Lola Pagola Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2010 Kult! Takk, kanskje jeg hermer hihi tøffeste hundene på sonen edit: uhhh der var det mye lekkert, jeg skal kjøpe det ene båndet der altså, det vinrøde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2010 Dette er bare noen av Zumos halsbånd... ÅÅ, GI MEG ALLE! Og dette var påskebåndet hans Det er et av de fineste halsbåndene jeg har sett! Noen flere halsbånd... Kjempefine, likte spessielt sauene1 Siden Debbie er litt trøtt og ikke makter å dra frem kameraet i kveld, så slenger jeg inn et par bilder av Zebra sine halsbånd. Har fått lov altså! Jorbærhalsbåndet var superdupersøtt, og og det med prikkene var kjempefint det og! Nysydd halsbånd i går Kjempe, kjempefint! Herved det fineste jeg noen gang har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2010 Kult! Takk, kanskje jeg hermer hihi tøffeste hundene på sonen edit: uhhh der var det mye lekkert, jeg skal kjøpe det ene båndet der altså, det vinrøde Herm i vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2010 Og dette var påskebåndet hans Syr du halsbånd til andre også? De var kjempe, kjempefine! Jeg har oppgradert garderoben litt i det siste (med ny hund bl.a. ), så tenkte å hive ut litt bilder her. Cozy Critter Det var fint! Fornøyd med halsbåndet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2010 Jeg fikk et tll i posten for ca 10 minutter siden jeg tenk! :P Gi meg gi meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2010 Det nederst til høyre er Casper sitt (er lagt litt feil, det er et kjettinghalvstrup). De andre er debbie sine. Alle er fra cozycritter.com Hvor store er disse? Er det dyrt å bestille fra cozy critter ang toll og slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2010 Bredden mener du? Disse er 2 inches brede iallefall. Jeg betalte ikke toll, ba henne sette verdien under 200 kr (i dollar da) Jeg synes kanskje collarmania er hakket bedre jeg da, de d-ringene driver og vrir seg hele tiden. Men kvaliteten er bra da ser det ut til, selv om det ikke har vært så hardt brukt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2010 Bredden mener du? Disse er 2 inches brede iallefall. Jeg betalte ikke toll, ba henne sette verdien under 200 kr (i dollar da) Jeg synes kanskje collarmania er hakket bedre jeg da, de d-ringene driver og vrir seg hele tiden. Men kvaliteten er bra da ser det ut til, selv om det ikke har vært så hardt brukt enda. Takk , det var bredden jeg mente ja. Da skal jeg ta en titt på siden til collarmania også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 4. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2010 Gi meg gi meg! Mitt, mitt, mitt Paws (fikk bare quotet en.. ): Jeg er kjempehappy med det.. Sitter som et skudd, lett å vaske, og min dalmisgutt på nærmere 40 kg har ikke klart å ta rotta på det enda. Var faktisk ganske rask levering også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saphire Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2010 Hjelpes så mye bånd dere har. Jaggu værre en hva jeg var da jeg hadde hest og hadde MANGE grimer. Er det vist å kjøpe inn så mye fancy når man får en flisdott som jeg skal ha da ? I ung alder kanskje, men etterhvert vil vel kragen dekke over båndet tenker jeg. En ting er sikkert, jeg skal ha meg lilla/brunt bånd, det er stillig til svarte hunder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2010 Kvaliteten var overraskende bra, faktisk! Solid spenne. Her er selgeren og her er halsbåndet Tror jeg bestilte størrelse L 17-21 tommer. Tyve tommer= 50.8 cm. 25 dollar inkl frank = 147 kr. Det er tre dødningehoder på det, og det eneste som irriterte meg litt, var at det ene hodet var opp ned i forhold til de andre Rocket: ebay.com -> velg pet supplies i menyen -> og så velger du det du ønsker videre eBay anbefales virkelig! Du finner masse billig der inne, og med paypal er betalingen gjort på ett sekund Ooooh! Jeg bruker for det meste seler, men den der MÅ jeg ha! Måle puddelen rundt halsen når jeg kommer hjem og krysse fingrene for at det passer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 8. