Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg vil se dine halsbånd!

Recommended Posts

• Svar 312
  • Created
  • Siste svar

Dette er bare noen av Zumos halsbånd...

post-4070-1241282887_thumb.jpg

ÅÅ, GI MEG ALLE!

Og dette var påskebåndet hans

post-4070-1241294240_thumb.jpg

Det er et av de fineste halsbåndene jeg har sett! :)

Noen flere halsbånd...

IMG_5053e.jpg

IMG_7318e.jpg

IMG_8210e.jpg

IMG_6969.jpg

Kjempefine, likte spessielt sauene1 :P

Siden Debbie er litt trøtt og ikke makter å dra frem kameraet i kveld, så slenger jeg inn et par bilder av Zebra sine halsbånd. Har fått lov altså!

30042009075.jpg

IMG_5101.jpg

Jorbærhalsbåndet var superdupersøtt, og og det med prikkene var kjempefint det og!

Nysydd halsbånd i går

IMG_0108.jpg

Kjempe, kjempefint! Herved det fineste jeg noen gang har sett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bredden mener du? Disse er 2 inches brede iallefall. Jeg betalte ikke toll, ba henne sette verdien under 200 kr (i dollar da) :)

Jeg synes kanskje collarmania er hakket bedre jeg da, de d-ringene driver og vrir seg hele tiden. Men kvaliteten er bra da ser det ut til, selv om det ikke har vært så hardt brukt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bredden mener du? Disse er 2 inches brede iallefall. Jeg betalte ikke toll, ba henne sette verdien under 200 kr (i dollar da) :)

Jeg synes kanskje collarmania er hakket bedre jeg da, de d-ringene driver og vrir seg hele tiden. Men kvaliteten er bra da ser det ut til, selv om det ikke har vært så hardt brukt enda.

Takk , det var bredden jeg mente ja. Da skal jeg ta en titt på siden til collarmania også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi meg gi meg!

Mitt, mitt, mitt :)

Paws (fikk bare quotet en.. :P ):

Jeg er kjempehappy med det.. :P Sitter som et skudd, lett å vaske, og min dalmisgutt på nærmere 40 kg har ikke klart å ta rotta på det enda. Var faktisk ganske rask levering også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes så mye bånd dere har. Jaggu værre en hva jeg var da jeg hadde hest og hadde MANGE grimer. Er det vist å kjøpe inn så mye fancy når man får en flisdott som jeg skal ha da :) ? I ung alder kanskje, men etterhvert vil vel kragen dekke over båndet tenker jeg.

En ting er sikkert, jeg skal ha meg lilla/brunt bånd, det er stillig til svarte hunder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvaliteten var overraskende bra, faktisk! Solid spenne.

Her er selgeren og her er halsbåndet :P

Tror jeg bestilte størrelse L 17-21 tommer. Tyve tommer= 50.8 cm.

25 dollar inkl frank = 147 kr.

Det er tre dødningehoder på det, og det eneste som irriterte meg litt, var at det ene hodet var opp ned i forhold til de andre ;)

Rocket:

ebay.com -> velg pet supplies i menyen -> og så velger du det du ønsker videre :P

eBay anbefales virkelig! Du finner masse billig der inne, og med paypal er betalingen gjort på ett sekund :P

Ooooh! :) Jeg bruker for det meste seler, men den der MÅ jeg ha! Måle puddelen rundt halsen når jeg kommer hjem og krysse fingrene for at det passer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er sikkert, jeg skal ha meg lilla/brunt bånd, det er stillig til svarte hunder!

Nei! Brunt og svart passer som regel ikke sammen :)

Om det så er på mennesker eller hund *ler*.

Ooooh! :) Jeg bruker for det meste seler, men den der MÅ jeg ha! Måle puddelen rundt halsen når jeg kommer hjem og krysse fingrene for at det passer..

Det er dødskult :) Hadde garantert kostet flere hundre i en dyrebutikk.

Jeg husker Diesels første halsbånd.

Vi kjøpte to stykker som vi tok med oss til oppdretter. Det endte med at jeg måtte bruke det minste til 50 kroner. Jeg regnet med at vi ikke hadde bruk for det, siden det var knøttlite.

Det hadde vi på innerste hakk omtrendt. Nå er det en Chihuahua som har arvet det. Sier litt om hvor liten han var som valpis :lol:

Han har hatt blingbling fra dag en. Seff vokst ut av hele gjengen, og de har gått i arv til andre hundevenner.

Edit: fant dette bildet, i en gammel halsbåndtråd.

Dette svarte var kjempekult, men fytti, så dårlig kvalitet på festet/ringen.

dsc01892at5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Kvaliteten var overraskende bra, faktisk! Solid spenne.

Her er selgeren og her er halsbåndet :P

Tror jeg bestilte størrelse L 17-21 tommer. Tyve tommer= 50.8 cm.

25 dollar inkl frank = 147 kr.

Det er tre dødningehoder på det, og det eneste som irriterte meg litt, var at det ene hodet var opp ned i forhold til de andre :P

Rocket:

ebay.com -> velg pet supplies i menyen -> og så velger du det du ønsker videre :P

eBay anbefales virkelig! Du finner masse billig der inne, og med paypal er betalingen gjort på ett sekund :frantics:

Jeg fikk mitt i går og det passa :P Hurra hurra hurra! Det er jo sååå tøft :P Ja, det er moro med kortpelsa hund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bestille sånn halsbånd nå ja. Kjøpte et rødt lærbånd derfra, var utrolig stilig, fin farge som matcher et collarmaniabånd (som det sikkert er bilde oppover i tråden). Men litt usikker på hvor mye trekk det tåler da... får bruke det som jålebånd :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er bare mynter. Men de gjør susen de altså.. :blink: Fått en del vittige kommentarer om det der på tur. Folk tror jo man er den finanseksperten når man kommer med hund som heter Euro, og penger rundt halsen på kreket... :D Bare synd lommeboken ikke henger med.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig mange flotte halsbånd!

og så utrolig mange tøffe hjemmesydde bånd (full fart, tyri (og så husker jeg ikke flere navn)!

Virkelig flott og kreativt.

Heldiggriser dere som har dalmis,vippet o.l. med lange slanke glatthårs halser som båndet synes på.

Her forsvinner alle halsbånda i samojed pelsen. Og ikke kan jeg bruke skinn. Det farger pelsen.

post-4775-12670245740011_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Mine halsbånd:

De fleste er fra collarmania, og de to siste er fra kifani- kjempefornøyd. Egentlig bruker jeg sele og ikke halsbånd :lol: , og de syns jo ikke i pelsen, men det er jo greit å ha noe å ha kontaktinfo på i tilfelle hundene skulle komme seg bort på tur.

Untitled-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...