken fri fra slossing, og knuffing. Alle hundene VET hvem som er sjef, og Boromir vet hvem som er hans sjef! :P

Jada, alle bor selfølgelig inne. De er her oppe i stuen med oss til daglig, og har hunderom de bor i nede om natten, og under løpetid. :) Veldig greit!

Om Carex er oppkallt etter HVA? :P *hehe*

Litt av en gjeng! :D Er vel kanskje greit at det er dsg og ikke irske ulvehunder, sånn størrelsesmessig? :P

Carex er det latinske navnet på starrslekten(altså gresslignende planter). :P

(Ja, jeg studerer biologi, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, 12 stk, faktisk.

Helt greit, i grunnen. Det herlige med rasen er jo at vi kan ha mange sammen av dem (altså en flokk) uten at det blir noe knuffing av den grunn. Boromir er leder av flokken, en rettferdig, rolig og snill leder, som de andre hundene kan støtte seg til (når dem ikke er alene, for de må lære å stå på egne ben :)) og han passer på at det ikke er bråk i flokken. Så i grunnen så gjør han jobben veldig lett for oss, ved å holde flokken fri fra slossing, og knuffing. Alle hundene VET hvem som er sjef, og Boromir vet hvem som er hans sjef! :)

Jada, alle bor selfølgelig inne. De er her oppe i stuen med oss til daglig, og har hunderom de bor i nede om natten, og under løpetid. :D Veldig greit!

Men har dere kontroll på hvor alle hundene er? (ikke vondt ment, bare nysgjerrig :P )

Tror jeg hadde sittet å telt hunder hele tiden jeg, redd for å ha "mistet" noen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en gjeng! :) Er vel kanskje greit at det er dsg og ikke irske ulvehunder, sånn størrelsesmessig? :P

Carex er det latinske navnet på starrslekten(altså gresslignende planter). :P

(Ja, jeg studerer biologi, hehe)

åå. Stilig. Det skal jeg si til Helene, hehe.

De som hadde kullet har gartneri, så alle hundene er oppkallt etter planter, fortalte hun :P

Men har dere kontroll på hvor alle hundene er? (ikke vondt ment, bare nysgjerrig :P )

Tror jeg hadde sittet å telt hunder hele tiden jeg, redd for å ha "mistet" noen :P

Ja. Selfølgelig har vi det. Vi merker med en gang dersom vi har glemt noen i hagen, så det er absolutt ikke noe problem.

Jeg misunner dere nesten den gjengen der.

Anna var søt da :) Har ikke sett henne før tror jeg.

hehe, komme hit du! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næææh, Æ´kke pen nok :icon_redface: *fnis*

Men jo, altså... vi kunne jo trengt en maskot (Chilli) :blink: Så ... BARE KOM!

Du er slem! Bocca har et helt annet hode enn deres, er et ganske likt trekk på en del av gårdshundene dere har :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var litt av en flokk. Herlige var de alle sammen. Jeg fallt dog også for Boromir og den lyse foran på gruppebildet (pluss den helt til høyre...hvem er det?)

Den til Høyre er Tjorven. Halvsøsteren til Betty, som forøvrig ble norsk vinner i fjord :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...