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2010 En ting er sikkert, jeg skal ha meg lilla/brunt bånd, det er stillig til svarte hunder! Nei! Brunt og svart passer som regel ikke sammen Om det så er på mennesker eller hund *ler*. Ooooh! Jeg bruker for det meste seler, men den der MÅ jeg ha! Måle puddelen rundt halsen når jeg kommer hjem og krysse fingrene for at det passer.. Det er dødskult Hadde garantert kostet flere hundre i en dyrebutikk. Jeg husker Diesels første halsbånd. Vi kjøpte to stykker som vi tok med oss til oppdretter. Det endte med at jeg måtte bruke det minste til 50 kroner. Jeg regnet med at vi ikke hadde bruk for det, siden det var knøttlite. Det hadde vi på innerste hakk omtrendt. Nå er det en Chihuahua som har arvet det. Sier litt om hvor liten han var som valpis Han har hatt blingbling fra dag en. Seff vokst ut av hele gjengen, og de har gått i arv til andre hundevenner. Edit: fant dette bildet, i en gammel halsbåndtråd. Dette svarte var kjempekult, men fytti, så dårlig kvalitet på festet/ringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 Her er Blida sine halsbånd (selv om hun bare bruker ett av dem, kjipt med lang pels!) Dette er det hun bruker til vanlig De to siste her er myndehalsbånd til vår fremtidige whippet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 Kvaliteten var overraskende bra, faktisk! Solid spenne. Her er selgeren og her er halsbåndet Tror jeg bestilte størrelse L 17-21 tommer. Tyve tommer= 50.8 cm. 25 dollar inkl frank = 147 kr. Det er tre dødningehoder på det, og det eneste som irriterte meg litt, var at det ene hodet var opp ned i forhold til de andre Rocket: ebay.com -> velg pet supplies i menyen -> og så velger du det du ønsker videre eBay anbefales virkelig! Du finner masse billig der inne, og med paypal er betalingen gjort på ett sekund Jeg fikk mitt i går og det passa Hurra hurra hurra! Det er jo sååå tøft Ja, det er moro med kortpelsa hund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 Må bestille sånn halsbånd nå ja. Kjøpte et rødt lærbånd derfra, var utrolig stilig, fin farge som matcher et collarmaniabånd (som det sikkert er bilde oppover i tråden). Men litt usikker på hvor mye trekk det tåler da... får bruke det som jålebånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 20. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2010 Jålebånd må man ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 24. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2010 Jeg fikk et tll i posten for ca 10 minutter siden jeg tenk! :D Falt pladask for dette jeg *lov å herme ?* Er du fornøyd med båndet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 24. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2010 Absolutt lov å herme.. Er utrolig fornøyd med båndene fra CozyCritter jeg! De virker ganske så holdbare og greie, ligger fint på hunden, og sliter ikke på pelsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 24. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2010 Jeg fikk et tll i posten for ca 10 minutter siden jeg tenk! :D Er det bare mynter eller er det faktisk euro på båndet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 24. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2010 Haha, er bare mynter. Men de gjør susen de altså.. Fått en del vittige kommentarer om det der på tur. Folk tror jo man er den finanseksperten når man kommer med hund som heter Euro, og penger rundt halsen på kreket... Bare synd lommeboken ikke henger med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 24. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2010 Utrolig mange flotte halsbånd! og så utrolig mange tøffe hjemmesydde bånd (full fart, tyri (og så husker jeg ikke flere navn)! Virkelig flott og kreativt. Heldiggriser dere som har dalmis,vippet o.l. med lange slanke glatthårs halser som båndet synes på. Her forsvinner alle halsbånda i samojed pelsen. Og ikke kan jeg bruke skinn. Det farger pelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barney Skrevet 4. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2010 Mine halsbånd: De fleste er fra collarmania, og de to siste er fra kifani- kjempefornøyd. Egentlig bruker jeg sele og ikke halsbånd , og de syns jo ikke i pelsen, men det er jo greit å ha noe å ha kontaktinfo på i tilfelle hundene skulle komme seg bort på tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 4. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2010 Piiia.. senest igår viste du meg noe nytt over msn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 14. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2010 Mine favoritt bånd fra Kifani Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 14. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2010 Mine favoritt bånd fra Kifani Er de godt polstret? Har hun begynt å ha noe i mellom bevernylonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar